Çiftler arasında tartışmalar/kavgalar illa ki olacak. Böyle zamanlarda sevgilinizin ne yapmasını beklersiniz? Bir süre konuşmayıp sakinleşmek mi, yoksa konuşup sorunu o an çözmek mi?
Tartıştığınızda "sakinleş öyle konuşalım" diyen sevgili mi, "hemen de sinirlenirmiş" deyip sarılan sevgili mi isterdiniz?
Yalnız bunlar fevri olmayan cümleler, yani gayet medeni ve anlayışlı insanların söyleyebileceği cümleler. Bizim Türk kızlarının bu iki cümleyi söyleyebileceğine inanmıyorum. Bizde o yok, varsa o kız erasmus ya da tatil için başka ülkeden gelmiştir Türkiye'ye.
Ama ben, ''Hemen de sinirlenirmiş.'' deyip sarılan birini tercih ederim. Fakat kabahati büyükse eğer sarılması durumunda itebilirim. O anki öfkeme bağlı.
Bu durumlarda yapılmasını önerdiğim şey, tartışmaların boyutuna göre değşimekle birlikte, eğer karşı tarafta hiddet varsa sakinleşmesini beklemek en güzeli.
Bazen öyle durumlarda suçumuz varsa sarılmak biraz yan etki edebiliyor sanırım
Evet, güzel sorun için üyelerimiz adına teşekkür eder, devamını bekleriz Sevgiler
İkisinin de iyi yönleri var ama şu bir gerçek ki tartışmak hepsinden daha iyi çünkü tüm sorunlar ortaya dökülüyor tartışırken gelende sinirlenirmiş deyip sarılırsa o konu çözülmemiş olacak sakinleş öyle konuşalım derse de ya senin sakinleşip kısa yoldan olayı çözmeye çalışırsınız ki erkek milleti kadınlarını çok iyi tanıyor sen sakinleşince ortada konuşacak bir konu olmadıklarını düşünüp lafı değiştiriyor..
Bilemiyorum ben normal sinirlenmiyorum ki aniden geliyorlar dur en son sinirlendiğim şeyi düşüneyim ilk seçenek için; bırak ya konuşmayalım ne konuşçam senle derim ki dedim 2. seçenekmiçin; öyle bir ihtimal yoktu ama olsaydı hıı hemen sinirlenirim çok normal çünkü bu çek elini kolunu kırdırtçak şimdi bana derdim ahahaha en iyisi uzak kalmak
Valla bence öyle bişey olsa beni bir süre üzerime gelmesin bir süre derken olayın sıcaklığı geçene kadar sonra halledilir Sinirlendirirsem de ona göre hareket ederim eşlerin birbirini tanıyabilmesinde bitiyor iş zaten :))
Empati kurabilen ve gerekirse benden uzaklaşıp daha sonra problemi akıllıca çòzebilmeye çalışanı çok entelektüel ve sanata düşkünse ve kibar biriyse zaten çoktan beni elde etmiştir ve yolculuğa koyulmuşuzdur bile
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Tartıştığınızda "sakinleş öyle konuşalım" diyen sevgili mi, "hemen de sinirlenirmiş" deyip sarılan sevgili mi isterdiniz?
En İyi Cevaplar