Biten ilişkisi ardından kadınlar mı daha çok konuşuyor, erkekler mi?

ziyaaaaaa
ziyaaaaaa

Konuşmayı geçtim bir de üstüne ''ben ayrıldım'' pozu kesenler var ahsh :D Sence hangi cins yapıyor bunu daha çok peki? 😏 Keyifli günler..

tam içine tatlım :D
tam içine tatlım :D

''Anca civcivler yer zaten..'' 😏

#smell

Biten ilişkisi ardından kadınlar mı daha çok konuşuyor, erkekler mi?
Cevapla