Yaklaşık 1.5 aydır sevgiliydik ama sabahında sevgilisiyle fotoğraf attı sinirden hemen engelledim ve kıza yazdım kızla 1.5 yıllık sevgiliymiş ben şu anda farklı şehirdeyim onlar farklı şehirdeler sürekli fotoğraf atıyorlar çok mutlular ama ben çok mutsuzum sürekli aklıma gelip duruyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
u +1 yılSevgilin değil de yaptığı aklına takılmış aslında onda bi numara yok yani, aldatılmayı sinirdirmeden üstünden at çünkü bu onun karaktersizliği, önüne yoluna bakacaksın. Muhtemelen barışmak istese mesela ve affetsen yine dikiş tutmayacak o ilişki bu sefer de yaptıklarını aklından çıkartamayacaksın. Bu biraz mental olarak seni zedeleyen bir durum olduğundan odağını ondan ve seni aldattığı kişiden başka yere çevirmelisin. Büyük ihtimalle onunla da sonu olmayacak. İlahi adalet çünküsü. Herkes yaşattığını yaşayacak.
03 Yorumla
Soran+1 yılKesinliklee affetmem zaten umarım desiklerim olur
- +1 yıl
Olur olur bekle ve gör. Sen daha iyilerine layıksın 😮💨
Soran+1 yılSağoll
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılAldatmak adilil şerefsizlik kaaahpeliktir.
İnsan ilişkilerinde en nefret ettiğim şeydir
Baştan sana dese ki
Ya Ayşe ben sana baştan söylim birden çok kızla görüşürüm beni bu şekilde kabul ediyorsan eyvallah güzelim yoksa ben ciddi ilişkiye gelemem dese neyse
Erkeklerin hiç bir zaman
Kadınların gururlariyla oynamamalari lazım
Kadın da Erkek de olsa aldatmak ilişki iken hiç doğru değil
Valla ben senin yerinde olsam
Bırak ikisi de kendi copluklerinde debelensim
Ne mesaj atar ne arar ne yazarım
Herkes layigini bulur, kendine yakışanı yapar.
Bir de Nişan ya da evlilik öncesi böyle bir durum yasasaydin iyice travma olurdu senin için..
Kurtulduğunu şükret ve bir daha o kişiyi asla hayatına alma
Spor yap
Kendine odaklan
Podcast dinle
Kitap oku
Yürüyüş yap
Başka şeylerle meşgul ol
Her 2 sini de engelle ve iletişimi kes sonsuza dek...
En güzel intikam: düşmanına benzememektir06 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzel yazmışsın teşekkür ederim bunları tamamıyla uygulayacam
Cevap sahibi+1 yılRica ederim...
Zamana ihtiyacin var
Bu dediklerimi de yaz bir köşeye ekran görüntüsü al
Aklına geldikçe oku..
Ya nişanlı olsaydın, ya evli olsaydin ya tam evlilikten önce böyle bir durum yasasaydin.
İyi yonden bakmaya çalış.
Aldatmak yakışmaz
İlişkiler de buna karşıyım.
Ha Sana deseydi Ayşe ben başka kadın arkadaslarim olur ona göre görüşürum kabul ediyorsan et etmiyorsan sen bilirsin dese bu kadar zoruna gitmezdi.
Bundan sonra hayatına odaklanmaya çalış
Sosyal medya, whatsap, herhangi bir mecradan takip etmeye kalkma her yerden engelle bence.
Normalde gerek yok engelleme derim ama kendini tutamayip yazma diye söylüyorum.
