+1 yılÖncelikle onu hatırlatan eşyaları at. Git güzelce kendine alışveriş yap. Kızın hafta sonu babası ile vakit geçiriyorsa. Sen de hafta sonu evde boş boş oturma ya da iş yapma. Çık dışarı süslen püslen eski arkadaşlarınla çık gez, Yeni arkadaşlıklar edin. Kursa veya etkinliklere katıl sosyalleş bol bol. Story paylaş, sosyal medyayı aktif kullan. Yeni insanlar tanış kız ve ya erkek ama tanış. Evinde insanlara 2-3 çeşit hazırlık yapacağına git dışarıda kahve, tatlı keyfi yap.
Silkelen kendine gel. Ne kadar seversen sev bir laf var.. Bir kere aldatan bir daha aldatır. Bir kere döven bir daha döver diye. bence bunu unutma..
Senin bence gezip dolaşıp sosyalleşmen gerek. Bence sevgi değil yaptıkları etkinlikler senin hoşuna gidiyor. ve özendiğin şey o değil. En güzel sevgi önce kendine sonra ona kızına olan sevgidir. Kızın anlatıyor şuraya gittik şunu yedik diye. Sen kızını gezdiriyor ya da eğlenceye götürüyor musun? beraber dışarıda park harici faaliyet yapıyor musun? Onlara anlatacakları bir şey var mı elinde?
Yanlış anlama Silkelenip kendine gelmen lazım. Söylediklerimde seni kırdıysam veya haddimi aştıysam özür dilerim. Ama ben böyle bir durumda olsaydım birinin bana uzaktan nasıl gözüktüğümü söylemesini isterdim. Kendinle barış, kendini sev hem de çok sev. Bu dünyayı kendine cennete çevir. Rutinleşme, güzelleş sloganımız bu artık...
Goooo Girllll !!! :*
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBence hala kiskanman hala normal. Bende de var cunku benzer bir durum; biz ayrilali 1.5 sene oldu. Şu an baslasiyla beraber ve hatta cocugu oldu ama ben hala onu dusunup onu kiskaniyorum 🥺
Ama bunun sebebini cozdum ben; sanirim biz ayrilmis olsak bile, bilincaltimda hala bu iliskiyi bitiremedigim icin bunlari yasiyorum. Yani atiyorum kavga ederek tartisarak ayrilmis olsak bugun silip atmistim onu kafamdan. Ama bizim ayrilmamiz cok oylesine oldu, ve hep bir tekrar donecekmisiz barisacakmisiz durumu olustugundan bilincaltim bu ayriligi kabullenemedi...
Amaaan oyle canım bisi iste ooofff 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılyarın bir gün o kadını da aldatır o kadının çocuğu da anne babamla abla adda gittik tamam geldik diye anlatır git sende evlen cici babasını öz babasına anlatsın madem sen neyin aşkından neyin sevgisinden bahsediyosun sen önce bi silkelen kendini sev sonra o gvt eski kocanı seversin seviyosan
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılb*ok yedik geldik diye anlatır
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok kötü bir durum hele seviyorsanız daha kötü. Ne yapılır bilemedim ki bir psikolog ile görüştünüz mü? Sizde kendinize yeni hobiler edinin aklınızı meşgul edin. Yuva yıkanın yuvası da olmaz hele ki sizden sonra çıkan bir kadınsa hiç olmaz. Siz kaç yıllık evliydiniz?
