Görüşmek için 4 saatlik yoldan çağırdığım çocuğu direkt reddetmem ayıp mı oldu?

Yaklaşık onu sosyal medyada 2 yıldır tanıyordum ama ben pek konuşma yanlısı birisi olmadığım için haram olduğu için görücü usulü de pek olmadığı için onu çok beğeniyordum ama sürekli vazgeçiyordum. 6 ayda bir yine ona mesaj atardım ama sonra içim rahat etmezdi vazgeçerdim. En son bu hafta yine yazdım görüşmek istediğimi söyledim. O tren bileti aldı geldi. sabah. yedik içtik konuştuk hatta 3 saat konuştuktan sonra benim öğretmenlik başvurusu işim vardı 1 saatlik yol gittik oda geldi yaklaşık 3 saat yolda geçti pek konuşamadık. beni beklerken otobüs bileti yandı geri dönüş için. Oda bidaha aldı bileti. samimi birisi idi o duygularını açtı ama ben ona ısınamadığımı söyledim. Ozaman dedi akşama kadar konusmamızın anlamı yok. Ben dedim konuşalım. Akşam onu otobüse koyduktan sonra hiç yazmadım. 3 saat sonra o sıra oda eve yaklaşınca uzun mesaj attım. Direk bitirdim ısınamadım diye. oda 1 gün bile düşünme fırsatı kendinize vermeyip direk ısınamadım demek pek hoş değildi siz tipimi begenmediniz olsun Allaha emanet diyip daha yazmadı. Sizce ben haklı değil miyim?

Görüşmek için 4 saatlik yoldan çağırdığım çocuğu direkt reddetmem ayıp mı oldu?
Cevapla