AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
149Cevap
Olmam erkekler fiziksel olarak büyük gösterseler de zihnen dengim değildir benden 5 10 yaş küçük biri
Kadın erkekten 10 yaş küçük olabilir ama erkeğin küçük olması sorun yaratır. Erkekler her zaman geç olgunlaşır.
Şahsen ben istemezdim. Toplumda devamlı bu yüzünüze vurulur ve erkekler hemen olgunlaşmaz , kadın gibi değildir yani. Ama siz bilirsiniz tabi hakkınızda hayırlısı olsun
Bence dediği gibi olgun ve ağır başlıysa neden olmasın. bana göre aşkın yaşı yok senden 10 yaş büyük de olabilir 10 yaş küçük de olabilir görüş meselesi…
10-15 yaş kucuk biri olsa da birlikte olurum daha güzel oluyorn
Görüşebilirsin önemli olan, yaş değil olgunluk. Oda tecrübe ile kazanılan bir şey. Tavsiyem şans vermen..:)
Kafam karıştı iyice :)
Verme erkekler geç olgunlaşıyor zamanına yazık
Olgun göstermek diye bir şey hiç işe yaramıyor. Olgunn düşünceler her şeyin üzerindedir
Erkek küçük olursa sıkıntı kadın küçük olup erkek büyük olursa daha güzel bir iliski çıkar ortaya
Sacma 20 yasindaki biri 10 yasindakiyle sevgili olmaz ama 40 yasindaki 50 ile sev olabilir iste bu dahada sacma
hayır ya kendimden 1 yaş küçük birisiyle konuştuğumda bile kafamız asla uymuyo
Benim de 12 yaş büyük sevgilim var bende ailem istemez diye korkuyorum benim için sorun değil
Erkeğin büyük olması sıkıntı değil o kadar kabul ederler bence
Tek korkum o
Hayırlısı
görüş sorun olmaz ben tercıh etmem ama olgun severım kafa olarak
Yani olgun daha iyi evet
çocuk eyleyemem
18 yaşımdaydım 35 yaşında sevgılım vardı
O nasıl olduuu
oldu ısteyınce olur :)
:)
kaç yaşındasın
asla olmam, bide okula yemek çantası hazırliyim istersen
Abart
Yaşın bi önemi yoktur yaşadıkları önemlidir yani yanında çocuk gibi olduktan sonra veya seni anlayamadıktan sonra geri kalan boştur
Eğer olsaydım zaten dış görünüşe vb bakmadan beyini kafası ve kişiliği için severdim)(aslında yapay zeka diye bişey var)
Yani sevmek zorunda olsaydım*
Ne 10 yasi 20 yasinda olanin bile olgun olmasi lazim
Ne
Yani diyorumki normalde 22 23 olabilir ustu zaten olur 22 ve aşşasi olgun olursa anca olur
Doğru
10 yaş büyükle olurum küçükle olmam
Niye peki
Benim 10 yaş küçüğümü düşün bakiyim niye
Zaten 10 yaş küçüğün ilkokul iki oluyor zahmet olmazsa yapma da zaten 🤣
Hayır ya liseyi yeni bitirdi 😅
Sana demiyorum ya büyükle olurum diyen kıza dedim kızın yaş 18 ya 10 yaş küçük 8 yaşında oluyor zaten
Haa doğru 😅
😄😄😄
Hayir.. çocuk buyutemem
Yaa dimi
Bak bu dogru
Anlaşa biliyorsan muhabeti sarıyorsa yaşın bi önemi yok bence
Saçmalama aytennn çüş 2 yaş küçükle bile sevgili olunmaz
ablaaaaaa saçmaaalaaaamaaaaaaaa yapmaaaa bunu kendineeee🙁
Benı sevdiğine inanıyorsam olabilir Aşkına yaşı yoktur bence
Duruma bağlı, gerekli olgunluğa erismisse neden olmasin
şu an ki yasima göre 10 yas küçük olmasin da 10 yas büyük olabilir, maksat kafalar uyussun
1-2 yaştan pek problem olmasada 10 yaş çok fazla bence
Hayır erkek her zaman daha büyük olmalı ya da bana ne yaşayarak öğren ve gör
Kafalar uyuşuyor sa yaş değil yaşanmışlıklar olgunlaştırır insanı
Hayır olmam iğrenç ya
Sen olursan iğrenç tabi 12 yaşındakiyle napcan veli toplantısına mı gitcen
Sjjjsj 😃 dimi kız
2 yaş küçük olsa bile olmam erkeğin beden birkaç yaş büyük olmalı
Aşko saçmalama
Tamam vazgeçtim zaten 😅
Benim için sorun olmaz dı😇
Sevgili olmam evlenmem bile...