010 Yorumla
Soran+1 yıl5 yil evli kaldik 2 yil once bosandik
Cevap sahibi+1 yılAlttaki yorumlarını okudum. Erkekte olsa aşık olması gerek demişsin evet erkek kız ayırt edilmez. Onlarda insan ve hatta kızdan da çok aşık olmaya ihtiyaçları var. Çünkü kadın aşık olmasa bile aldatmayabiliyor ama erkekler öyle değil. Gerçekten aşık olmaları gerekiyor. Ben o adama çok kızamadım çünkü aşık olmamış sana olsa kızardım. Kimi sevip sevmeyeceğimizi seçemiyoruz. Onun haricinde sana çok üzüldüm seninde hiç suçun yok. En azından maddi sorunun yokmuş bu çok iyi. Sana açık olcam birini bulmadan ondan kurtulamazsın. Bende senin gibi sayılırım bir nevi yani mutlu olmadığımda aklım hep geçmişe kayar mutlu olduğum zamanlara. Oysa ki şu an mutlu olsam aklıma gelmeyecek herkeste de böyledir. Çocuğunda daha küçük bu yaşlarda evlendin evlendin evlenemezsen sonradan çok zor olur. Belki çocuğun büyüyünce istemez evlenmeni şahsen ben istemezdim. Sen evlenmek istemiyorsun biliyorum ama birini bulman şart tabi gerçekten isteyip. Son tavsiyem de bence eğer o kadına gerçekten çok aşık değilse tabi bu dediğim geçerli normal seviyorsa eğer senin aktif bir yaşamının olması kendini geliştirmen onu gram umursamaman onun dikkatini çekecektir seni merak edecektir aklı sana yine kayacaktır. Ama aşık değilse o kadına olur bu sadece.
Soran+1 yılO kadina asik
Cevap sahibi+1 yılO zaman ne yaparsan yap hiçbir şey olmaz. Sende yoluna bakacaksın çok zor ama hepimiz yolumuza bakmak zorundayız.
Soran+1 yılKizim hafta sonu ona gidiyor diyor ki babam ve x abla ile suraya gittik sunlari bunlari yaptik diye sonra diyorum icimden kizim bunlari uvey annesi ve babasi ile degil babasi ve benimle yasamasi gerekiyordu
Cevap sahibi+1 yılDoğru düşünüyorsun tabi kıskanmanda çok normal bu bir takıntı da değil çünkü seviyorum diyorsun. Çok zor cidden. Birde aldattığıyla evlenmiş. Zamanla alışacaksın her şeye.
Soran+1 yıl2 yil oldu
Cevap sahibi+1 yıl2 yıl çokta uzun bir zaman değil. Siz çalışmıyormuşsunuz aktif sosyal bir hayatınız yokmuş aşırı normal 2 yıl size 1 ay gibi bile gelebilir. Aktif hayatınız olmadıkça 10 yılda geçse bu durumda olacaksınız.
Soran+1 yılEv hanimiyim
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum okudum böyle olman normal yani. Kendimden örnek vereyim bende çalışmıyorum genç bir kızım ve birkaç yıldır çok mutsuz umutsuz bir haldeydim hele son 1 yılım acayip kötü 3 yılda kaç kez dışarı çıktım bilmem bazen 5 6 ayda bir bile çıktığım oluyordu o kadar kötüydüm. Hep eskiler aklıma geliyordu eski elimden kayıp gidenler kendi isteğimle gidenler falan kısaca bana aşık olunan o zamanlar özellikle aklıma çok geliyordu hatta itiraf edeyim kötü yaşadığım şeyleri bile özler olmuştum ve aksiyonu çok seven biriydim cıvıl cıvıl enerjiktim. Şimdi bunun tam tersi olmak çok zoruma gidiyordu o kadar mutsuzdum ki daha yeni yeni kendime gelmeye başladım. Dışarı çıkıyorum spor salonuna da yazılacağım. İnsanların içine katılacak aktiviteler de yapacağım hatta çalışmayı sevmesem de çalışma isteği geldi çalışacağım belkide. Sosyal hayatın olmazsa eğlenmezsen kendine hobiler edinmezsen 20 yıl geçse sen o adamdan geçemezsin. Bu herkes için geçerli yenilikler olmazsa eskiye saplanır kalırsın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
44Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 4,9b cevap paylaştı.
+1 yılBaya da uzun zaman geçmiş. Halen kıskanman normal değil. Duygusal bir boşlukta olduğun için halen kıskanıyor olabilirsin
01 Yorumla
Soran+1 yılSeviyorum onu hala
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Zamana birakacaksin ve sende hayatını yaşayacaksın öyle ya da böyle unutursun boş yere fazla sevmissin ondan
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılbence yardım alın..
01 Yorumla
Soran+1 yılSebep
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Eşin düzgün biri değil zaten ablam evlendiği kadının da senden aldatıldığın zamanda haberi varsa o AP ayrı düzgün değil öyle insan çocuğuna git annene anlat ne yaptığımızı diyo bile olabilir sen abla hatırlatcak herseyi kenara at çocuğuna söyle anlatmasın sana gerekirse tepki göster
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 344 cevap paylaştı.
+1 yılBoşanmak mukafattir keşke bosanmasaydin mükâfatını vermişsin ama milyarlarca erkek varkende seni istemeyen birine takılmamaya çalış sende hayatına birini almaya bak o zamanda o aynı duyguları yasayacaktir
08 Yorumla
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
- +1 yıl
Şimdi istemiyorsun halbuki yeni insanlar tanışan iyi ki dersin eminim
Soran+1 yılKizim icin istemiyorum
- +1 yıl
Canım her gelen kızına göz koyacak değil x kızını dusundumu kendini düşündü yarın anacim fedakarlık ettin demiycekki kizinda evlenicek önce can sonra canan olarak dusunmeye yonelmelisin
Soran+1 yılSuanlik kimseyi istemiyorum
- +1 yıl
Şu an ok ama düşünmeye basla derim baskalarini yaşatmak icin kendini öldürme
Soran+1 yılBilmiyorum
Geçecek aynı nehirde iki defa yıkanmaz. Sizi inciten ve bu hale sokan insanları özgür bırakın. Tavsiyem uzun süre ilişki yapmayın sağlıklı olmayacaktır
10 YorumlaÇünkü ayrılmaya mecbur bırakılmışsın. Kıskanman o kadar normal ki. Üzüldüm.
13 Yorumla
Soran+1 yılEvet oysa bizde cok mutlu olabilirdik
Soran+1 yılSagol
+1 yılKendinde sev birini bence onu sevdiğin için değil onun başkasıyla mutlu olduğu için kıskandığını sanıyorsun. İkisi farklı.
00 Yorumlamaalesef insan kaybetmeden birseylerin degerini anlamiyor
04 Yorumla
Soran+1 yılBen onu cok sevdim be ne zirvaliyosun sen
Soran+1 yılO istedi bosanmayi
Soran+1 yılO bosanmak istedi
Demekki severek evlenmişsin. Onunla bir ömüre adamışsın kendini. Ama o kendini başkasına adamış. Kıskanman normal. Senin olanı senden almışlar
00 Yorumla
+1 yılYeni sayılır. Böyle düşünmen normal. Fakat odak noktani degistirsen biraz? Çalışıyor musun mesela
034 Yorumla
Soran+1 yılCalismiyorum
- +1 yıl
Çalışma durumun var mı? Meslek vs. Ya da üniversite okudun mu
Soran+1 yılOkumadim calismiyorum
- +1 yıl
Aşağıya göz attım. Ailem yuksekovada demissin. İstanbul'da nasıl yasiyorsun öyleyse
Soran+1 yılAilelerimiz yuksekovada biz yuksekovaliyiz ama evlendigimizde İstanbul'a tasindik yani İstanbul'a gelin geldim
- +1 yıl
Onu anladım. Ailen yuksekovada yaşıyor. Evlendin burada yasiyordunuz. Fakat bosandin. Ailen de yuksekovada. Çalışmıyorsun ayrıca. İstanbul'da nerede nasıl kaliyorsun
Soran+1 yılKocam ile evlendigimizde kaldigimiz evde kaliyorum kizimla o ise nikahli metresi ile ayri evde kaliyor tabi
- +1 yıl
Geçimini nasıl sağlıyorsun
Soran+1 yılO karsiliyor hepsini kisisel harcamalarimi bile o karsiliyor kizim icinde her ay bankaya para yatiriyor dolar hesabi durumu iyi yani
- +1 yıl
Ha maddi durum yönünden sorun yoksa sıkıntı yok. Ama bu hep böyle mi gidecek? Önüne bakman lazım artık. Sevdiğini söylediğin adamın sana yaptıklarına bak. Sence ruh sağlığın iyi mi?
- +1 yıl
Yaşın 30 altında galiba. Yaşın genç imkanların var. Şu en güzel yıllarını böyle gecirirsen 30larda pismanliklar yaşarsın. 30larda pismanliklarla boğuşurken yaş 40a gittikçe cokersin. Amacın her şeyin kotuye gitmesi mı? Amacın bi ömür onu takip etmek mi?
Soran+1 yılSorun maddiyat degil
Soran+1 yılKocamdi o sonucta benim biz ucumuz bir aileydik
- +1 yıl
Yazdıklarımı bir daha oku. Sadece maddiyat kısmına mı takıldın?
Soran+1 yılBen onu sevmistim
- +1 yıl
Aileydin. Aldatti ve başkasına gitti. Bunu yaşayan ne ilk ne de son kadınsın. Bitti. BİTTİ. Şu an mutlu musun? HAYIR. bu şekilde devam ederek ilerde mutlu mu olacaksın?
Soran+1 yılHazmedemiyorum iste bunu
Soran+1 yılBana bunu yapmis olmasini hazmedemiyorum
- +1 yıl
Bak şimdi
Evet sevmiştin. Noldu? Aldattı
Hâlâ seviyorsun. Durum ne? Başkasıyla hayat sürüyor
Sevdin olmadı hâlâ seviyorsun yine olmuyor mutsuzsun. Yarınlarda sevmeye devam etmek sana ne katar?
Soran+1 yılBilmiyorum
- +1 yıl
Mutsuz bir ömür mü istiyorsun?
Soran+1 yılHayir tabi
- +1 yıl
2 yıldır eline ne geçti peki?
Soran+1 yılKizim iste
- +1 yıl
Yavrum onun da kızı var. Hayatını kurdu. Öyle değil miM
Soran+1 yılKurmamaliydi ama iste o hayati o kadin degil ben yasamaliydim ucumuz olmaliydik o el kizi degil
- +1 yıl
Kurmamaliydi evet ama kurdu
O kadın olmamaliydi evet ama var
Ucunuz yasamaliydiniz ama olmadı
Kabullen artık. Daha kaç 2 yıl geçmesini bekliyorsun?
Soran+1 yılAgrima gidiyor coo agrima giduyor
Soran+1 yılKizim hafta sonu ona gidiyor diyor ki babam ve x abla ile suraya gittik sunlari bunlari yaptik diye sonra diyorum icimden kizim bunlari uvey annesi ve babasi ile degil babasi ve benimle yasamasi gerekiyordu
- +1 yıl
Özelden yazar mısın
Soran+1 yılBurasi olsun
- +1 yıl
Yoruyor burası. Yarın devam edelim öyleyse
Soran+1 yılBurasi olsun lutfen
- +1 yıl
Tamam yarın burdan devam ederiz. Kimseyle özele gitme öyleyse. Burdaki çoğu kişinin niyeti bozuk
Sende hayatına bak seni aldatmış kendine saygın olsun
011 Yorumla
Soran+1 yılZaten saygim var kendime
Soran+1 yılBu baska mesele
Soran+1 yılSonucta kocamdi o
Soran+1 yılHazmedemiyorum iste kabullenemiyorum
Soran+1 yılŞu an beni aldattigi ile evli
Soran+1 yılZaten iyim ben
Soran+1 yılIyi degilim tamam
+1 yılBoşanmışsın zatwn niye kendinş yiyip bitiriyorsun ihanet eden adamdan olmaaaazzz
01 Yorumla
Soran+1 yılKizim hafta sonu ona gidiyor diyor ki babam ve x abla ile suraya gittik sunlari bunlari yaptik diye
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılkıskanma tapusu sendeyken demekki adamı yildirdin şimdi bakarsın
010 Yorumla
Soran+1 yılBen onu canimdan bile cok sevdim be...
- +1 yıl
sevince demekki ilgi sevgi ve istediğini yapmadığın için dışarda arayista olmus
Soran+1 yılO beni hic sevmedi hic asik olmadi yani erkekte olsan ask olacak demek ki hayatinda biz zaten gorucu usulu evlendik
Soran+1 yılOysa ben ona asiktim
- +1 yıl
tek taraflı olmuyor işte belkide çok sevmekten mi oldu peki o seviyormuydu
Soran+1 yılAsik degildi bana
- +1 yıl
?
- +1 yıl
Bosandin mi
Soran+1 yılZaten bosanmistim
- +1 yıl
diğer taraftan yazarmisin bekliyorum. bişey soracağım
Gizli Üye(30-35)+1 yılTamamen unutmak kolay değil ki;
Eski yaşanmışlıklar var..
Ortak çocuk var illaki hatıralar, çocuktan dolayı akla gelecek otomatik olarak..
şu an evli mi peki?035 Yorumla
Soran+1 yılEvet evli ustelik beni aldattigi ile evli
Cevap sahibi+1 yılAldatma sebebi neydi ya da gerekçe olarak?
Soran+1 yılO beni hic sevmedi yani erkekte olsan ask olacak demek ki hayatinda biz zaten gorucu usulu evlendik
Cevap sahibi+1 yılOnu tahmin ettim, lakin sana şöyle söyleyeyim ki; kendine değer ver madem aldatmış zaten seni haketmeyen biri,
Kendini geliştir, hayatını bilmiyorum ama; artık ben demeyi bilmelisin..
Soran+1 yılE oyle yapiyorum zaten
Cevap sahibi+1 yılSen çok duygusal ve aşırı derecede değer verdiğin için biraz sana ağır geliyor, onu sahiplenmişsin içten içe şimdi zor geliyor sana..
Soran+1 yılEvet cunku kocamdi o benim
Cevap sahibi+1 yılTamam öyle o benim karım dememiş ama aldatmış işteee..
Soran+1 yılOyle...
Soran+1 yılSimdi de benim kizimla yeni karisi ile cekirdek aile oluyorlar
Cevap sahibi+1 yılSaygı çerçevesinde konuşmak istiyorsan buyur..
Cevap sahibi+1 yılÇocuk sende kalmıyor mu?
Soran+1 yılBurdan olsun
Cevap sahibi+1 yılHerkes okusun mu?
Soran+1 yılAyip bisey degil ki
Soran+1 yılKizim hafta ici bende hafta sonu babasibda
Cevap sahibi+1 yılBenim için sıkıntı değil, gönlünce olsun inşaAllah..
Cevap sahibi+1 yılAllah kızını sana bağışlasın..
Soran+1 yılAmin
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim kısa samimi cevaplar için..
Soran+1 yılRica ederim ne demek
Cevap sahibi+1 yılHala aynı fikirde misin?
Soran+1 yılKolay kolay degisemez fikrin
Soran+1 yılFikrim olacakti
Cevap sahibi+1 yılArkadaş olarak dedim
Cevap sahibi+1 yılTakıntın devam ediyor…
Soran+1 yılTakinti degil seviyorum onu
Cevap sahibi+1 yılArtık senden boşanmış ve evli birisi maalesef..
Sence bu artık takıntı değil mi?
Sevmek te takıntıdır..
Soran+1 yılCok sevmistim onu be yapsam ne etsem onu hatirliyorum surekli
Cevap sahibi+1 yılPeki geçmiş olsun
Soran+1 yılNe yapacagimi bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılKendine yeni meşguliyetler bulmanı tavsiye ediyorum..
Keyfiyetlerini arttır..
Soran+1 yılSurekli aklimda o
Cevap sahibi+1 yılSürekli olarak gizleniyorsun..
Cevap sahibi+1 yılPeki taktir senin iyi günler diliyorum..
+1 yılTakılı kalmışsın sen kurtar kendini bu takılmışlıktan yoksa bir arpa boyu yol alamazsın
016 Yorumla
Soran+1 yılAldatilmayi kabullenemiyorum belkide
- +1 yıl
Ne takılması seviyor işte bu kadar basit. Herseye takıntı diyorsunuz. Kadın severek boşanmış. Gururundan boşanmış.
Soran+1 yılSevmenin adi takinti olmus
- +1 yıl
Takıntı işte duygusal yaklaşım, eğer duygusal yaklaşmasan bu konuya şimdiye o günlere bakıp kahkaha atıyor olurdun, olamadın çünkü duygusal yaklaşmaya devam ediyorsun duygu duygu nereye kadar, işte ancak böyle sızlanır durursun her seferinde başka da bir şey yapamazsın
Soran+1 yılBelkide aldatilmanin hazimsizligini acisini yasiyorum olamaz mi
- +1 yıl
Adam seni aldatmış bir de gitmiş onunla evlenmiş sen hala ah vah diyorsun özgüvensiz birisin belli
Soran+1 yılNe alakasi var kocamdi o sonucta
- +1 yıl
Nasıl ne alakası var. Hayatta ihanetten daha ağır bir şey var mıdır? Yeryüzündeki cinayetlerin neredeyse yarıya yakını bir ihanetin cezası olarak gerçekleşiyor.