Soran+1 yılYok yok yazmam teşekkür ederim😊
Cevap sahibi+1 yılRica ederim
boş ver senden önemli değil
Senin vicdanın rahat 😊
Vicdani rahat olmayanlar düşünsün 😉
Soran+1 yılHaklısın 😊
Cevap sahibi+1 yıl🙂🙂
Gizli Üye(25-29)+1 yılaldatan kendisini aldatır boş ver hayat devam ediyor anı yaşa daha iyilerini bulursun 3 günlük dünya kendini üzmeye değmez beş para etmeyen adam için iç bir rakı topla kafayı :)
013 Yorumla
Soran+1 yılSana afiyet olsun düşüncelerin için teşekkür ederim😄
Cevap sahibi+1 yıleyvallah :D
Cevap sahibi+1 yılbenimde eski sevgilim evlendi 2 sene önce çocuğu bile olmuştur 35 yaşında eşekle 23 yaşında çıtır gibi erkeği bıraktı
Cevap sahibi+1 yılsevgimi gram hak etmedi ama o değerini bilmediği sevgimi bir başkasına göstericem
Cevap sahibi+1 yıl@Tatlı_acı 700 tl 35lik rakıya ödedik ekonomi çok güzel DFG:FDG:GDF
Cevap sahibi+1 yıl@Tatlı_acı erdoğan ülkeye mastürbasyon yaptı fghfgh
Soran+1 yılNeden sürekli aynı şey oluyor ya bizim sevdiğimiz bizi sevmiyor
Cevap sahibi+1 yılzorla kendimizi sevdiremeyiz ama en iğrenç şey de sevmediği halde neden ilişkiyi sürdürür birde üstüne aldatır sevmiyorsan ayrılırsın neden bir insanın duygularıyla oynarsın ki insanlar k*hpe olmuş
Soran+1 yılAynen şerefsizler
Cevap sahibi+1 yıl@Tatlı_acı sorma hanfendi bir an sandım ki bulaşık yıkayacağız meyhane de neyse ki g*tumuze sokmadılar rakı şişesini efendi gibi ayrıldık paramızı ödeyip rehin kalmadık orada. fgd. gdf
Cevap sahibi+1 yılgeçecek buda merak etme zaman herşeyin ilacı bende yaşadım çünkü bunları ilk göz ağrım evlendiğin de tuhaf olmuştum ama kimsenin arkasından da yas tutamam çünkü hayata 1 kere geliyoruz kimsenin varlığıyla doğmadık yokluğu ile de ölmeyiz
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u +1 yılSeni üzen adamın öyle mutlu olacağını falan hiç sanma. Nasıl sen üzüldüysen değmeyecek bir insan için oda aynı şekilde üzülecek. Bu hayatta kimsenin yaptığı yanına kâr olarak kalmaz merak etme eden bulur enin sonunda. Onuda elbet aldatan biri olacak sanmasın ki olmayacak. Kimse bu hayatta yaşadığını yaşatmadan ölmez şimdi mutlu olsun.
01 Yorumla
Soran+1 yılİnşallah öyle olur
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
24Cevap
+1 yılUnutmak için basit ama etkili yöntemler vardır.
- Gerçekte neden birlikte olmadığınız gerçeğiyle yüzleşin.
- Odak noktanızı ondan kendinize çevirin.
- Tüm köprüleri yakın.
- Kendinizi oyalamanın yollarını keşfedin.
- Yeni insanlarla tanışın.
- Kendinizi kandırmayı bırakın
Bunları yaptığınızda bir bakmışsınız aklınızda o kişiden hiç bir anı kalmamış
00 Yorumla
+1 yılNe yani acı ama gerçek bişey söyleyeyim 1.5 senelik sevgilisinden sıkılıp senle gününü gün etmiş ikinizi birden idare etmiş. Böyle bir karaktersiz için üzülmeyeceksin demi? Benim 2 senelik ilişkim bitti üstelik ailemle tanistirdigim bir kızdı. Ama insan zamanla herşeyi unutmak zorunda kalıyor nasibinde yoksa nasibinde yoksa şayet böyle eglenebiliyor insanlar senle ya da benim gibi terkedilebiliyorsun
08 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın senin içinde üzüldüm umarım yaptıklarını yaşarlar
- +1 yıl
www.instagram.com/.../?igshid=NzZhOTFlYzFmZQ== boş ver sen onlari şu videoyu izle haykır. d
Soran+1 yılHhahahahah izledim teşekkür ederim
- +1 yıl
Benim bu arada keşke tek sıkıntım ilişki olsa aile evinde yaşadığım sıkıntılar boyumu aştı çalıştığım paranın da yarısına konup param bitince bana laf ediyolar. İçinde bulunduğum hayat psikolojimi bozdu artık
Soran+1 yılBende de aile sorunu var
- +1 yıl
Valla intihar edilecek bı hayati yaşamaya çalışıyorum
Soran+1 yılHayır be kendine gel her şey geçer
- +1 yıl
Geçer geçer de sıkıntıların ardı arkası kesilmiyor
+1 yılİlk başta geçmişinle yuzlesip barışıp geçmişte bırakman lazım sonra da geçmişte kalan kişileri şuanına dahil etmemeye çalışacaksın bunu da beynini oyalayarak yapabilirsin
