1 sene 2 ay konusuyoruz 1 hafta sevgili kalmis sonra arkadasca devam etmistik 1 sene 2 ay boyunca tam ne oldugumu belli olmadigi icin ona karsida ilgim oldugu ve netlik bekledigim icin ona soruyordum oda sevgili olmak istiyordu ama yanasamiyordu vs bende benimle alay edip dalga geciyor herhalde diye o anki ofkeyle ona dedim sen kotu biriymissin aklimla oynayip dalgaya aldin beni diyip engellemistim.1 hafta sonra yazdim ve konusma boyle oldu goruldü attim. Sizce neden oyle yaptı.
[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻
[14/10 22:12] ✨: Özürdilerim
[14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam
[14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya
[14/10 22:43] ✨: Geldim
[14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim
[14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin
[14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum
[14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir
[14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum
[14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
Tamam mı
[14/10 20:46] ✨: Cem iyi akşamlar çok kısa vaktini alabilir miyim hemen burdan yazicam kısacık🤏🏻
[14/10 22:12] ✨: Özürdilerim
[14/10 22:12] ✨: Seni kırdıysam
[14/10 22:42] Cem: Nerdesin sen ya
[14/10 22:43] ✨: Geldim
[14/10 22:47] Cem: Nasıl geldim
[14/10 22:50] Cem: Yani nerdeydin
[14/10 22:51] ✨: Genelde üzüldugum zaman ya da anlarda ortadan kaybolurum
[14/10 22:52] ✨: Ben sana bir sey sorucaktim cevapları sende sonuçta bir baskasında degil o yuzden sana sormam gerekir
[14/10 22:53] Cem: Tamam bir daha da görünmene gerek yok seninle konuşmak istemiyorum
[14/10 22:53] Cem: Nasıl kaç gün orta yoksan yine yok ol tamam mı
Tamam mı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sizden olmaz. Ortadan aniden açıklama yapmadan birisi bana da aynısını yapsa bende nasıl kaybolduysan ortadan şimdide kaybol git derim
Onceside var bu konusmanin aniden kaybolmamistim
Kaybolmussun işte öncesi sonrası önemli değil
Ee oda arasaydi
Kendi kendine engelleyip giden kızı kimse aramaz. Boşuna o triplere girmeyin yani
İste durduk yere degildi ben mayagim zatem oyle engellerim durduk yere
Senin niye gittiğini anlamamış ki adam zaten. Ondan demiş nerelerdesin sen diye. Sen kendi kendine tribe girip gitmişsin sonra geri yazmışsın böyle karışıklık ilişkilerde sevilmez hele ki başlamadan ilişki
O zaman bakin nicin engelledigimi siz bile anlarsiniz hak verirsiniz bana
[8/10 22:29] Cem..: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem..: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem..: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem..: Yani çünkü farklısın
[9/10 06:59] Cem..: Bu ne güzellik kuş
[9/10 07:37] ✨: Tesekkur ederim begenmene sevindim 😌
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem..: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem..: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim :)
[9/10 11:15] Cem..: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem..: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem..: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim
Engellemeden onceki konusma 1 hafta önceydi
Tamam işte baştan beri bi dengesizlik var kuramamissiniz bazı şeyleri bitmesi gerekmiş bitmiş. Engeli kaldırıp yazarakts kendi kendine etmişsin. boş ver gitsin yoluna sende yoluna git
Engeli kaldirdim cunku kafamda soru isaretleri vardi neden acaba diye bir suru omuzuma yuk gibiydiler yazdim iyi ki dun yazdim o oyle yazinca zaten bitti bende her şey sadece yine bana kendimi suclu hissettirdi o yuzdrn sordum buraya bunu ama buda gecer ve artik onunla olmam. Zaten pisman olup sonra o yaziyor bana ama artil donusu asla olmaz
Yaşlarınız kaç?
Ikimizde 26 yasindayiz
Tamam işte bir sürü zaman var önünüzde elbet çıkar birisi karşınıza birbirinizi yormaktansa anlayan insanlara gidin
Benim oyle buyuk beklentim yoktu netlik istemiatim. 1 sene hic bulusmadik bile 1 gun disinda benimlede iletisimi kesmiyordu bulusmaya hrp bahaneler vs yoksa buyuk beklentim yoktu ve hayatima giren ikinci kisiydi hayatima kolay birini alan biride degildim egodan vs degil ne kadar az kisiyle gorussem o kadat iyi diye cunku ben iliskilere takilmalik bakmiyorum
Cocukca davranis sergilenis hatali o uste cikmaya calisan o nasil bir iliski
Cemmi hatali olan
Sen net olmasini istiyorsun o dalga gecer gibi davranmis ya sana o an hatali s3nde engellemekte haklisin yani
Kızgın... Merak etme geçer, yeter ki onarıcı olmaya devam et.
Konusmal istemiyor ama sanki artik
toyluktan , gerek yok ilişkiye sizle
Bencede ya kabul ediyorum yaptigim sey cocukcaydi ama beklentim buyuk degildi netlikti
onunda karmaşık olması kararında net olamaması seni karşına alıp konuşup , net davranmaması da saçma bana göre
Evet sorun zaten bu
Kaale almadim yarim saat sonra yine tamam mi yazdi goruldu attim bugunde profili gitmis dikkat cekmeye calisip beni kendine o sekil bagliyacagini dusundu
saçma bu tip şeylere hiç gerek yok. ne isteniyosa ortak fikir oluşur muhabbetin peşine ona göre yol alınır bence
Ben bunun icin cok caba gosterdim ve yoruldum artik heralde dalga geciyor benimle dedim ve beni asiri degersiz hissettirince sinirden engelledim
hiç uzatma o halde uğraşma
Kestim ben oda engellemis galiba ya da beni deniyor ama yazicak yine fakat ben artik istemiyorum nedense bugun baya düşündüm yazmasinida bekliyordum ama taktik vs bana gore degil netse gelir istiyorsada gelir diger turlu gelmesin artik
Profili felan gitti uzulmedim bile
nerede yaşıyosun
Bu ilişki erkeğin sabrını tüketmiş ve bitmiş
Ama bunun onceside var
Bosuna engellemedim
Zaten zaman geciyor sonra o yaziyor ama bende de geri donusu olmaz artik
Sonuçta sabır tükenmiş
Bende tukenmisti bakin bana hak vericeksiniz
[8/10 22:29] Cem..: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem..: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem..: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem..: Yani çünkü farklısın
[9/10 06:59] Cem..: Bu ne güzellik kuş
[9/10 07:37] ✨: Tesekkur ederim begenmene sevindim 😌
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem..: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem..: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim :)
[9/10 11:15] Cem..: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem..: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem..: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim
Bu engellemeden 1 hafta onceki konusmaydi dun yazdim işte o an benimle dalga geciyor zannwdip belkide cidden geciyor hala emin degilim engellemiştim
Buyuk beklentim yoktu netlik istemiatim. 1 sene hic bulusmadik bile 1 gun disinda benimlede iletisimi kesmiyordu bulusmaya hrp bahaneler vs yoksa buyuk beklentim yoktu ve hayatima giren ikinci kisiydi hayatima kolay birini alan biride degildim egodan vs degil ne kadar az kisiyle gorussem o kadat iyi diye cunku ben iliskilere takilmalik bakmiyorum