Soran+1 yılAsiktim ben ona
- +1 yıl
Her türlü ilişkide ihanet en ağır olanıdır. Sadece evlilikte sevgilililte falan değil, insanın söz konusu olduğu her türlü ilişkide.
Soran+1 yılBenim kizimla simdi o yeni karisi ile evcilik oynuyorlar
- +1 yıl
Çok aptalsın gerçekten bir de çok özgüvensizsin, ufkunu aç biraz böyle olmaz
Soran+1 yılOnlarin mutluluklarini hazmedemiyorum sadece
- +1 yıl
Bayana hakaret etme boş yere. Sevmek kötü birsey değil. Kıskanması da gayet normal. Gönülden sevmenin ne demek olduğunu bilmeyenler yorum yapmasinlar. Siz geçici yüzeysel ilişkiler yaşamaya alışmışsınız. Bırakın bilimsel ifadeleri. Duygulara söz geçirilmez. Bu bayanin acısı zamanla hafifleyecek. Bu laflarınla zarar veriyorsun ona
Soran+1 yılNe yapmaliyim peki sence
- +1 yıl
@bitirim_05 ben ilişkinin her türlüsünden her zaman uzak dururum, sen beni başkalarıyla karıştırdın 😅
+1 yılUnut onu artık sende başkalarını hayatına almaya çalış
01 Yorumla- +1 yıl
Nolcak şimdi
+1 yılBoşanmayıpta sahip çıksaydım diyormusunuz şimdi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılSen de biriyle sevgili ol veya ilişki yaşa ki bu durum geçsin
00 Yorumla Eskiye takılmayan ben, bence sizde öyle olun,
00 Yorumlasen kendine başka bulmadığın için oraya takılı kalıyorsun. bul birini geçer
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAsya'yı örnek al volki tilkiyi nasıl yola getirmisti
02 Yorumla
Soran+1 yılVolki tolki ikisini aynanda seviyordu ama benimkisi ise gozu kulagi o kadinda
Cevap sahibi+1 yılAma oda Asya'dan vazgeçmişti sonradan sevdinkiskandi asya hep gururlu sessiz kaldı
Aşk İlişkileri konusunda 31,3b cevap paylaştı. Kendi hayatını kuramadigin için yasadiklarinda hakkın olduğunu düşünüp strese gieiyorshndur
05 Yorumla
Soran+1 yılKizim hafta sonu ona gidiyor diyor ki babam ve x abla ile suraya gittik sunlari bunlari yaptik diye sonra diyorum icimden kizim bunlari uvey annesi ve babasi ile degil babasi ve benimle yasamasi gerekiyordu
Soran+1 yıltamam.
Soran+1 yıltamam
O hayatına devam ediyor ve büyük ihtimal sen yalnızsın. Bu yüzden kıskanıyorsun. Sende önüne bakabilirsin umarım
04 Yorumla
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
Soran+1 yılOnu hala seviyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılHiç merak etme aldattı ve evlendiyse o yuva yıkılır.
00 Yorumla
+1 yılİşte hata yaptın boşanmayacaktın o kadına en büyük iyiliği yapmış oldun
08 Yorumla
Soran+1 yılBosanmayi o istedi
- +1 yıl
Yuh ama
- +1 yıl
Kabul etmeyecektin inadına
Soran+1 yılIstemedim zaten ama sonra dusundum ki acaba isi biraz ciddiye bindirisem belki hevesini alir geri vazgecer
Soran+1 yılAma gitti bosandigi gibi onunla evlendi
- +1 yıl
Yuh be 🥹
Soran+1 yılSimdi onunla evli iste kizimhafta sonu onda kaliyir
- +1 yıl
🥹🥹
+1 yılPsikoloğa danışabilirsin imaknın varsa en uygun cevabı o verir
00 YorumlaSeviyorsun hala onun için.
07 Yorumla
Soran+1 yılCok sevmistim onu
Soran+1 yılFarkindayim
Soran+1 yılUnutamiyorum onu
Soran+1 yılKizim hafta sonu ona gidiyor diyor ki babam ve x abla ile suraya gittik sunlari bunlari yaptik diye sonra diyorum icimden kizim bunlari uvey annesi ve babasi ile degil babasi ve benimle yasamasi gerekiyordu
- Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılHâlâ seviyor olabilir misin acaba?
