Güncellemeler
+1 yıl
Sadece burada surekli kisaboylu erkeklere laf eden surekli soru atan beyinsiz birine dersini vermek istedim gercekde dusuncem bole deildir bilginize...
Celimsiz ama bebek gibi dunyalar guzeli yuzu var 160 boyu konusurmuydunuz? 34kek veya kadin Ben yaklasmazdim sahsen ya siz?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
ben fiziğe göre çekici bulmam karakteri çekici bulurum
Fizkli ya da fiziksiz kısa ya da uzun erkek veyada kadın farketmez benim için önemli olan karakterlisi olması iyi, sadık ve dürüst olmalı dürüstüm diyede kalp kırmamalı
Bu fikirde biri hiçbir insana yaklaşmasın zaten.
Evinde ayna olmadığı belli. Umarım kendini görebilme fırsatını tez vakitte bulursun
:) kiyamammm noldu hergun kisa erkeklere laf eden 4-5 tane kizin sorusunda 1 tane bole laf gormedim zorunami gitti kadinlara niye bole cevaplar vermiyorsunuz? Bu arada senin sekmentinde deilim aynaya gerek yok bu halim bile sana fazla
Niye zoruma gitsin. Ayrıca kadınlara cevap vermediğimi nereden biliyorsun. Benim segmentimde zaten olamazsın. O kadar düşmedim çok şükür :D çirkin erkeklerdeki bu ben çok yakışıklıyım özgüveni nereden geliyor bilmiyorum ama inan bana çok komik duruyor.
Benim sekmentimde deilsin derken tipi solemedim allah kadinlari erkekden guzel yaratmistir dogrudur ama beyin ve karakterden bahsetmistim ben bence bu lafdan sonra sus daha fazla denem sansini kalibren küçük
Senin kalibren sınırlı olduğu için herkesi kendin gibi beyinsiz ve karaktersiz görmen normal. Çelimsiz deyip insanlara yaklaşmıyor olman zaten bunun en büyük ispatı. Ha yaklaşma zaten insanlara. Faydan yok bari kimseye zararın da olmasın
Yoo aksine ben cogu insandan cok cok farkliyim bu dusuncelerde ve emin ol 7 senedir bu ksde aktifim hic boyle dusunmus biri deilim sadece uyuz oldum surekli kisa erkejlere laf yapiliyor ben 1.90 im ama genede uyuz oldum senin gibi atlicak olanlara laf solemek icin yazdim yoksa kadinlar boya veya guzellige gore ayirilmaz allahin yarattigi her insan degerlidir yani deneme amacli yazmistim soruyu uyuz etmek icin neyse tesekkurler yorum icin guzel kapismaydi kirdiysam kusura bakma iyi geceler kalibre :)
Evet çoğu insandan farklısın kesinlikle. Senin gibisine ilk defa denk geldim. Umarım başkaları sana denk gelmez.
Rahat ol dostum konunun kisa kadinlarla alajasi yok sadece surekli sitede erkeklere laf edilmesi uyuzuma gitti biride kadinlara etmemis bende inadina yazdim ole dusundugum filan yok
Hayır kadin balık etli olmalı bence.
Sen ne anlatıyon yamuk suratlı andır
Hmm kendini tarif etmene bayildim gel duzeltiyim suratini :) kiyamam ya parasut aciomusun yatakdan inerken
Tipine sokim kes yazma ucube yaratık
Aglamaya devam vileda sopasi :)