Sonra aramıza şehirler girecek, hiç karşılaşamayacağız. Tesadüfler bile, biraraya getiremeyecek. Sonrada belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek...
~Nazım Hikmet

Cafuné
Sonra aramıza şehirler girecek, hiç karşılaşamayacağız. Tesadüfler bile, biraraya getiremeyecek. Sonrada belki birimiz öleceğiz, diğerimiz hiç bilmeyecek...
~Nazım Hikmet

Cafuné
ben kişiyi de duyguyu da unuturum çünkü benim sevgimi ve verdiğim değeri hak etmiyorsa bir kadın.. onu hayatımdan çıkartırım ve bir daha hatırlamam bile.. ve affetmem de hiç bir şekilde
Cevap
5Cevap
O kişinin yaşattığı duyguları unutmak zor oluyor.
Kişiler unutulur ama yaşananların izi kalır
Ondan dolayıdır belki de görmeden sevmek...
İnsanlara olan sevgin de biter. Yıllar sonra o kişi aklına bile gelmez belki ama sevmeyi özlersin.
Hiçbir şeyi unutmam, mübalağa etmekte bir sakınca görmüyorum.
Nassı yani
Hemm
Yine ortalık karışmış kfjdjd
😸
İzi kalan şeyler oldu ama her şeyi geride bıraktım ya takmıyorum fazla
İzler kabuk bağladı ))
Kabuklar zamanla atar kendini işte djnf
Ebet djjdj
Ne demiş Furuh kuş ölür biz uçuşu hatırlayalım jskkdkcksk
Jdkxkdj
Kedy.. Bu şiirli soruların sırrını çözdüm, ama bana cevabını bildiğin sorular sorma cevaplamam ahahahdjf
kdjdjdj tahminim var ayrıca sırrı söylemezsen serum yiyecekmişim öyle diyorlar 😸
Aslında tahmininden çok daha farklı bir şeyden bahsediyor olabilirim ama olsun fjdjkf Serum iyidir ya okeyiz ona kfjd
Başka bir şey bu, kuşlar bana imada bulunacak bir şey olmadığını söyledi çünkü. d
Of çok karıştı kfjfd
Dur dur bırakmam senin peşini 😸 söz ağızdan bir kez çıkar jdjdj
Ahahjfd tamam tamam söyleceğim söz jfkf
Söz dedin bakk kdkdk
Evett sözüm söz djfk 😌
Ne yaşadığımızı unuturuz ama ne hissettiğimizi asla unutmayız.
diyecek laf yok. Bunu ona gonder
Gönderemem
Ya ben hiçbirini ☹️
onu ve aşkını..
Yaşatılan duygu
En sevmediğim huyum hiçbir şeyi unutmuyorum
sen dağıtın bak ben topluyorum beni
Yazının şairini tanıyorum
Dağıttığımı düşünmüyorum. Bardağın kırılmasının nedeni elinden düşürmüş olman
düşürdüren düşünsün onu da
Nasıl yani
hiçbirini
İkiside
İkisinide
İkisini de unuturum gamsız vicdansızım ben
unutkanım ben 😂
Herşeyi
Duyguları
Yaşattığı duyguları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?