Güncellemeler
+1 yıl
Görüşmenizi istemediği arkadaşları hemcinsiniz. Ancak size geçmişte hata yapmış biri. Sevgiliniz size zarar verilmesini istemediği için sizi korumak amaçlı bunu istedi sizden. Ancak siz arkadaşınızı seviyorsunuz ve onun hatasını affettiniz. Bı tarafta size hiç hatası olmamış sevgiliniz bı tarafta da değer verdiğiniz ama hatası olan lakin affettiginiz dostunuz. Birinden vazgeçmek zorundasınız. Bu kim olurdu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
erkek arkadaşlarım ise kabul ederim peki derim ama bayan arkadaşlarım vs ise sen kafayı mı yedin g3rizekalı mısın sen! derim
Güncel kısmı okuyup birde ona yanıt vermeni isticem prenses 🌼
okudum bana böyle bir şey söyleyemez sevgilim çünkü ben arkadaşımı affetmem çoktan silmişimdir o kişiyi ölüdür benim için yani onun beni ondan koruması gerekmez böylelikle
İşte ben böyle bişey yaptım. Dostumu seçtim. İlişki biteli aylar oldu. 7 ay falan. Eski sevgilim hâlâ beni seviyor. Geçen gün psikolojik olarak kötüydüm onunla konuşmak isteyip yazdım. Ve o kadar kötü ayrilmamiza rağmen yanimda oldu. Beni sevgilisi için silen arkadaşımı seçtim. Ve o gün o arkadaşımla değilde eski sevgilimle dertleşmek istedim. O arkadaşımla olan dostluğumu yani onun dostluğunu sorgulamaya başladım. Sanırım iyi bir dost değil demeye başladım. Galiba hata yaptım. Çok pişmanım. Ama sevgilimi seçersem o arkadaşımın bana yaptığı ihaneti ona yapmış gibi hissedicektim. Birazda bu etkili oldu. Çocuk hâlâ beni seviyormuş özlüyormus. Sence oluru var mı bu ilişkinin. Birde çocuk haklı mı ben gerçekten iyi bir dosta sahip değilmiyim o kızla bağımı kopartmalimiyim.
sen şimdi arkadaşın için sevgilinden vazgeçtin yani öyle mi?
Kızlarla ise anlarım ama erkekler ise sorarım haklı ise de görüşmem
sebebe göre değişir. bazen erkek arkadaşımı sırf kıskandıkları için beni ayırmak isteyen arkadaşlarım oldu. arkadaşın da olsa fesatlıkla bakıyor.
Arkadaşlarımı
Güncel kısmı okuyup yeniden yanıt vermeni rica edicem prensses🌼
Sevgilimi kirmazdim öyleyse
İşte ben böyle bişey yaptım. Dostumu seçtim. İlişki biteli aylar oldu. 7 ay falan. Eski sevgilim hâlâ beni seviyor. Geçen gün psikolojik olarak kötüydüm onunla konuşmak isteyip yazdım. Ve o kadar kötü ayrilmamiza rağmen yanimda oldu. Beni sevgilisi için silen arkadaşımı seçtim. Ve o gün o arkadaşımla değilde eski sevgilimle dertleşmek istedim. O arkadaşımla olan dostluğumu yani onun dostluğunu sorgulamaya başladım. Sanırım iyi bir dost değil demeye başladım. Galiba hata yaptım. Çok pişmanım. Ama sevgilimi seçersem o arkadaşımın bana yaptığı ihaneti ona yapmış gibi hissedicektim. Birazda bu etkili oldu. Çocuk hâlâ beni seviyormuş özlüyormus. Sence oluru var mı bu ilişkinin. Birde çocuk haklı mı ben gerçekten iyi bir dosta sahip değilmiyim o kızla bağımı kopartmalimiyim.
Ben haklı olduğunu düşünüyorum çocuğun
Arkadaşımı
Hiçbirini
Neden