Yoksa umut fakirin ekmeği mi :) bakarken yakalıyorum sürekli. Okulumuz imama hatip. Kadın erkek çok rahat sohbet edilen bir ortam değil. O yüzden beni yanlızken bulunca hemen selam verip hal hatır filan soruyor. Tipi efendiliği hoş bir adam. Geçen fotokopi makinesinin başındayken işte bu varmış. İşiniz uzun değilse bekleyip bende halledeyim işimi başkası geçmeden dedim. Kısa dedi. Oturdum işte sürekli soru sorup duruyor, nerelisin, ilk atama yerin mi daha önce nerde çalıştın filan. Bunlar gayet normal sohbetler. Sonra branşımı sordu. Matematik diyince saygı duyuyorum size önümü iliklerim karşınızda filan dedi. Ben yanlış mı anladım diye tekrar sordum. Yine aynısını söyledi. Hafiften yürüyor gibi hissettim. Ne diyorsunuz ;)
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
yürüyememiş çünkü seni görünce önünü ilikliyor ben olsam fermuarımı açarım önünüzde derdim. bence öyle fazla kibarcıktan bir cacık olmaz.
Sosyal ortamda, iş yerinizde üstelik öğretmen olsanız , mesai arkadaşınıza bunu mu diyeceksiniz gerçekten. Bu kibar ya da kaba olmak değil ki. Siz düpe düz sapıksınız
sağol canım. artık nasıl bir öğretmensen sende abartıyı anlayamıyorsun. matematikçi olmana veriyorum bu idraksizliğini :D
Hiç tanımadığınız kadına fermuar açma şakası, arkasına canım diye hitap etme, arkasına hakaret. Sizi mi ciddiye alıcam?
sence umurumdamısın :D açık şekilde acemi bir yav şak olduğu ve ucuz numaralarla gözüne girmey çalıştığı belli. ve sende toy bir bebe olduğundan kaynaklı bukadarcık ilgi ve iltifat bile g otunun kalkmasına sebep olmuş ve zevk almışsın. istersen yavş amasına izin ver ve beraber ol sonrada buraya gelir ağlarsın zaman geçince :D
Oldu teşekkürler , size ayrılan sürenin sonuna geldiniz. Klavyenin arkasına saklanıp bu kadar seviyesiz konuşmanız midemi bulandırdı
gerçekler acıdır yaşaya yaşaya öğrenirsin :D şimdi bu iltifat sever ucuz çapkınla bir deneme sürüşü yap bakalım sonrada gelir tecrübelerini anlatırsın :D
Ar damarınız hakaret duymaktan çatlamış
şaşkınların sözlerini umursamıyorum o yüzden hakaret etmen başçavuşun eşeğinin osurmasından fazla bir etkiye sebep olmuyor :D ayrıca bir öğretmen olarak şu uslupla soru sorabiliyorsan ben o öğrenclere acırım gerçekten :D "Okulumuza yeni gelen yakışıklı coğrafyacı sizce bana yürümüş mü?"
Öğretmen olmakla Özel hayatın ilgisi? Öğretmenler sevişmiyor mu sanıyorsunuz?
sevişirler elbet çok sayıda ilişkim oldu öğretmen ve akademisyen hatunlarla ama senin gibi bana yürüdümü yakışıklı şeklinde konuşanına denk gelmedim denk gelseydim zaten yanaşmazdım :D
100 tane olsa birisini bile vermem senin gibi hıyara
evet neyseki bir tane var ama sende bu bonkörlk olduktan sonra o biri 1000 yapar yine gördğn yürüyen yakışıklılara verirsin :D
Sizin seviyenizde sohbet etmekte eğlenceli oluyormuş, bu kadar seviyesiz olmakta haklıymışsınız, benim değil mi hayrat çeşmesine çeviririm istersem
helal olsun işt eböyle vatana millete hayırlı öğretmenler lazım bize tebrik ettim canım... Zaten ilk mesajında halkını düşünen haır hasenata meraklı biri olduğunu anlamıştım :D
Ya ne boş lüzumsuz adamsın ya defol git artık
sen git gizli üye...
Başkaları ile de konuşuyor mu yoksa sadece senle mi
Çok sert duran bir adam, kadınlarla konuşurken görmedim hiç kendim dışında. Ama tenhada onlara da yapıyorsa bilemem
Samimj olduğun başka biri var mı? Durumu üstünkörü bi anlat bakalım ona da yapmis mı öğrenirsin
Çaktırmadan sorabilirim aslında , var bir kaç kişi
Ona göre karar verirsin zaten sana mi ilgi duyuyor yoksa genele böyle mi
Olabilir aslında mantıklı
Baktın sağlam biri yürürsün oradan 😉
Ben mi? Niye o değil :)
Yani arkadaşa fırsat verirsin 😅
Bakalım zamannnnn
Kolay gelsin 😊 inşallah istediğiniz gibidir
Umarım, buradakiler insanda heves bırakmaz
Evde mi kaldın teyze hsjss
Ne kadar saygısız bir insansınız, kendimle yaşıt biriyle kaç yaşında olursak olalım ilişki yaşamak istemenin nesi garip?
Tamam bir şey demiyorum bir ilgisi olsaydı seni instadan falan eklerdi kesin var mı hesabın
Yüz yüze olduğumuz her gün aynı ortamda olduğumuz insanı neden instadan ekleyelim dicem ama bunu yapanlarda oldu geçmiş yollarda. kardeşim çıktılar. Bu adam çok kibar efendi ama sert duruşlu biri
Kanka zaten yüz yüze olduğunu eklersin tanımadığın birini ekleyecek halin yok ya
gereksiz yilisik
Adam mı yılışık, çok efendi duruyor ama. Bu hareket yürümek mi sizce?
adam gibi yurumenin de bir tarzi var yilismaya gerek yok
Hahahah ben de şaşırdım ama rahatsız olmadım
niyetin varsa
Efendi maskülen enerjisi yüksek bir adam gibi duruyor
denemeden bilinmez bi yokla
Siz adım attığını düşündünüz benim gibi anladığım kadarıyla
o herkese yuruyecek bir tip. sana da arada yurumus.
Nerden çıkardınız bunu , söylediği sözden mi
yoo anlattigini tipten her yerde var ve cogu oyle. sana diyen baskasina demez mi
Desin , bana da başkaları da diyor sonuçta. Birileri adım atacak , birilerine adım atılacak
sende biri gelsin diye bekliyosun
Yo daha 1 ay olmadı eski iş yerimden biri seviyorum dedi. Ama asıl yılışık oydu
sen daha iyi bilirsin tabiki
Normal bence
Yürümüyor mu :) niye sürekli bakıp durur ya :)
Instasini al
Yüz yüze olduğum adamın instasını niye alayım ki?
Ayrıca soru sizce yürüyor mu? Ben ne adım atayım değil ki?
Bekle gör normal konusun bakalim belki olur o size bir restaurant restaurantta yemek yemeye davet edebilir