Kesinlikle hayır..!
Evet geri ararım, merak ederim neden aradığını
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hayır tabi ki de yapmazdım hiç bir şekilde.. eski sevgili benim için bitmiş demektir aynı zaman da eski arkadaş dost fark etmez.. iletişimi kestiysem bir daha affetmem kimseyi hayatımda ben hiç bir zaman.
Cevap
5Cevap
Sadece 1 kişiye dönmem, onun dışındakilere dönerim.
Bu soruyu görünce arama yanıtı meskule atıldı desem.
Eski, eski olarak kalmayı hak eder.
İnsan yaşayacağı şeyleri bir başkasindan duyduğunda neden ciddiye almaz.
İllaha kabul etmesi için yaşaması mı lazım.
Hayır yapmam beni arama şansı da bırakmam… kimsenin kürkçü dükkanı değilim…
Eğer kavgalı ayrilmissam yapmam ama kavgalı ayrilmamissam yaparım
En sonuncusuna dönerim onun harici dönmem.. aldatmış sayarım kendimi.. hükmü düşmüştür çünkü
Bi bardak su istese geberse vermem.
geri arardım çünkü kötü ayrılmadık
Ayrilsakda hatırı olur bakariz
Çekineceğim bir şey yok geri ararım
Yapmam
Hayır yapmam
Nasıl eski olduğuna bagli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?