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
Kıskançlığın sebebi hala seviyor oluşun evli misin
Soran+1 yılEvli degilim bosandim iste ondan
- +1 yıl
Hayır ondan sonra o evlenmiş ya belki sende ikinci bir evlilik yapmış olabilirsin diye düşündüm
Soran+1 yılBen baskasini istemiyorum
eşin seninle barışmak istemedi mi
07 Yorumla
Soran+1 yılBeni aldattigi ile evlendi
Soran+1 yılEvet
- +1 yıl
ne kadar kötü bir durum senin için seni çok iyi anlıyorum hiç önüne bak aklına getirme diyemem ne kadar desem de işlemicek biliyorum ama ben ettiğini bulacagına inanıyorum bir gün.. birilerini bulmaya calıs sende baskasını sevmeye calıs biri oldukca unutman kolaylaşır yoksa zor
Soran+1 yılBaskasini sevemiyorum
Soran+1 yılCunku zaten aski bi kere tatim ve hala onu seviyorum
- +1 yıl
aldatma cok baska bir boyut
hani anlasmazlık ilgisizlik gibi şeyler olsa hak verirdim ama aldatmayı gururuna yedirme biliyorum gerçekten cok zor anlayabiliyorum seni hak veriyorum ve ne dersem deyim sevmekten vazgeçmeyeceksin işlemeyecek
ama yolunu çizerek dene o ask olsaydı senle olurdu demek ki tattıgın gerçek aşk değil
+1 yılSenin kiskandigin eski esin degil aile olgusu
010 Yorumla
Soran+1 yılEvet iste tam olarak bu
Soran+1 yılKizim hafta sonu ona gidiyor diyor ki babam ve x abla ile suraya gittik sunlari bunlari yaptik diye sonra diyorum icimden kizim bunlari uvey annesi ve babasi ile degil babasi ve benimle yasamasi gerekiyordu
- +1 yıl
Seni iyi anlıyorum , ama sen de hayatina devam etmelisin kizin babasina gidip annem ve x abiyle pizza yedik der o zamab
Soran+1 yılUmrunda bile olmaz ki o zamsn onun o sadece kizini umursuyor kizinin annesinini umursamiyir
- +1 yıl
Onu boş ver evet siz zamaninda birbirinizi sevdiniz ama artik farkli hayatlariniz var
Soran+1 yılBiz bi aileydik ama
- +1 yıl
Gecti gitti artik zor biliyorum ama
Soran+1 yılCok sevmistim onu ben
- +1 yıl
Bi yarari yok ama şu an
Soran+1 yılFarkindayim ve bunu biliyor olmak daha da zor
Gizli Üye(25-29)+1 yılçok gençsin sende hayatına yaşamaya bak hayat kisa ayrıca kocanı boş ver kendi utanmazlığı
09 Yorumla
Soran+1 yılKocamdi ama o
Cevap sahibi+1 yılsana açık olabilirdi aldatmayı hicbir kadın haketmiyor en azından seni sevmeye denebilirdi peki hiç oralı oldu mu sanmıyorum dediklerinden yola çıkarsak
Soran+1 yılO beni hic sevmedi yani erkekte olsan ask olacak demek ki hayatinda biz zaten gorucu usulu evlendik
Cevap sahibi+1 yılneyse daha gençsin kocanı boş ver kızına odaklan ne olursa olsun böyle yapmaması gerekirdi.
