Sözleriyle davranışları farklı. Niye böyle hareketler yapıyor?

Beni aylarca oyaladı, zamana ihtiyacım var dedi. Hatta en son, sen kimsin ne hakla bana karısıyorsun gibi laflar etti. 3 aydır konuşmuyordum, o ara ameliyat oldum. Arayıp sormadı. Ama her gün aklındaymısım öyle dedi. Bir gün konusmak için yazdı, özür diledi ama yine aynı şeyleri dedi, ailevi sorunlarım var diyip olumsuz konustu. Tek keşkem olarak kalıcaksın dedi. Buraya kadar tamam, bundan sonra konusmanın iletişimde kalmanın bi gereği yok bence ama be hikmetse türlü türlü kibarlık yapar oldu. Bir gün üşüyeceksin dedi. Eve bırakıyım inat etme akşam rahatsız eden olur bilmem ne, dogum günümü herkesten önce kutladı. İş yemeğine gittik koca masada geldi benim yanıma oturdu o kadar boş yer varken. Herkesin içinde kırk yıllık aşık gibi kaçamak bakıyor, saf aşık sanırsın. Durup durup linkedinden profilimi görüntülüyor. Ne diye bakıyo mesela… aklı sıra aklımdasın mesajı mı vermeye çalışıyor?
Sözleriyle davranışları farklı. Niye böyle hareketler yapıyor?
Cevapla