Niye
Aklı aklıma denk tecrübesi tecrübeme denk adımları adımlarıma denk biri tercihim olur. Diğer türlü zaten anlaşamayız boşa çabalamış olurum...
Ortak noktalarda buluşulabilyorsa olabilir
Yani
Yani reşit biriyse olabilir ama iyi tanımak lazım
Görüş bence önemli olan anlaşmak ve uyum
Vazgeirdiler
Vazgeçirdiler
Vazgeçme senin kararın boş ver milleti
Senden 10 yaş küçük biri kac yaşında..
18
Senin yaşının olgunluğu o yastaki birini kabul etmez. Henüz ergenlik yaslarinda biri evet seviyor olabilirsin ama sonrasında sıkıntılar yaşaman mümkün.
Sevdiğimden değil ama ısrar edince Bir acaba mı dedim
16 yaşında oluyor imkansız bu
Yani reşit olmayınca sıkıntı
Tabii olmaz en fazla 5 yaş
He olayım büyütür okula gönderirim tövbe
Ahahah sen olma zaten
Evlendim bile vırak sevgili olmayı
Kaç yaşında yengem
Hayırlı olsun
Cocuk oluyo subyanci degilim
:) senden 10 yaş büyük olsa
Dusunmedim de belki
Olabilir duygulara bağlı
Görüşmeden onu pek anlayamayız ama işte kararsızım görüşme konusunda
Görüşmede çekince yaşıyorsan muhtemelen sanal da tanıştın ve bu sanal sohbette tanışma sürecini uzatıp daha fazla tanımaya çalışabilirsin
Aynen öyle yapayım
Bu dönemde en mantıklısı budur, olabildiğince tanımadan görüşmek doğru değil bence. Özellikle kadın açısından, buluşacaksan da insanların çok olduğu bir yer tercih et derim.
Evet zaten sanal olduğu için Cafe tarzı bir yer olur uyarın için teşekkürler 😊
Rica ederim, iyi geceler 🙂
İyi geceler 😊
evet ama o kabul eder miyidi
Nasıl yani
ben kabulum ama 10 yaş büyük biri beni kabul eder miydi
İşte ben de onu düşünüyorum kabul etsem mi
sen kaç yaşındasın
28
beni kabul eder miydin eğer yazsaydım
Dur daha 1 di 2 oldunuz 😅
beni kabul edersen çıtırın performansını gösterebilirim eğer istersen yani zorlama yok profilime bakabilirsin
Aklımı karıştırma 😅
kontrol ettin mi profil resmimi felan
30 yaşındaysam olurum
28 yaşındayım o 18
Kaldıramaz seni
Bana da öyle geliyor
Detaya girmiyim burdan neyse 🤣
Ya söyle ne açıdan dedin 😅
Hesabımı seviyorum 🤣
Ahahaha peki 😅
Gelsene
Küçükse olmam büyükse olabilir eğer hoslandığım biriyse
Offf ne otzbirlerini süslüyosundur zsjhdkjasdhkas
birşeyler hissediyorsan ona karşı görüş
Hiç emin değilim
O zaman boş ver
10 yaş küçükle değil de büyükle olurum ben
@Zeynoozyn 10 yas büyüğüm ama sana bakmam. Çok ufak kalırsın bana
Duruma göre değişir
Bir erkek için evet ama kadın İçin çok zor be
Daha bebe ya 40 yaşında olsam neysee😂
Bu bulabilirsen o yaşta 😄
Bulurum😎
Niye uğraşayım
😄🤣
Yok daha neler devenin nalı
yok subyancı sayılırım oyle bir sey olursa
Bir defalina görüş hevesini alsin
Yaşı reşit oldukdan sonra olabilir...
Hayır olmam benden büyük olmalı
Düzgün karakterli biriyse neden olmasın
Pedofili olmaya niyetim yok :D
Yaşa takılma ömrün nasıl geçecek ona bak.
Aynı kafada olabildigim biriyse neden olmasın.
Hayır olmam. Bence sen de olma
Nefes alıyor mu?
Bi erkeğin 10 yaş küçük olması pek sağlıklı değil.