Şairin de dediği gibi,
For every day, I miss you
For every hour, I need you
For every minute, I feel you
For every second, I want you
Forever, I love you
I need you, that's it

Şairin de dediği gibi,
For every day, I miss you
For every hour, I need you
For every minute, I feel you
For every second, I want you
Forever, I love you
I need you, that's it

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hiçbirini unutmam bu konuda iyiyim.
Ben bana söylenenleri de hissettirenleri de unutmam.. iyi ve kötü olsun..
Bu şair her kim ise yine edebiyat yapacağım derken mübalağa denizinde boğulan şairlerden biri jfkdkf
Jdjdjd biraz fazla olmuş doğrudur 😸
Hissettirileni ama bu güne kadar pek öyle bi şey çıkmadı
Ama "bugüne kadar" 🙂
Ayyy ahaha anlatım bozukluğu oldu sanırım yani hiç olmadı
Hayır onu demek istemedim kdkdk yani bugüne kadar olmadı, ileride olur belki demek istedim 😸
Hömm olur İnşallah bakalım
😸
Konu unutmaksa benim için akan sular durulur sjs ikisini de siler geçeerim.
B12den mi yoksa bilinçli mi 😅👀
B12🤫
Serumluk işimiz olursa işimiz yaş o zaman 🥲
Konu mesleğim olunca hafızam zehir gibi oluyor bu arada djdj
Hee o zaman sıkıntı yok 😅 Demek ki leylaya bağlayınca sprun 😸
Ya yaa😸
Söylenen sözleri unuturum fakat benim için farklı bi duyguysa yani alışıla gelmişin dışında ise unutmam.
Unutmayacaksam eğer ikisini de unutmam sanırım.
İkisi de zor ama daha çok kimin söylediği veya hissettirdiği de önemli
Hissettirileni çünkü kalbim kulağımdan daha iyi işitir
Maya angelou ya göre en çok hissetirdiklerimiz akılda kalır ve bence de doğru
Önce hissedip sonra söylüyor ya anlıyorsun o kötü oluyor
Hiçbirini unutmuyorum diyip geçiyorum.
Hımmm
İkisini de unutamam kiiii
Hissettirileni tabiki
Hissettirileni kesinlikle
Hissettirilenler var ya heh işte onlar...
Hissettirilenleri.
Ben ikisinide takmıyorum
Söylenenlwri unuturum
İkiside birbirinden ağır oluyor bazen
Hissetirilenleri.
Ne hissediyon şu an
@Dijkxu Ne hissetmem gerek?
Mutlu olsana mesela
@Dijkxu "☺️" oldu mu
Kendi başına mutlu olamazsan söyle Evlenelim. O zaman mutlu olursun 😂
@Dijkxu Sen şu kendini beğenmiş egolu ağbimiz değil misin. Yol ilerde hadiii
Hissettirilen tabeee
Söylenenler.
hissettiklerimi