30 yaş üstü erkekler, bu erkek niye böyle davranmış olabilir?

1 sene 2 ay konusuyoruz 1 hafta sevgili kalmis sonra arkadasca devam etmistik 1 sene 2 ay boyunca tam ne oldugumu belli olmadigi icin ona karsida ilgim oldugu ve netlik bekledigim icin ona soruyordum oda sevgili olmak istiyordu ama yanasamiyordu vs bende benimle alay edip dalga geciyor herhalde diye o anki ofkeyle ona dedim sen kotu biriymissin aklimla oynayip dalgaya aldin beni diyip engellemistim.1 hafta sonra yazdim ve konusma boyle oldu goruldü attim. Sizce neden oyle yaptı.

[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻
[14/10 22:12] ✨: Özürdilerim
[14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam
[14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya
[14/10 22:43] ✨: Geldim
[14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim
[14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin
[14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum
[14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir
[14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum
[14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
Tamam mı
30 yaş üstü erkekler, bu erkek niye böyle davranmış olabilir?
Cevapla