Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz, aşırı kavga ediyoruz. Bu durumda ne yapmalıyız?

Tam 5 aydır ki, birlikdeyiz ve hiç buluşmadık. Bir-birimizi çok seviyoruz ama bir türlü anlaşamıyoruz. Her kavga da kaçmaya çalışıyor, o zaman ben delirip saldırganlaşıyorum. Her Allahın günü kavga ederiz ama barışıyoruz sonra. mesela sabah kavga ediyoruz telefonu kapatıyor akşamı arayıp özür diliyor. Ben kabul etmesem ben konuyu uzatmış oluyorum. Kaç defa ayrılmaya çalıştık ama bir türlü başaramıyoruz. Ben yoruldum ama seviyorum ve hiç görüşmediğimiz için bu kadar kavga olduğunu düşünüyorum. (aldatma gibi bir durum yok bildiğim üzere). Başından böyle bir olay geçen oldu mu?

Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz, aşırı kavga ediyoruz. Bu durumda ne yapmalıyız?
Cevapla