Eski sevgilim yüzünden kapandım yani çok baskı kurmuştu?

Şimdi biz tanıştık ve ailem kapalı gibi şeyler söyledi kapanmasan biter gibi çok sevdiğimden kapandım ben de ergenlik çocukça hata işte ve zaten o beni Bıraktı çok acı çektirdi hatta açık kızlaea gitti sonra çok zoruma gitti ve şimdi çok mutsuzum özgüvenim sıfır sevemiyorum kendimi onun yüzünden kapalılığı hayatım boyunca onun için kapandım demek istemiyorum zaten yaptığım makyaj giydiğim kıyafetler kapalılar gibi değil ama anne tarafım hepsi kapalı ve eğer açılırsam gözlerinden düşerim bi daha silerler beni böyle aşırı kötü olur 2 senedir kapalıyım bazı 10 sene sonra açılanları görünce umut oluyor ama bilmiyorum işte napmalıyım çok zor bi durum napcam bilmiyorum herşeyim berbat nolur yardımcı olun fikir verin arkadaşlar
Eski sevgilim yüzünden kapandım yani çok baskı kurmuştu?
Cevapla