1 yil konustugum biri var bana acilmisti 1 hafta sevgili olduk sonra bitti benim niyetimin takilmalik olmadigini gordu arkadasca bitirmek istedim bitirmedi sonra sevgili olmak istedo ben istemedim biz 1 yil konusuyoruz hep yazan oydu ama hep 1 ay dolmadan yaziyordu 1 hafta once sana buyuk haksizlik ettim demisti neyse bu dun hasta oldu gelirmisin dedi saat 10 du gelemem gec oldu dedim yarin gemirmisin dedi calisiyorum dedim sonra mesaj attim istersen ugrarim diye yok ya zahmet etme dedi mesajlarima 5 saat sonra cevap veriyor birden kendini geri cekti soguk yapiyor bu kisinin amaci ne numarasini felan sildim
Güncellemeler
+1 yıl
Dunde ona açilmistim duygusal olarak
Güncellemeler
+1 yıl
Iletisimi kesmiyor yanasmiyor bulusmuyor bitirmiyor ne yapmaya calisiyor
Sorum özellikle erkeklere lutfen okur musunuz ne derseniz onu yapicam?
Vallahi yaparim ugrasasim yok daha 26 yasindayim oda aymi sekilde oyle yani hic bu yaslarimi boyle seylerle geçiremem uzuldum evet ama ona artik derdimi soylemem anlamiyor
Çocuk hep gelmiş zaten sana napsaydıda emin olucaktın anlamadımki yalvarmasını felanmı bekledin geç oldu demişssin eyvallah yarın gel demiş çaşışıyorum demişssin sonra uğrarım denilssin kusura bakma bana yapsan değil 5 saat bir ömür boyu yasmazdım
Konusmalari atiyim oyle yorum yapin o zaman oda asiri soguk ve ben aksam 10 da evden cikamam ki yarinda calisiyordum ee sonra aklima geldi is cikisi ugrarim diye
[26/9 22:30] +Murat: Söyle lütfen [26/9 22:35] ✨: Peki o zaman [26/9 22:36] ✨: Ilk bir şey sorabilir miyim [26/9 22:36] +Murat: Tabi [26/9 22:36] ✨: Bana karsi dusuncelerin, fikirlerin degistimi [26/9 22:36] +Murat: Yo [26/9 22:37] ✨: Biraz özel olucak [26/9 22:37] ✨: Hayatin da biri var mı [26/9 22:37] +Murat: Yok [26/9 22:37] ✨: O zaman sana söyleyebilirim [26/9 22:38] ✨: Icimden geçenleri [26/9 22:38] ✨: Tam nasil ifade edecegimide bilmiyorum acikcasi kafamda karışık [26/9 22:40] +Murat: Buyur lütfen [26/9 22:40] ✨: Benim senden kaçma sebebim sana kapılmamak içindi ve üzülürüm korkusuyla tam bırakamiyordum kendimi sana seninde davranislarindan da kaynaklı. [26/9 22:42] +Murat: Ben nasıl davranıyorum [26/9 22:42] ✨: Beni hem istiyor hem istemiyor gibi [26/9 22:43] +Murat: Hımm [26/9 22:43] ✨: Hem degerli hissettirip hem degersiz hissettiriyor gibi [26/9 22:46] +Murata: Yokta biraz farklı gibisin [26/9 22:46] ✨: Ne gibi mesela [26/9 22:48] ✨: Genelde farklı bulurlar beni sen nasıl buldun neyi farkli buldun yani [26/9 22:48] ✨: :) [26/9 22:49] +Murat: Bilmiyorum ki yani 😊 [26/9 22:49] +Murat: Sen neden açıldın [26/9 22:49] ✨: Sanami
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Tuhaf ve komik takilmak istemis takilamamis ama aliskanlik etmis konusuyor belliki
Daha bitti zaten engellemedim sildim her yerden yazinca taş duvar olucam
Engelle ozaman urasma
Engellemek bile onem verir sildim numarasini yazdikca aradikça sessiz kalicam taş duvar olucam tel kelimr dahi etmiyicem susucam
Hihi tamam bak solemedi deme daayanamayip konusmak istemiom dicen ordan yurucek sihbet :)
Yok vallahi billahi yazmam artik yemin ederim defolsun gitsin
Ahahah tamam ya sakin ol yazmican anladik :)
sessiz kalmam ona ne hissettirir. Neye kirildigimi bile soylemem artik
Dengesiz ya bırak uğraşma çok yorar seni
Sildim attim numarasini bu defa bende geri donusu yok zaten
Deli gibi istiyordu ama işte ne zaman benden yakinlik gorse uzaklasiyor beni begeniyor arzuluyor ama tavirlari degisik
İyi yapmışsın
Dedim ya işte dengesiz
O yazicak bana yazdigi herseye goruldu aticam arasin cevap dahi vermem taş olucam duvar olucam neye kirildigimi bile soylemiyicem sonra biticek zaten
Evet kendin için bunu yapmalısın, kimse senden değerli değil
Bu tarz insanlar insanlari yoran turden daha once yapamadim karsilik verdim sans verdim bu iki etti bunda sansi artik yok.
