Bazen her yere yetişiriz… Herkese zaman ayırır, her sorumluluğu sırtlanırız. Ama en çok kendimize geç kalırız. En çok kendimizi ihmal ederiz. Peki siz bu hayatta kendinizi ihmal ettiniz mi? Yoksa kendinize verilmesi gereken değeri, ilgiyi ve sevgiyi zamanında verebildiniz mi?
Her Şeye Yetişip, Kendinizi İhmal Ettiğinizi Düşündüğünüz Oldu Mu?
Kendimi ihmal etmediğim tek bir dönem yok desem yeridir 😅 Özellikle yirmilerimin sonu, otuzlarımın başı ful başkalarına koşturmakla geçti. Herkesi memnun etmeye çalışırken bedenimi, uykumu, duygularımı yok saydım. Sonra fark ettim ki “ben” çökersem kimseye de iyi gelemem. Şimdi hâlâ tökezliyorum ama en azından kendimi listemin en altına koymuyorum artık 💛
En İyi Cevaplar