Yaptığın en büyük hata ne biliyor musun? Bu konuşmalar ikinizin arasında geçen, ikinize özel konuşmalar ve sen bunları onun izni olmadan burdan paylaşıyorsun. Bence bazı konulara dikkat etmelisin. Şimdi bu yazışmaları da başka bir yerde paylaşabileceğini düşünüyorum mesela
Konusucak arkadasim kimsem yok burasi benim arkadas yerim gibi fikir danisacagim, alacagim alan baska yok yalnizim ne olursa olsun yanlis belki ama bende bu sefer obur turlu cok yalniz kotu hissediyorum enazindan burada fikir aliyorum sizlerden
Birde cozemiyorum erkekleri bunuda cozemedim bir turlu erkekler erkekleri daha iyi tanıyor olacagindan sizlere soruyorum
Fikir alma konusunda hem fikiriz ona bişey demiyorum
Detayli ismiyle yayinlamam yanlis evet daha yapmam
Dikkatli ol, haklıyken haksız hale düşebilirsin
Zaten beni sevdigini dusunmuyorum oyle niyetinide gormuyorum o yuzden bu saatten sonra artik ona kendimi anlatmam iletisimdr kurmam
Hayatima cok kisi girmedi bununla iki kisi hayatima dahil olmustu bekletim buyuk degil ilişkilerde sadece netlik o kadar yoksa maddiyat felan oyle olamaz zaten
Yeni biri karşına çıkar onu değerlendirirsin
1 yil 2 ay tanisiyoruz o acilmisti bana acilmadan 1 gece öncede ruyamda gormustum hic dikkatimi bile cekmiyordu evime yakin yerde calisiyor işime giderim evime gelirim kendi halimde biriyim sonra 1 hafta sevgili kaldik konu ciddi iliskiye gidince korktu sanirim ve bitirdi arkadas kaldil ben arkadasta kalmak istemedim sonra cunku sacmaydi bana gore neyse inisli cikisliydi sonra arkadasliktanda cikiyordu olay beni opmek istedigini soyluyordu benimle sevgili olmak isteyip olmuyprdu bulusmuyorduk ben istiyordum o hep bir bahane niyeti cinsellik olsa yakinlik kurmak ister ve bulusur diyede dusunuyordum cozemedim acikcasi onu bir turlu
Cinsellik düşünmeden sana yaklaşmak istemiş işte
Yaklaşmadı ama yani buluşup vakit gecirmek istedim onu tanimak istedim oralıda olmadı
Neden çekindi acaba
Benden heralde yasamiyacagimi biliyordu ve isi evime yakin ailemden vs olabilir
Suç sahibi olmak istememiştir
Peki 1 sene neden iletisimi kesmedi sizce birde hep o yaziyordu hep
Vazgeçememiş
Peki son seylerde onu kirmismiyim sizce konusmalarda
Evey
Goruldu attim yarim saat sonra bir daha tamam mı yazmisti birsey demedim artik duzelmez sanki
Hem erkekler kirılirmi ki
Yani insansiniz tabiki kirilirsinizda ne biliyim daha kati ve umursamaz oluyorlar genelde takmiyorlarya
Hakkımızı yeme biz de insanız
Oyle tabi ama umursamaz oluyorsunjz genelde
Genelleme yapıyorsun
O zaman bir erkegin nasil gonlu alinir kirildiginda bilmiyorum
İçinden geldiği gibi davran
Bir daha yazar mi
Yazmasını mı istersin
Evet o zaman gönlünüde alirım bir daha asla cocukca engellemem yapmam oyle seyler
Bak akıllanmışsın işte
Korkuyorum benimle oynamasindan felan o yuzden akisinada birakamadim yani hep sorguladim bir seyleri ve ona sorup durdum ondan netlik bekleyip durdum hazir olmayabilir baska sey olabilir ama bilmek istedim acele ettim
Demek ki sabır gerekiyor
Soyle dusundum benden bir cikari vae gibi cinsellik olsa bulusur yaklasirdi o degil evlilik olsa gormek ister konusurdu diye dusundum baskada aklima bir seu gelmedi sadece acaba yedektemi tutuyor beni diye dusundum hep