03 Yorumla
Soran+1 yılDeniycem
- +1 yıl
İlk başlarda zorlu ve sancılı oluyor ama sonra çok başka oluyorsun psikolojik olarak. Umarim gönlünce olur her şey
Soran+1 yılAmin
Aşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Neyine mutsuzsun? Daha 1 bucuk ay olmus abartma. Sen kiza soyledigin halde hala onlaysa karakyersizin teki demek. Burbirini bulmuslar sen kurtuldun ya yillar gecsede iyice baglansaydin ju o cocuguna
03 Yorumla
Soran+1 yılNormalde o kadar takacağım bir şey değildi ama çok iyi gidiyorduk birden oldu
Soran+1 yılPeki 😌
+1 yılböyle erkeklere güvenip aşık oluyorsunuz çocuk ne yapsın? efendi sadık adamlar size sıkıcı geliyor :)
16 Yorumla
Soran+1 yılHayır ya o da öyle gözüküyordu hatta biz geçmişimizi konuştuğumuzda uzun zaman oldu ayrılalı unuttum falan demişti
- +1 yıl
güzel yalan söylemiş... sen de sorgulamadan düşmüşsün... geçmiş olsun... illa daha güzel yalan söyleyen de çıkar karşına üzülme
Soran+1 yılOf ya ne yapabilirim çocuğun geçmişini mi araştıracaktım
- +1 yıl
Duygularınla değil akılla beraber kalbini kullan birine sadece duygu heves ve şehvetin için aşık olma
Soran+1 yılPeki uyguluycam
- +1 yıl
kolay gelsin kardeşim :)
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılOna bakıp durma ona dair her şeyi telefonundan sil sonra başka şeylere odaklan elbet unutursun merak etme
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. O kızda canım o kızda aldatılmış sayılıyor Şu an biliyosa bunu
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama sorun beni takmadı bile
Soran+1 yılHaklısın canım teşekkür dderim 😊
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim 2 yıllık da beni bana abi diyor dediği dul kızla aldattu su an sevgililer kıza yazamadım bile helal yazmışsın bu erkekler serefsiz hepsi bakma sen
05 Yorumla
Soran+1 yılYa ben yazdım da bir şey olmadı ama keşke sende yazsaydın şu an senin yerine bile sinirlendim
Cevap sahibi+1 yılSorma mk. Sen yazmıssın da onun sevgilisi gevsek demek ki takmamıs alıskın
Soran+1 yılBencede ki kızında pek akıllı yanı sadık olduğunu düşünmüyorum
Cevap sahibi+1 yılBirbirlerini aldatıp dursunlar bırak. Hatta baska kız daha vardır oglanın hayatında
Soran+1 yılAynen
+1 yılHiç olmamış gibi devam et öğrendiklerini düşünerek bir süre kendini toparlamaya bak derim
02 Yorumla
Soran+1 yılPeki teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
Ben olsam engellerim her yerden, unutup başka yollara bakarım. Kendini üzüp harap ettiğine değmez.
06 Yorumla
Soran+1 yılEngelledim zaten gebersim umarım yaptığını yaşar
Soran+1 yılTeşekkür edeeimm😊
Soran+1 yılSağol😊
+1 yılkız tepki vermedi yani.
Biraz sabret yakında patlarlar017 Yorumla
Soran+1 yılTepki vermedi ben ona sorsam o yalan söyler sen anlatırmısın dedi anlattım teşekkür etti sadece
- +1 yıl
Ne kadar detaya girdin?
Soran+1 yılBuluştunuz mu falan dedi bende evet dedim
- +1 yıl
Okadarla bıraktıysan kız kabullenmiş. Büyük ihtimal ayrıydılar o dönem
Soran+1 yılOlabilir
- +1 yıl
Biraz sabretmen lazım. Başta kabullenirler ama hazmedemeyecek. Çocuk sana döner mi emin değilim ama ayrılık uzak değil
Soran+1 yılKötü bir istek olacak ama umarım ayrılırlar ve çocuk yaptığının aynısını yaşar
- +1 yıl
Kötüsü iyisi yok senin gönlünden geçen bu. Yaşayacakta merak etme
Soran+1 yılTeşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim. Takibi bırak ama. Kimseye hayrı olmaz o çocuğun. Gördükçe üzülürsün de
Soran+1 yılHer yerden engelledim ama başka hesbtan kendimi tutamayıp bakıyorum
- +1 yıl
Tut kendini okadar iradesiz değilsin. Farkındadırlar, kendini düşürme bu durumlara
Soran+1 yılPeki
- +1 yıl
Sen bi yaz bakıyım
Soran+1 yılNerden
Soran+1 yılİstek gönderdim seviyem yetmiyor
- +1 yıl
tamam
- Aşk İlişkileri konusunda 9,6b cevap paylaştı.
u +1 yılAslında sevgilisini senle aldatmış öyle duruyor.. bir buçuk ay kısa süre umarım çabuk atlatırsın
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılSenle sevgiliyken aynı anda onunla da mı sevgiliymiş anlamadım pek
00 Yorumla
+1 yılBöyle böyle insanları aşktan sevgiden soğutuyorlar. Sonra güvenmediğimizde sorun oluyor. Onları görebileceğin heryerden engelle. Bakmamaya görmemeye çalış. Seni üzecek, o kişiyi hatırlatan şarkılardan uzak dur ve dinleme.
01 Yorumla
Soran+1 yılTamamdır teşekkür ederim
Gizli Üye(30-35)+1 yılPeki ya sevgilisinin (kızın) seni hiç takmaması daha enteresan değil mi?
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet ben ona anlattıktan hemen 1 gün sonra fotığraf paylaştı
Cevap sahibi+1 yılhahaha çok enteresan hayatlar var
Soran+1 yılBence de😄
Gizli Üye(30-35)+1 yılSürekli aklına mi geliyor? Akıl var mı ki sende ya? Sen olduğunu mu saniyorsun?
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır aldattı diye sevinmemi mi bekliyorsun
Cevap sahibi+1 yılHala onlar için mutsuz oluyorsan akılsızsın kusura bakma. Bu yaşına kadar geliştirememişsin kendini. Senin hatan, içinde bulunduğun hal
Soran+1 yılOlabilir
Cevap sahibi+1 yılyazık
Gizli Üye(30-35)+1 yıl1.5 senede insan baglanmazki. Üzgünsündür zamanla atlaticaksin
03 Yorumla
Soran+1 yılBağlanmadım ama bir anda olduğu için üzüldüm ve kızın beni hiç takmayıp ilişkisine devam etmesi üzdü şu anda çocuğun suratına tüküresim var sadece
Cevap sahibi+1 yılCok iyi anliyorum seni ama eline birsey gelmez. O kizin da genis karaktere sahip anladigim kadariyla iyi anlamda demiyom ha malum ceza yedik 😅 sürekli aldatilmaktan sindirmeye alismis. Sen öyle olma bari. Umarim daja iyi karsisina biri cikar ki eskisi bile unutturur seni
Soran+1 yılİnşallah
- Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
+1 yılAklina geliyosa saf akılsız olduğundandr seni aldatani düşünmek acizlik aptallık resmen
04 Yorumla
Soran+1 yılNe yapabilirim kısa sürede olsa vakit geçirdik beni aldattı diye sevinecek değilim heralde
- +1 yıl
Aklina getirecek kadar saf olma sen seni aldatana mi layiksin seni sevmeyene mi layiksin
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
Tabi
+1 yılSen de sevgili yap bebeğem 😏
01 Yorumla
Soran+1 yılŞu anda yapmak istemiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılHaydaaa 1.5 ayda ne yaptı böyle sana ya?
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim canım denk geldi heralde beni çok iyi kandırdı çok iyi vakit falan geçiriyorduk ben de ilerleyeceğimize inanmıştım
- +1 yıl
Olabilir. Duygusal boşluğuna denk gelmiş demek. Bu işin bence olacağı varmış.
+1 yılAldatılan diğer kız oluyor sanki burada
017 Yorumla
Soran+1 yılKendi aldatıldığına inanmıyor
Soran+1 yılYa da midesiz
- +1 yıl
Gerçekçi olalım o bir alfa erkek ve harem kuruyor... yapılacak bir şey yok
Soran+1 yılBöyle erkek afedersin ama tamam ve inanıyorum ki bana yaptığının fazlasını yaşayacak
- +1 yıl
Sürekli elinin altında 2-3 kız olur böylelerinin... doğa kanunu bu... beyefendi erkekler avucunu yalar bunlar en az 2 kadını idare eder... gerçekten doğa kanunu böyle... sen bunu unutamadığına göre bu böyle olacak... belki terk edilecek ama yedeği zaten hep var olacak.
Soran+1 yılGebersin ya şu anda tüm sinirim ona küfredersem geçecekmiş gibi
- +1 yıl
Tek yapabileceğin bu ama o bir winner canım... dedim ya alfa erkek... senin de öfken asıl istediğinin diğeri olması sebebiyle ve modern dünya fikriyatı onun hareminde olma fikrini sana aşağılık bir durum gibi hissettiriyor... bir ıssız adada olsanız ikiniz bu adamı gayet de paylaşırdınız
Soran+1 yılHahah bu nasıl bir paragraf okurken bile çaşırdım 😄
- +1 yıl
Gerçek ama
Soran+1 yılEvette umarım sen öyle değilsindir
- +1 yıl
Değilim o yüzden kızlara hep uzaktan bakmak zorunda kaldım... kızları öyleleri kapar harem kurar biZ avucumuzu yalarız
Soran+1 yılBilmiyorum ben öyle düşünmüyorum kadına sevgi ve ilgi gösterirsen onlar hemen duygusal bağ kurarlar bir çiçek bile yetiyor
- +1 yıl
Tamam ama alfa erkekten bekliyor bu çiçeği :)
Aynı anda 2-3 kızı idare edecek olan erkekten bekliyor... looser erkek çiçek değil ağaç getirse kafasında paralarsınız
Soran+1 yılHhahahahah buna güldüm kusura bakma 😂
- +1 yıl
Gerçek ama...
Alfa erkeklerin önünde ya sıranızı bekleyeceksiniz ya da paylaşacaksınız
Soran+1 yılHaklısın
- +1 yıl
Bu da bir şey
+1 yılNiyeti iyimiştir ya iyiliğin için aldatmıştır
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Hayatı oluruna bırak zaman daha iyilerini gösterir
016 Yorumla
Soran+1 yılUmarım
Soran+1 yılAmin
Soran+1 yıl😊
Soran+1 yılAmin teşekkürler😊
Soran+1 yılİnşallah hepimiz için
Soran+1 yılHayır birleşir bana söylediklerini kendin içinde uygula😊
Soran+1 yılEvet bence de kaç yaşındaydın
Soran+1 yılÇok ta yaşlı değilmişsin bence daha çok yolun var illaki birini bulursun
+1 yılHep bunlar 18 yaş problemleri
01 Yorumla
Soran+1 yılHayır 22 yaşındayım ama böylr olması canımı sıktı
+1 yılMerak etme Allahindan bulur öyleleri.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAklını başına getir bir an önce çabuk !!! Varya ben olsam çok pişman ederdim
10 Yorumla
+1 yılAldattigini hatirinizda tutarak.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. nasıl koymuşsa unutulmuyor helal olsun
10 Yorumla
+1 yılKanka seni aldatmamış ki, diğer kızı aldatmış
03 Yorumla
Soran+1 yılHer ikimizide aldattı şu anda biz ayrıyız onlar sevgililer
- +1 yıl
O kızın sorunu bence kurtulduğun için şükret
Soran+1 yılHaklısın
Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Spor yap
01 Yorumla
Soran+1 yılOnun yerine kafa dağıtmak için ders çalışıyorum
+1 yılOndan ayrılın
02 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldık zaten 😄
- +1 yıl
Kafanız rahat olsun
+1 yılBaşkalarıyla *
00 Yorumla
+1 yılÖnününe gelene inanma :)
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKlasik TR kızı
01 Yorumla
Soran+1 yılBana mı dedin siz nesiniz me karaketer var ne de başka bir şey
+1 yılKiza yazik olmus
02 Yorumla
Soran+1 yılAynen kıza yazık oldu adamın nasıl bir mal olduğunu öğrendiği halde devam etmesi çok iyi bir şey çünkü
- +1 yıl
Kizi kandirmak kolay. Sen kendini düşün
Gizli Üye(18-24)+1 yılSabır et
03 Yorumla- +1 yıl
Unutmak istiyor sabır çözüm değil
Soran+1 yılSabır ede ede bir hal oldu
Soran+1 yıl@B0zkurt3437 evet
Devamını Gör(21)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim beni aldattı ama hala sürekli aklıma geliyor, unutmak için ne yapmam gerekiyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer