Sevgilim sürekli seni seviyorum diyor sizce özel anlarda demesi daha iyi olmaz mi?

ya 4 aydır tanışıyoruz her gün konuşuyorduk iste 15 gündür sevgiliyiz sürekli bana bi anda sevgilim sevdigim diyor ve hoşuma gitmiyor sürekli demesi soğutuyor gibu ben daha özel anlarda demesini istiyorum artık siradanlasmaya başladı sizce ona bunu söylemelimiyim ilişkimizin ilk günleri diye de olabilir.
Sevgilim sürekli seni seviyorum diyor sizce özel anlarda demesi daha iyi olmaz mi?
Cevapla