Herkese merhaba benim sevgilim herhangi bir şeyde en ufak tartışmada vs sonunda hep tamam hayatım haklısın hayatım diyor bu normal mi sizce?


adamı bezdirmişsin demek..
otu b. oku konu yapıp uzatıyorsan..
veya gereksiz konuları açıyorsan herif bezmiş..
veya adam sana kaymak asıl vazivesi o konuda seni bozmamak için herşeye he dio geçio :) fışfışlıyor yani...
yok yanlış düşünüyorsun bir yıldır beraberiz zaten evet biraz herşeyi büyütüyo olabilirim :)
erkekler sorunu kaldırmak tartışmamak enerjiyi farklı yerlerde kullanmak ister..
eğer bunu söyleyen bir erkekse eşine çok konuştun kes artık seni dinlemek istemiyorum demek istiyor ya da o an eşinin kırılmasını istemediği için konuyu sonlandırmak için söylüyor
Kaybetmek istemediği için böyl davranıyor. Aslinca insan sevdigi zaman farkinda olmadan "sen nasil istersen" moduna aliyor kendini. Iliski sıkıcı bir hal aliyor. Biraz zaman gecsin sana iyice alissin durum degisir merak etme
Söylediğin gibi "en ufak tartışma" büyüyüp sorun oluşturmasını istemediğindendir
evet öylede olabilir ama işte hep yaptığı için kafama takıldı sadece
Bence ufak tefek sorunlar için ideal bir tavır
Cevap
24Cevap
ne güzel. sen haklısın denen yerde kavga çıkmazmış. :D :D
o öyle yapınca daha çok tartışma isteği geliyo bana :)
:D normaldir. Çünkü söyleyeceklerini dışa vuramıyorsun.
Mülayim çocukmuş :D
:D hiçte değil bence, kaybetmemek için alttan alıyor sanırım sürekli. Bu da seni rahatsız etmiş işte.
teşekkürler.
abi herşeye olumlu yaklaşınca bir samimiyetsizlik hissediyosunuz ters yapıncada kısıtlıyo oluyo bizerkekler siz kızlara hiç yaranamicaz demi
demekki sen dedigim dedik birisin oda senin icin herseyi alttan alabilecek birisi supersiniz bence sikayet etme aynen devam
Samimi değil bence başından atmış olmak için geçiştiriyomuş gibi duruyo daha çok
bendede o etkiyi bıraktığı için sordum :s
artık senin triplerinden bıkmış bu sana değer vermediği anlamına gelmiyor
Bence ya aldatıyor.. ya da ilişkinin raf ömrü bitmiş ayrılmak için bahane arıyor
Bence samimi değil. benim için bile olsa kendi kişiliğini bu kadar ezmemeli.
adamlar işi biliyo köprüyü geçesiye kadar ayıya dayı diyo
İlerde değişir mi diyosum
işin ucunda delik var adamlar delik için köle bile oluyo
Off bence daha fazla bişi deme😠
Herşeyede denmezki yeri geldiğinde sertliğini koyucak yumruğunu masaya vurucak 😋
Samimiyetle alakasız sanki her şeye tamam derse ne anlamı kalır o her şeyin :)
kavga Edip kalp mi kirsin.. yine yaranamiyon.. sevgilini bana Verde söyleyim peşini bıraksın.
sürekli alttan almasını sevmem haklıysam haklısın haksızsam haksızsın demeyi bilmeli fazla söze gerek yok
Sürekli kendini haklı göstermeye çalışan, tartışmayı bilmeyen insana öyle yaparım ki konu kapansın.
Çok samimi. benimki bir şeye izin vermiyor sinir oluyorum
seni ciddiye almıyor olduğunu farketmişsin hayırlı olsun
İdeal erkek oluyosn gene yaranamiyosun bu kezbanlara
Çok itici bir yorum yapmışsın tebrik ederim
Sinirlendirdin beni ama
Benim sorunum ideal falan olması değil herseyde öyle diyince tartşma mantıklı bir şekilde sonlanmıyor sadece o anlık üstü kapatılmış oluyor bundan rahatsızım
Ozaman sorunu duzgun sor sende. bu seni sogutuyomu ondan
ben de bir huylanma yaratırdı açıkcası.
bende düşünüyorum sürekli böyle olur mu yoksa ilerde değişir mi
@TuRKo12 herşeyin yeteri kadarı iyidir ne fazla ne de az.
@TuRKo12 kendi gönlü bilir
Taktik olabilir. Ben de yapıyorum
Samimiyeti geç sıkıcı
kesin bir i. nelik yapacak
tartışmayı sevmiyordur.
Seni salak yerine koyuyo resmen normal degil
Kesinlikle büyük problem.
sıkılırsın bir süre sonra
Yani anla iste ya tamam yeterki sus anlaminda o
öyle mi diyosuun
peki sence o mu haklı
evet inatçıyım ve tartışırken o tartşmayı mantıklı bir şeklde sonlandırmaktan yanayım o tamam haklısın hayatım dyince sadece konu o anlık kapanmış oluyor
idare eden erkek...
hoş değil..
samimi olmaz
o ilişki çok yürümez
Kilibik.
biraz öyle olması iyi ama sürekli olması braz can skıcı oluyor
Kadinlar yonetilmesi sever bu seni yonetemiyor nreye kadar gidicek boyle?
samimi gelmiyor bana
Yerim onun ağzını.
Hiç değil.
Normal.
Uyguladıgı kadar
Kesip atıyor
sen kkullnmk ıstıo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar