Eşim arkadaşlarıyla buluştuğunda eşleri de ayrı buluşuyor. Kızlar beni çağırmadan plan yapmış, ne yapsam?

Eşim bugün arkadaşlarıyla buluşuyo. Onlar birlikteyken biz de eşlerle görüşüyoruz ama ben çalışıyorum , diğer kadınlar çalışmıyor ve yakın oturuyorlar daha cok görüşüyorlar. En son ben mesaj attım bu aradaBugün de eşim yine gelicekti bende mesaj atiyim dedim meğerse kızlar buluşmuş bana hic yazmıyorlar sen de geliyor musun görüşelim diye. Bende yazmıs bulundum simdi gel diyecekler sonradan dahil olmus gibi olcam yazmıyorlar. Haksız miyim sen geleceksin diye mesaj atabilirler atmıyolar?

Eşim arkadaşlarıyla buluştuğunda eşleri de ayrı buluşuyor. Kızlar beni çağırmadan plan yapmış, ne yapsam?
Cevapla