Okulumuza yeni gelen yakışıklı coğrafyacı sizce bana yürümüş mü?

Yoksa umut fakirin ekmeği mi :) bakarken yakalıyorum sürekli. Okulumuz imama hatip. Kadın erkek çok rahat sohbet edilen bir ortam değil. O yüzden beni yanlızken bulunca hemen selam verip hal hatır filan soruyor. Tipi efendiliği hoş bir adam. Geçen fotokopi makinesinin başındayken işte bu varmış. İşiniz uzun değilse bekleyip bende halledeyim işimi başkası geçmeden dedim. Kısa dedi. Oturdum işte sürekli soru sorup duruyor, nerelisin, ilk atama yerin mi daha önce nerde çalıştın filan. Bunlar gayet normal sohbetler. Sonra branşımı sordu. Matematik diyince saygı duyuyorum size önümü iliklerim karşınızda filan dedi. Ben yanlış mı anladım diye tekrar sordum. Yine aynısını söyledi. Hafiften yürüyor gibi hissettim. Ne diyorsunuz ;)

Okulumuza yeni gelen yakışıklı coğrafyacı sizce bana yürümüş mü?
Cevapla