10 saatlik yoldan geldim tanımadığım büyük şehirdeyim, bir arkadaşım var orada yaşıyo şehre gelmeden planlar yaptık ve gayet iyiydik. şehre geldim, buluşalım diye haber verdim, normalde şehri tanımadığım için beni evimden alırdı şimdi ise şu konumda buluşalım dedi! telefonda sesi çok yorgun gibiydi ve ne yapalım dedi… çok sinirlendim o kadar yol gelmişim bu tavır ne? ve şu an onunla buluşmak istemiyorum siz nasıl yorumladınız
10 saatlik yol geldim, arkadaşımla o kadar plan yaptık ama almaya bile gelmedi. Buluşmayı istememekte haksız mıyım?
Büyük şehirlerde bir yerden gidip birini almak gerçekten zor oluyor. Vaktiyle buna benzer bişey bende yaşadım. İstanbula bir arkadaşın yanına gidiyorum indiğim yerden beni alır diye düşündüm ama o bana yol tarif etti, işte şuna bin şurda in sonra taksiye bin felan. O zaman çok bozuldum ama belli etmedim. Şimdi çok sık İstanbul'a gidip geliyorum ve gercekten birini gidipte terminalden veya bulunduğu yerden almak çok zor bir durum yani hak veriyor insan
İsteksiz olmaz benim arkadaşım var Seko takılalım diyor hiç yok demiyor çocuk bazen diyorum ki lan adamın kız arkadaşı var böyle isteksiz olunca ses tonundan belli oluyor zaten zorla gezilmez ya ama çok istiyorsan akşam İstanbul'da isen kahve ısmarlayım sana😊
Ani ve aksi durum olmadıkca yapılan plana uymamak ister istemez üzücü olur ama bir ihtimal mazareti gene dikkate alınır ama plan yapılmışsa zaten her şey ona göre ayarlanmış belirlenmiş demektir kendisi bilir
Belki kötü bir gün geçiriyordur. Sana söylemek istememiştir. O yüzden de buluşup konuş bir bak tavırlarına hala düşündüğün gibiyse mesafe koyman daha sağlıklı olacaktır.
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
haklısın aslında buluşup bir haline hareketlerine bakmam daha mantıklı
Ben olsam bir daha yüzüne bile bakmam. Bu ne saygısızca bir şeydir. O kadar yol gitmişsin. Madem müsait değil ya da canı görüşmek istemiyor o zaman bunu uygun bir dille söyleseydi de seni de bu kadar yormasaydı.
Bir derdi bir sıkıntısı yoksa eğer keyfine böyle bir tavır sergiliyor ise numarasını dahi her şeyini sil derim böyle 180° dönme insanlar ile arkadaşlık kurulmaz Çünkü dürüst değillerdir hiyakarlardır.
Önce biraz sakinleş, tamam haklısın fakat belki kötü bir şey olmuştur. Hemen yargılama :)
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
sordum kaç kez üniversite işlerinden dolayı bunaldığını falan söyluyo başka bir şey söylemiyo hatta benim ona çok iyi geldiğimi falanda söyledi ama sözleri çok dengesiz sen sana iyi gelen bir insana böyle mi davranırsın
onuda düşündüm ve sordum şehre gelmeden önce sana noldu dedim eskiden enerjik ve mutluydun şimdi tam tersisin falan o ise bana eski enerjisinin kaybolduğunu içine kapandığını hatta benim ona çok iyi geldiğimi şehre gelmememin onun için çok iyi olucağını söyledi ama sorun şu ki söyledikleriyle yaptıkları tutmuyo
sordum şehre gelmeden önce sana noldu dedim eskiden enerjik ve mutluydun şimdi tam tersisin falan o ise bana eski enerjisinin kaybolduğunu içine kapandığını hatta benim ona çok iyi geldiğimi şehre gelmememin onun için çok iyi olucağını söyledi ama sorun şu ki söyledikleriyle yaptıkları tutmuyo
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 10 saatlik yol geldim, arkadaşımla o kadar plan yaptık ama almaya bile gelmedi. Buluşmayı istememekte haksız mıyım?