Selams
acımasız değilim, erkek arkadaşlarına diyebilir mesela 😅

Selams
acımasız değilim, erkek arkadaşlarına diyebilir mesela 😅

Eğer sadece kızlara karşı konuşuyorsa sorun etmem tabi ki de.. çünkü kızlar arasında bu tür konuşmalar zaten normal oluyor genelde.. ama karşı cinse tabi ki de öyle şeyler diyemez.. sadece bana karşı kullanmasını isterdim.. ama mesela çok küçük bir kuzeni olur erkek ona kardeşim ya da kuzucuk falan der :D 10 yaşında ki çocuktan da kıskanacak değilim sonuç da
Bakın benim hayatımdaki olacak kadın ve tabii ki eğlenceli olabilir sosyal olur olabilir arkadaş çevresi olur aynı zamanda çalışan bir insan olabilir yani insan evi kapatamazsınız ya da bu şekilde mağara adamı gibi davranarak ilişki yaşanmaz bunu kabul ediyorum çünkü ben mesela evlendiğim kişinin bir iş sahibi olmasını çalışan bir insan olmasını isterim, ancak şöyle bir durum var sevgilim tutup da iş arkadaşına kuzum canım bir tanem diyorsa ve ben de bunu bizzat duyuyorsam bunu kesinlikle kabul etmem iş arkadaşlığı iş sınırları dolayısıyla kalır öyle ufak tefek şakalaşmalara bir şey diyemem ama öyle canım kuzum bir tanem diyerek gevşek gevşek davranan bir kız da zaten benim sevgilim olmaz mesela az çok sen benim karakterimi tanıyorsun seninle daha önce sohbet içinde bulunduk
Sevgilim ise karşı cinse öyle kelimeler kullanamaz
Kıskanç shsjs
Çook
O zaman umursamaz değil kıskanç beyfendi 😃
Gerektiği yerde umursamaz diyelim. Hesabı açarken tamamen spontane şekilde almıştım bu nicki 😄
Nicki de umursamam diyerekten sjsj 😃
Sen mi ben mi 😄
Sen işte 😃
Yooo
😒😒
Teşekkürler güzellik
Rica ederim ☺️
Geçen gün mesaj kutunun yanından geçerken bir uğrayayım dedim, bir baktım kapı kapalı 😄
Mesaj kutusunu kapattım yine ben senin mesaj kutunun yanından geçeyim bari 😅
Çok seviyorsam mecbur dilini kescezz Sosyetic jzbzhs
hebele hübele konuşmasına razı mısın 😅
Aşka bak be 😅
Cevap
35Cevap
He canım heee ölmeyi bayılmak sanıyordur o kisi bence...
Eşim öyle kelimeleri sadece bana kullanıyor çok şanslıyım
😅😅
Garipsemekten ziyade kıyameti koparırım, bana özel kelimeleri ve güzel herhangi bir cümleyi karşı cinse kullanamaz.
Garipserim ve bunu yapmamasını isterim
Yapacağım tek hareket ile mavi ekran hatası aldırırım kendisine
Napcan allasen
ahah ağlarsan kesin yapmaz öyle şeyler
video benim tepkiler 😂😂😂😂😂😂😂
her neyse tuhafsamaktan ziyade beni sinirlendirir bu şekilde başkalarına kullandığı hitaplar , hayırdır nerden kuzun nerden canın ve hayatın! diye şiddetli bir kavga çıkar delirtmesin beni
Ahahs sakin 😅
Kızlarla bu şekilde konuşamaz 🤯😡 keserim o dilini
Kes hemşo 😅
Hemşo ne kız 😜
Karadenizliyim ya ben de 🤪
Aaa öyle mi ne güzel 🥰
Evet 😌
😇😘
Garipserim tabi ki küçük yaşlara derse bir şey demem ama
erkek arkadaşlarına karşı öyle konuşuyor ilk tanıştığımız zamanlar gay mi acaba diye düşünüyordum
shdjsj tövbe
Ben öyleyim ya, herkese kuzum diyorum 🥺 sevgilim yapamaz ama 😃
deme yavru deme 😅
😂🤓
Hayatımm mı!!! onun hayatını 🤬🤬🤬Erkek arkadaşına da hayatım demesin bi zahmet 😂😂
Niye ayol ahahaj
Sonra rujumu filan ister benden 😂
😃😃
O ne saçma şey ya yaw he musun olum sen der yumuduğu basarım ağzının ortasına
Parçala onu 😅
yaw he niye yazılmıyor yav
G*d*ş equ g*d*ş
Parçala onu Behçet jxjdmxmdmd
hahahaha enişteye üzüldüm ya lan
Enişte menişte yok unut onu ndjdjxjdjx ben yalnız yaşarım yalnız ölürüm 😜
Büyük büyük konuşma kızım 🤨
Aşkım ama tecrübe ettik onaylanmadı bi daha aynı hataya düşülür mü 😂
Düşeriz biz :D akıllanır mıyız yiooo
Valla ben düşmicem inşallah Allahım sen koru beni Ya Rabbim nxjdjdjdjd
Kaptıysa istediğini yapsın tadını çıkarsın….
bu arada bu oyuncuyu hep koyuyorsun ….
güzle kız kim bu ünlülerden pek güzel beğenmem …
Marlbora soyadı :D adını unuttum
Haha sigara mı o?
Aslıhan malbora ya görsellerden aratsana
Haha selam söyle sen djdjd
Sen yaz instadan 😃
İnstagramı öğrenmem lazım yeniyim sosyal medyada biliyorsun 😂
Buraya çağırsak olmuyor mu …. Zor açtım sosyal medyaya burası gevezelik yeri diye çözdüm
😅😅
İzninle resmi çalıyorum … hem gümrük parası da yok almanyadasın soruma gel Resmini göreceksin 😏
Hangi Resmi
Gif
He tamam
Erkeklere olmaz, karşıdaki insanların algıları farklı farklıdır. Sakıncalı bir durum. Kadın, çocuk ve erkek akrabalarına bu şekilde hitap etmesinde bir sakınca olmaz.
Böyle kibarca bir tepki verebilirim
Bu tarz konuşan biri önceden de hep böyledir demek ve herkesle aynı derece gereksiz “samimi” olan biri benim sevgilim olamaz zaten..
Diyorsa , uzaklaşırım
Uzaya kadar yolun var dhsjks
Dünyayla alakalı umudunu kesenlerin tesellisi mi bu
Fakir seni 😅
Garipsemek az kalır. İnsanlarla arasında sınır belirlememesi beni fazlasıyla rahatsız eder.
Herkese bu kadar samimi konuşamaz, sevgilimse yerini bilecek.
Şu kuzum lafını bir türlü anlayamadım, merada mıyız yani 🤣🤣
Hemcinslerine desin, sıkıntı yok. Ama karşı tarafa olmaz.
Garipserim aslında herkese göre konuşan herkese göre şekil alır
Çoo... k arıza çıkar, baştan sevgili olmam zaten🍀🗝️
Hayir, cünkü flört zamaninda coktan ögrenmis olurum o huyunu :D
diyemez herkes haddini bilecek
Sert bir dille uyarı alır benden, bana ve sevgisine saygısı yoksa ne işi var benimle.
En başından anlarsın zaten bunu direkt yol verirsin
Tam ağzının ortasına vurulmalık 😒
Bir daha konuşamasın 😃
Onu kuzu kelle yaparim
ahaha 😃
Yok daha neler🤔 Garipsemeyelim mi?
Garip mi
Garip tabii 😂 Nasıl diyebilir başkasına canım, kuzum, hayatım felan 😠
Diyemez tabii
İşte ben de bunu diyorum diyemez 😂 Burada anlaşılmayan ne var 🤔
Anlaşılmayan bir şey yok maksat gıcıklık olsun 😃
Eee bunu biliyoruz zaten 😂 sen zaten gıcıksın
Olabilir bu ünvânın hakkını veriyorum, karışmaaa
Tabii ki ünvanın hakkını vermek önemlidir 😂
Önemli 😃 sen nasıl gıcıksın demezler mi bana
Bunlardan her şey beklenir 😂 derler😂
Bunlardan mı? Kaç kişiyiz biz
Demezler mi diyen sensin kimler diyecekse, ben de o demezler dediklerine bunlar dedim işte 😂 umarım anlatabildim 😂😂
Sen saçmaladın 🙄
Sen anlamadın 😂
Sen anlatamadın
Oysa ki leb demeden leblebiyi anlardın 😂
Anlatanda sorun 😅
Zaten anlamayanda ne zaman sorun oldu ki😂 sen bir kadının haksız olduğunu gördün mü hiç😂
Anlatan leb’i anlatamıyor bir de haklı çıkmaya çalışıyor 🙄
Yooo oldukca net anlattım kendi anlatma kabiliyetimle gurur duydum😂
Kimseye yapmasın yaparsa sonu olabilir :D
Pohh yoluna gitti niyazı dusjsj
Haketti jdndjsnd
Garipsemek az kalır. Ağzına mıçarım.😂
kuzum diyen nonoslar uzak gitsin
Kız kıza söylesin erkeğe diyecek hali yok
Eski sevgilime karışmaya hakkım yok. 😃
Hayatım nedir yaa Hayat bağını keserim 😏
Tabikide garipserim öyle şey mi olur
İnsanın söydekleri deyil eylemleri önemlidir
Öyle şey olamaz efendim kendisini mıncırırım
Evet böyle biri ile sevgili olmam
Karşı cinsine karşı ise evet. 😅
Tabikide garipserim ve istemem
Garipsemek mi 😅 öyle sevgilim olamaz.
Kabul edilir bir durum değil.
Bunun garipseme durumu da varmış 🤠
Garip bulurum ve istemem yani herkese demesini.
Kurbanlik mi insanlar derim.
Ben sevmem bu tarz kelimeler ile konuşmayı.
Garipserim herkese öyle konuşamaz
Diyemez. Diyemediği için garipsemem.
Sevgilim olsaydı eğer, verem ederdi bu durum.
Hayır
Herkese karsı yazıyormuş 😂🤦🏽♂️
Okumayı öğren de gel 🙄
Dışardaydım ya becerememişim 🥹
Dışardayken okuma yetini mi kaybediyorsun 😢
Yok ondan değil çok güzel kızlar var dikkatimi dağıtıyorlar 😂
Besbelli kızlar yok dikkatin de dağılmıyor çünkü telefona bakıyorsun 😃
Baksam o yazıyı yanlış okumazdım 😂
Algıların kapanmış senin yazıhhh
Iyy laubali erkekten hiç hoşlanmam cıvık cıvık
Reçetesine yol yazarım istediği kadar alabilir
garipserim hoşuma gitmez uzaklaşırım
Diyemez tabiki
yuzde yuz ayrilirim cok cok rahatsiz edici
Yani insanlar tanıdık deyilse pek önemsemem
Demesin
her kelime herkese kullanilmaz
Garipserim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?