10 saatlik yol geldim, arkadaşımla o kadar plan yaptık ama almaya bile gelmedi. Buluşmayı istememekte haksız mıyım?

10 saatlik yoldan geldim tanımadığım büyük şehirdeyim, bir arkadaşım var orada yaşıyo şehre gelmeden planlar yaptık ve gayet iyiydik. şehre geldim, buluşalım diye haber verdim, normalde şehri tanımadığım için beni evimden alırdı şimdi ise şu konumda buluşalım dedi! telefonda sesi çok yorgun gibiydi ve ne yapalım dedi… çok sinirlendim o kadar yol gelmişim bu tavır ne? ve şu an onunla buluşmak istemiyorum siz nasıl yorumladınız
10 saatlik yol geldim, arkadaşımla o kadar plan yaptık ama almaya bile gelmedi. Buluşmayı istememekte haksız mıyım?
10 saatlik yol geldim, arkadaşımla o kadar plan yaptık ama almaya bile gelmedi. Buluşmayı istememekte haksız mıyım?
Cevapla