Bir insanla neden arkadaş olmak istemezsiniz, arkadaşlarınızı neye göre seçersiniz?

İşyerinde yeni tanıştığım insanlar oluyor. İlk karşılaşmamızda her şey gayet iyi güzel.. Ama ilerleyen günlerde benimle göz teması dahi kurmuyorlar, neden böyle? Neyi yanlış yapıyor olabilirim?

Kişisel sebeplerden ötürü bir kaç defa onların yakınında oturmuştum, işle ilgili yardımcı oluyordum. Sonra yine kişisel sebeplerden dolayı uzak yerlere oturdum çalışma masası olarak. Acaba onları sevmediğim için mi uzak oturuyorum sanıyorlar?

Bir de kızlardan birisi 30 yaşıma gireceğimi öğrendi, sen mi 30 olacaksın hiç inanmıyorum dedi, o günden sonra da fazla konuşmadı işte. Yaşımdan dolayı mı? Yaşımı saklayacağım artık ya.. 🤣

Belki biraz muhtaç enerjisi yaymış olabilirim işyerinde diye düşünüyorum, sosyalleşmek adına gidiyordum masalarına sohbet ediyordum.. onlar da bu kız niye gelip konuşmak istiyor diye beni küçük görmüş olabileceklerini düşünüyorum.. bundan sonra benim masama gelenin yanına giderim. siz ne düşünüyorsunuz?

Bir insanla neden arkadaş olmak istemezsiniz, arkadaşlarınızı neye göre seçersiniz?
Cevapla