İşyerinde yeni tanıştığım insanlar oluyor. İlk karşılaşmamızda her şey gayet iyi güzel.. Ama ilerleyen günlerde benimle göz teması dahi kurmuyorlar, neden böyle? Neyi yanlış yapıyor olabilirim?
Kişisel sebeplerden ötürü bir kaç defa onların yakınında oturmuştum, işle ilgili yardımcı oluyordum. Sonra yine kişisel sebeplerden dolayı uzak yerlere oturdum çalışma masası olarak. Acaba onları sevmediğim için mi uzak oturuyorum sanıyorlar?
Bir de kızlardan birisi 30 yaşıma gireceğimi öğrendi, sen mi 30 olacaksın hiç inanmıyorum dedi, o günden sonra da fazla konuşmadı işte. Yaşımdan dolayı mı? Yaşımı saklayacağım artık ya.. 🤣
Belki biraz muhtaç enerjisi yaymış olabilirim işyerinde diye düşünüyorum, sosyalleşmek adına gidiyordum masalarına sohbet ediyordum.. onlar da bu kız niye gelip konuşmak istiyor diye beni küçük görmüş olabileceklerini düşünüyorum.. bundan sonra benim masama gelenin yanına giderim. siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer