
Benim Burcum Balık ama Köpek Balığı😏😎

Benim Burcum Balık ama Köpek Balığı😏😎
Hım... Burcundan dolayı reddetmem ama burç özelliğini taşıyorsa reddedebilirim ajsjshs
Yani, ön yargılı yaklasmam ama kırmızı kart verdiği ve katlanayamayacagim özellikleri burcunda da kendisinde de varsa katlanamam. Örneğin balık burcu duygusallığı, yengeç manipulatifligi, oğlak kibri, başak titizligi vs vs😂
Ederim kedi balısa
O ne demek djdj
Sen çok fenasın
Benmi niye
İşte 😂
Cevap
4Cevap
Hayır ben burca göre insan seçmem tabi ki de..
Ben de balık kadınıyım. Ondan mı seninle güzel anlaştık acaba? Yay ve yengeç erkeğini uzak tutarım kendimden.
Evet ederdim kova ve oglaklari anlaşamıyoruz kendileriyle 😅
Reddetmem ama sevmediğim bir burca sahip olunca istemsiz bir mesafeli olasım geliyor
Reddetmem ama yine de balık ve teraziler benden uzak dursun
He öküz burcuysa redderim
Hmmmm sen hangisisin
Yay
Ok diye burç var mı djdjs
Evet bir iki tane var. Benden uzaga.
Burçlar önemli diyorsun 😄
Pin kodu biliyor musun
Bununla alakalı bir yazı okumuştum evet, doğum tarihinin belirli hesaplamalarla neye karşılık geldiğini buluyorsunuz sanirim. Aklım öyle kalmış.
Evet ben matematik okuduğum için bir Prof bunu eğlencesine bir dersde anlatmıştı
Burçlara değil sayılara bakın falan diye onu biliyorum ordan burçlardan anlamam pek
Geçenlerde bir arkadasim isim analizi yapmisti ciddi ilgimi cekti. Bununla alakalı fikriniz var mi?
Evet evet biliyorum
Çok fazla böyle diyip üstüne düşmüşliğim yok tabii ki
Pin kodu olayında tamamen tesadüf pis profesörün ders esnasında öğrendiğim eğlencesine öğrendiğim bir şey
esasında bu şeylerin hepsinde hata payı var….
Doğru olan ve bunların aslı hep ebced hesabı
Onu duydunuz mu bilmiyorum
Enteresan olan husus genel olarak şu ki: Zaten matematik ve sayı sistemi Arapça sayılardan oluştuğu için kökeni Arapça sayılar olması sebebiyle
Arapça kökenli olan ebced hesabı asıl en doğru yöntem bu konılarda
Mesela Almanyadayım ben … avrupada aslen sayılar rum sayılar I V X. gibi
Ama bunlarla matematik çok kısıtlı ve zor …. matematik için bildiğimiz Arapça sayılar hayatımıza girmiş ….
orada ancak şöyle bir tezatlık ve burçlarda da hata durumu var…..
Burçlarda kullanılan ay ve burç sistemi avrupai batı ….
Sayılar ve hesaplar Arapça kökenli….
burada sapma olmama imkanı yok ….
Dessen burç olayında da …. Hangi avrupai ayda (Mart Nisan Aralık gibi gibi) değil hangi Arapça ayında (Ramazan Şaban Revep gibi) doğdunu bilmek daha mantıklı….
Genel anlamıyla sayıların sırrı var ama hata oranı aslından kopunca da çok….
Onun için çok fazla bu burç olaylarına 100% kendini vermemek lazım diye düşünüyorum….
Bu dediklerim çok bilinmeyen şeyler ….
Bu arada avrupada zorunda kalmasaydı Arapça sayıları almazdı…. burada eğitim görmüş biri olarak çok bariz olmadığı müddetçe Hiç bir şekilde Türk Arap gibi asla yer vermiyorlar ( Mimar sinanın hiç bir Mimarlık dünyasında yok sayılması gibi gibi)
Enteresan bir konu…. Teams ettiğiniz için teşekkür ederim 🌹
Eskiden takmazdım ama, boğa we ikizlerden allah ülke korusun
Bende balığım ve asla akreple çıkmam
Hangi balık dnnd
Hamsi
Hhahah Karadeniz balığı
İkizlerse istemezdim. 😊
hayır aşırı saçma
Ederdim
Ne mesela hangş burçlardan kaçarsın znznz
İkizler başak yengeç erkeği
İkizler zor hayatın zindan znznzj
Sen hangş burçsum
Yengeç
Yok etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?