Yedek ne alaka
İste iliskiye baslamiuor ama konusuyor benimle sen farklisin diyiyor sevgilim olsan guzel olurdu vs ama olmuyor biri var belkide hayatinda
Benide yedekte tutuyor
Bunu kendine sorsana
Ona dun sorucaktim sormama kalmadan ortdan yok old dedi
Birdr hayatinda biri var mı diye sormustum yok demisti olsada var demez ki neyse kafamk karistiriuor iste boyle 😏
Zamanı gelince sorarsın
Yazarsa sorarım
Bana karsi hoslantisi ilgisi varmidir olsa neden oyle yapsin bana kotu davraniyor kotuden kastim degersiz hissettiriyor deger verince havalaniyor
İlla ki yazar
O zaman hoslaniyor mudur
Yazınca anlarsın
Whatsapta goruntusu gitti 😂😂😂
Yazar mı
Bence dün zannetti baya mesaj felan aticam ustune tegit edip yine tamam mi dedi onada yazmayinca iyce bozuldj ve dikkat cekmeye calisiuor ama yazar tabiki
Hadi bakalım, yazarsa olur
Ne olur iliskimiz mi
O Şu an ona yazmami bekliyor umursamaz davraniyorum Şu an oyle goruyor
Olabilir. Burdan yazacağına özelden yazsana
Yazdı
Ne diyor
[17/10 18:55] Cem..: naber
[17/10 19:55] ✨: Numaramı silmişsin
[17/10 20:01] Cem..: Yazdım dayana masum
[17/10 20:09] ✨: Sende haklisın bende kendime gore hakliyım
[17/10 20:10] ✨: Sevgili olmak isteyipte olmama sebebini merak ettim acikcasi
[17/10 20:11] ✨: Yoksa tabiki bana karsi fikirlerin degismis olabilir baska sebepler olabilir belki olmak bile istemeyebilirsin her sey olabilir ama acikcasi sen net degilsin bu belirsizligi merak ettim bende
[17/10 20:12] ✨: İletisim eksikligi var aramızda ben cevap alamadigimda birseylere ve kafam cok karisinca, degersiz hissedince engelleyip gidiyorum bunun icinde ozur dilerim cocukcaydı yaptigim
[17/10 20:27] ✨: Benden beklentin ne mesela
[17/10 20:38] ✨: Neden kaçıyorsun
[17/10 22:15] ✨: Benimle paylasabilirsin
[17/10 22:16] ✨: Bir sıkıntın derdinmi var
Neden kaciyorsun dedim goruldu yaptı
Bakalım ne diyecek
Numarami kaydetti
İyi işte
Oynamiyor benimle degilmi
Niye oynasın
Oynuyor gibi yaziyor ve geri cekiliyor goruldu atip gidiyor
Bu kadar pimpirikli olursan mutlu olmazsın
Ama oda oyle yapıyor yani oyle hissettiriyor
Sen dikkate alma o halde
Bak
[17/10 23:40] Cem..: Fotoğrafın neden yok
[17/10 23:49] ✨: Canım sıkıldi kaldırdım
[17/10 23:49] ✨: Hem sen konuyu değiştirme 🙂
[17/10 23:49] ✨: Bak uyumadım seni bekledim
[17/10 23:49] ✨: Cevap vericek misin
[17/10 23:50] ✨: Neyse ben yatiyorum iyi geceler. Sen yine cevap vermiyiceksin
[17/10 23:52] Cem..: Dur
[17/10 23:52] ✨: Evet
[17/10 23:53] ✨: Ne diyeceksin
[17/10 23:53] Cem..: Sen de biraz tuhafsın
[17/10 23:53] ✨: Ne gibi mesela
[17/10 23:53] ✨: Kabul ediyorum bu arada
[17/10 23:54] ✨: Ama senin gözünde ne gibi tuhafım onu merak ettim :))
[17/10 23:54] Cem..: Bilmiyorum çok durağan
[17/10 23:54] Cem..: Farklı
[17/10 23:55] ✨: Nasıl durağan
[17/10 23:55] ✨: Bunu daha oncede soylemistin bana
[17/10 23:55] Cem..: Bilmem yani
[17/10 23:55] ✨: Açık açık konusabilirsin
[17/10 23:55] ✨: Ne yonden
[17/10 23:55] Cem..: Yarın konuşalım
[17/10 23:56] ✨: Iyi peki
[17/10 23:56] ✨: Iyi geceler gorusuruz yarın
[17/10 23:56] Cem..: Seni çok seviyorum
[17/10 23:57] ✨: Hiç söylememiştin :)
Yarın final
Yani bitiricekmi
Ne bileyim canım o kadarını
😂😂😂 yarin niyetini aciga vurur bence
Olsun artık