Erkek kardeşim 21 yaşında ve hiç sevgilisi olmadı diye bu yaştan sonra direkt birini bulup evlenmek istiyor. Sizce mantıklı mı?

Yani hiç tecrübesi falan yok yani direk evlilikte büyük sorunlara yaşayabilir diye düşünüyorum ama namazında işinde gücünde biri sonuçta eğer kız çok üstüne gitmezs belki bi şey olmaz ama bu devirde ki kızlarda çok fena valla her şeyi istiyorlar.

Sizce ne yapsın?

Erkek kardeşim 21 yaşında ve hiç sevgilisi olmadı diye bu yaştan sonra direkt birini bulup evlenmek istiyor. Sizce mantıklı mı?
Cevapla