Onlarca insanın icinde kendinizi yapayanlız hissetiğiniz oldumu?

Kendimi çok yanlız hissediyorum tipte var durumumda iyi iyi bir insanda olduğumu düşünüyorum ama sanki bağlanmışım gibi olmuyor 3 kez birlikteligim oldu ama ayrıldım samimi sevdiğim arkadaşlarımın bana dediği secicilik konusunda çok kötüsün hiç olmayacak kişilere gidiyorrsun güzellik filan demeyin alakası yok en son peşimden koşan bir kıza tamam deyip ilgi gösterdim ozamandan sonra hayatı zindan etti bana hergün onun peşinden ben koşuyormusum gibi davrandı hep trip trip somurtma engel bende bıraktım ayrıldım var mı benim gibi

Onlarca insanın icinde kendinizi yapayanlız hissetiğiniz oldumu?
Cevapla