1 sene tanisiyoruz bana basta acilan oydu 1 hafta surmustu sonra benimle sevgili olmak istedigini soyledi ama olmuyor sebep ne ben benimle dalga geciyor diye engelledim. 1 hafta olucak
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse yok mu ya
Güncellemeler
+1 yıl
Amacı cinsellik mi sizce
Lutfen ozwllikle erkekler okur mu? Sizce benimle dalgamı geçmiş yazıp açik açık soriyim mı?
Amacın kötü olduğunu neye dayanarak söylüyorsunuz bilmiyorum, ama amacı tek o şey olsaydı bir sene içinde defalarca sizinle iletişim kurmaya çalışırdı herhalde?
0
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
Oyle yaptı zaten ama yakinlik olmadı buluşmadık cunku yani oda istemedi hep bahaneler oldu
[8/10 22:29] Cem: Yok ne alaka [8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim [8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin [8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan [8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip. [8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip [8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim [8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim [8/10 23:06] Cem: Sen çok güzelsin [8/10 23:06] Cem: Vs sevgilim olmanı isterim [8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin [8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun [9/10 06:31] Cem: Yani çünkü farklısın [9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir [9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz [9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide [9/10 07:39] Cem: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden [9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim [9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin [9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi [9/10 10:06] Cem: Oo geç çıktın sen [9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim 🙂 [9/10 11:15] Cem: Hımm iyi bakalım [9/10 11:15] Cem: 😊 [9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊 [9/10 11:40] Cem: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni? [9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki [9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim
Rica ederim, sağolun, anladığım kadarıyla, görüşüp görüsmemekte kararsız kalmış, bazen görüşeyim demiş, mesela geç olunca vazgeçmiş. Seninle arkadaşlık kurmak istiyorum da demiş sana, bence dalga geçmekle ilgili degil belki kendince bir engeli bir sorunu vardır. Bir süre daha onun iletişim kurmasını beklemek lazım bence.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Amacın kötü olduğunu neye dayanarak söylüyorsunuz bilmiyorum, ama amacı tek o şey olsaydı bir sene içinde defalarca sizinle iletişim kurmaya çalışırdı herhalde?
Oyle yaptı zaten ama yakinlik olmadı buluşmadık cunku yani oda istemedi hep bahaneler oldu
Niyetinde ciddiyet varsa sizinle tekrar iletişim kuracaktır bence, o yüzden bir süre beklemek lazım
Son konusmamizi atsam okur musunuz
Tabi
Cok tesekkur ederim
[8/10 22:29] Cem: Yok ne alaka
[8/10 22:31] ✨: Bende baya kafa yoruyordum acaba neden diye sorgulatiyordun surekli bir seyleri bana sonra bende de artik heves kalmayinca mesgul oldugumdan degilde artik hevesim kalmadi. o gunde sana cevap vermek ya da birseyleri anlatmaya calismak cok icimden gelmedigi icjn cok konusmak istemedim
[8/10 22:32] ✨: Denge bozuklugu var onu banada yansittin
[8/10 22:34] ✨: İste artik zamanla soğudum bu tarz davranislarindan
[8/10 22:35] ✨: Bulusmak istemiyorsun ama gormek istiyorsun garip.
[8/10 22:36] ✨: Iste cok düşündüm benim sana bu denli ilgimide düşündüm buda garip
[8/10 22:38] ✨: Kendi kendime fazla gelin guvey oldum sende hakliydin kafamda da kurup kurup durdum yoldan gecen herhangi bir kizim hala ben fazla anlam yukledim
[8/10 22:41] ✨: Bende biraz duygusal boslukta oldugum icin sana tutunmak istedim bazi seyleri yanlis gordum anladim
[8/10 23:06] Cem: Sen çok güzelsin
[8/10 23:06] Cem: Vs sevgilim olmanı isterim
[8/10 23:17] ✨: Daha once neden istemedin
[8/10 23:17] ✨: Hem guzellik gecici bize ödünç verilen bir sey bunun icinmi istiyorsun
[9/10 06:31] Cem: Yani çünkü farklısın
[9/10 07:38] ✨: Ben tecrubesizim yani bilmiyorum sevgililik nasıl olur felan yani kaçinci yuzyildan kaldin diyebilirsin belki ama oyle bilmiyorum nasıl olunuyor, davranilir
[9/10 07:39] ✨: Beni soğuk bulabilirsin biraz
[9/10 07:39] ✨: Yani sana sıcak olurum tabide
[9/10 07:39] Cem: Hımm sen ne zaman çıkıyorsun evden
[9/10 07:40] ✨: Kiyafetlerimi utuleyip giyinip cikarim
[9/10 07:49] ✨: Sen bizim buralardamisin
[9/10 08:30] ✨: Ben cikiyorum simdi
[9/10 10:06] Cem: Oo geç çıktın sen
[9/10 10:40] ✨: Evet oyle oldu biraz bir baktim saat 08:30 olmuş bende şansimi yine deniyim dedim 🙂
[9/10 11:15] Cem: Hımm iyi bakalım
[9/10 11:15] Cem: 😊
[9/10 11:37] ✨: Öyle. Ben senin sevgilin mi oldum dün 😊
[9/10 11:40] Cem: Yok yeni olsan güzel olurdu dedim
[9/10 11:40] ✨: Yeni?
[9/10 11:42] ✨: Yok ya ben anliyorum seni sen benimle baya iyi dalgani geciyorsun gectinde. Saf gibi inaniyorum bende ne anlatip neden yordum kendimi bilmiyorum. Ama benjm sana bir kotulugum olmamisti neden benimle alay ettin ki
[9/10 11:45] ✨: Dusundugum gibi biri değilmişsin. Kötü biriymişsin. Tecrube oldu bana. Elbet iyi insana denk gelirim
Rica ederim, sağolun,
anladığım kadarıyla, görüşüp görüsmemekte kararsız kalmış, bazen görüşeyim demiş, mesela geç olunca vazgeçmiş. Seninle arkadaşlık kurmak istiyorum da demiş sana, bence dalga geçmekle ilgili degil belki kendince bir engeli bir sorunu vardır. Bir süre daha onun iletişim kurmasını beklemek lazım bence.
Anladim bilmem benimle alay etmis gibi hissettim o an ve engelledim
Bekliyorum Şu an bakalim