6 aydır beraber yasadıgım kız arkadasım uyusturucu bagımlısıydı bana sadık oldugunu zannedıyordum ama telefonuna yazılım yukledım mesajlarından parayla ılıskı yasadıgını yakaladım ve ayrıldım, simdi benden bir şans daha istiyor uyusturucuyu ve herşeyi bırakmayı hattını kırıp atmayı telefon kullanmamayı vaad ediyor 2 gündür yalvarıyor ağlamaktan gözleri şişmiş ben oyle bı ınsan degılım uyusturucu met beni surukluyor benle olursan bırakıcam herşeyi diyor çok kararsız kaldım benden habersiz bakkala gidemezdi o konularda çok hassasım normalde benim için tartışması bile olmayacak bi konu ama kızın o yalvarmaları attıgı fotografta aglamaktan şişen gözünü görünce kafam karıştı sizden fikir yardım bekliyorum
Güncellemeler
+1 yıl
yardım lutfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer