Eski sevgilimin sevgilisi bana neden kötü kötü bakıyor?

1,5 sene önce ihanet sebebiyle bir çocuktan ayrıldım beni arkadaşımla aldattı. Sonra ben eskisine göre güzelleştim kendime bakım yaptım geri döndü ben affetmedim. O kızı da bıraktı şimdi 1 senelik ilişkisi var kız standart bir tip yakışıyorlar. Aynı okuldayız. Çocuğu nadiren görüyorum gördüğünde baya bakıyomuş arkadaşlar diyor. Ama kızda bir acayiplik var bitmiş gitmiş bişey çocukla hiç aram yok beni gördükçe öldürcek gibi bakıyor süzüyor falan. Çok rahatsızım 1,5 sene önce bitmiş bişeyi niye bu kadar abartıyor?
Eski sevgilimin sevgilisi bana neden kötü kötü bakıyor?
Cevapla