Ne hisseder sessiz kalsam soylemiyivem bile ne yaptigini dengesizligini biliyordur yani
Bu sefer yapacaksın eminsin dimi 😅
Vallahi yaparim ugrasasim yok daha 26 yasindayim oda aymi sekilde oyle yani hic bu yaslarimi boyle seylerle geçiremem uzuldum evet ama ona artik derdimi soylemem anlamiyor
Üzme kendini, yorma kafanı da salla gitsin.
Oyle yapicam tesekkur ederim yorumlariniz icin
Rica ederim ne demek
Merhaba dun numarasini sildimya neden fotograf yok yazmis
Merhaba, ya ben ne dedim sana 🙄
Yazdim
Durumumuz yoktı okudum ama anlayamadım
Hasta olunca gitmemişsin ya ona bozulmuş
Bozulmadi boyle yapiyor benden ne zaman yakinlik gorse uzaklasiyor
altta mesajlara baktım, çocuk seni takmıyor
İşin tuhaf yanj 1 hafta omce sana buyuk haksizlik ettim. diyen kisiydi ve surekli bana yazan kisiydi
Seni yedekte tutuyo
Bencede ama o hala oyle zannetsin ona tek kelime dahi yazmam yazsin asla karsilik vermem aramalarina bakmam bitti bende
Bence engelle direkt
Engelledigim zamanlarda olmuştu ama evime yakin yerdde calisiyor karsilasiyoruz bir sekikde etkiliyordu. Gece 12 de yazmis fotograd neden yok diyw
Cevap yazma bence
Senin amacın ne
Net degilki bana karsi benim amacim belli net olsun
Çocuk hep gelmiş zaten sana napsaydıda emin olucaktın anlamadımki yalvarmasını felanmı bekledin geç oldu demişssin eyvallah yarın gel demiş çaşışıyorum demişssin sonra uğrarım denilssin kusura bakma bana yapsan değil 5 saat bir ömür boyu yasmazdım
Konusmalari atiyim oyle yorum yapin o zaman oda asiri soguk ve ben aksam 10 da evden cikamam ki yarinda calisiyordum ee sonra aklima geldi is cikisi ugrarim diye
[26/9 22:30] +Murat: Söyle lütfen
[26/9 22:35] ✨: Peki o zaman
[26/9 22:36] ✨: Ilk bir şey sorabilir miyim
[26/9 22:36] +Murat: Tabi
[26/9 22:36] ✨: Bana karsi dusuncelerin, fikirlerin degistimi
[26/9 22:36] +Murat: Yo
[26/9 22:37] ✨: Biraz özel olucak
[26/9 22:37] ✨: Hayatin da biri var mı
[26/9 22:37] +Murat: Yok
[26/9 22:37] ✨: O zaman sana söyleyebilirim
[26/9 22:38] ✨: Icimden geçenleri
[26/9 22:38] ✨: Tam nasil ifade edecegimide bilmiyorum acikcasi kafamda karışık
[26/9 22:40] +Murat: Buyur lütfen
[26/9 22:40] ✨: Benim senden kaçma sebebim sana kapılmamak içindi ve üzülürüm korkusuyla tam bırakamiyordum kendimi sana seninde davranislarindan da kaynaklı.
[26/9 22:42] +Murat: Ben nasıl davranıyorum
[26/9 22:42] ✨: Beni hem istiyor hem istemiyor gibi
[26/9 22:43] +Murat: Hımm
[26/9 22:43] ✨: Hem degerli hissettirip hem degersiz hissettiriyor gibi
[26/9 22:46] +Murata: Yokta biraz farklı gibisin
[26/9 22:46] ✨: Ne gibi mesela
[26/9 22:48] ✨: Genelde farklı bulurlar beni sen nasıl buldun neyi farkli buldun yani
[26/9 22:48] ✨: :)
[26/9 22:49] +Murat: Bilmiyorum ki yani 😊
[26/9 22:49] +Murat: Sen neden açıldın
[26/9 22:49] ✨: Sanami
Belki de senin yaptığını sana yapmaya çalışıyodur ne bilim sildiysen daha üstüne gitme kendini düşürme sende burdada sen haklı gibisin
Özelden yazdim