Soran+1 yılCok agrima gidiyor cok
Cevap sahibi+1 yılüzülme benimde yakınımın başına geldi inanır mısın dimdik ayakta duruyor boş ver
Soran+1 yılKizim hafta sonu ona gidiyor diyor ki babam ve x abla ile suraya gittik sunlari bunlari yaptik diye sonra diyorum icimden kizim bunlari uvey annesi ve babasi ile degil babasi ve benimle yasamasi gerekiyordu
Cevap sahibi+1 yılfarkinda misin baska bir şey neden yazmıyorsun babasında kaldığı için yapıyor olmasın takılma o konulara yoksa işin içinden çıkamazsın
Soran+1 yılBilmiyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılBöyle bir karaktersizi hala nasıl sevebiliyorsun anlamıyorum
01 Yorumla
Soran+1 yılKocamdi sonucta
+1 yılDemek hâlâ seviyorsun çocuk var mı
034 Yorumla
Soran+1 yılEvet var
Soran+1 yılAciklamada yaziyor
- +1 yıl
Yazik ya o çocuklara eger aldaltma yoksa ne bilim ben birakmam eşimi ölüme giderim onunla
Soran+1 yılYa aciklamayi oku kardes
- +1 yıl
Okumadim abla kac yaşındasın
Soran+1 yıl27yim
- +1 yıl
Eşin sizi kiminle aldattiki
Soran+1 yılŞu an evli oldugu kadin ile
- +1 yıl
O kadında olup ta sende olmayan ne vardi da gitti o kadina Allah'ım yarabbim
Soran+1 yılO beni hic sevmedi yani erkekte olsan ask olacak demek ki hayatinda biz zaten gorucu usulu evlendik
- +1 yıl
Sevmediğin birinden neden çocuk yaparsinki
Soran+1 yılBeni sever diye belki
Soran+1 yılCocuk olursa asik olur sandim
- +1 yıl
Hat yapmışsın abla
- +1 yıl
Ailen nerde yasiyor
Soran+1 yılAilem yuksekovada
- +1 yıl
Siz nerdesiniz
Soran+1 yılİstanbul
- +1 yıl
orada ne is yapıyorsunuzki
- +1 yıl
Çocuğunuz var diye orada mi duruyorsunuz
Soran+1 yılEvet ve kocamin isi burada
Soran+1 yılAgiz aliskanligi iste
- +1 yıl
Evli misiniz
Soran+1 yılHayir bosandim iste
Soran+1 yılKocam derken kizimin babasini demek istemistim
- +1 yıl
Siz çalışıyor musunuz
Soran+1 yılHayir
- +1 yıl
Nasil geçiniyorsunuz
Soran+1 yılCocugumun babasi herseyimizi karsiliyor kendi kisisel haracamalarimi bile onun kartindan yapiyorum bosanirken bana kartini birakmisti bi de kizima dolar hesabi acmis ama onu kullanmiyorum tabi
- +1 yıl
İyi bari siz şimdi onun bu davranışina icaben hiç aldatiniz mi peki
Soran+1 yılBen degil aldatmak ondan baska bir erkege yan gozle bile bakmadim
- +1 yıl
Helal olsun sizin gibi birini hayatindan çıkardığına hiç bilmeyecek mi
Soran+1 yılBen onu cok sevdim
- +1 yıl
Sizinle arkadaş olmak isterdim
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılyaşanmışlıklar akla geliyo ondandır
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet biraz oyle
- +1 yıl
çokta sallamamak lazım üzülmemek için
+1 yılSana yaptığı kötülükleri düşün sadece
00 YorumlaNormal zaten kıskanmam
00 Yorumla
+1 yılSende hayatına birisini al
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSeviyordun neden bosandin
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılO zaman adama dön
00 Yorumla
+1 yılYemeyenin malını yerler ciciş
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO kadar şey yaşadıktan sonra bu normla bence ya
010 Yorumla
Soran+1 yılKocamdi sonucta
Cevap sahibi+1 yılOna hala bişeyler hissediyosun bence dikkat et
Soran+1 yılHissediyorum tabi bi de kizimizda var
Cevap sahibi+1 yılÇok görüşme bence eski kocanla o zaman. Mümkün olduğunca az olsun bence
Soran+1 yılYani kizimiz oldugu icin mecbur gorusmeliyiz
Cevap sahibi+1 yılTamam görüş ama olabildiğince kısa tut. Eski bağlar var aranızda hala bişeyler yaşanabilir diye diyorum
Soran+1 yılO evli artik
Cevap sahibi+1 yılYine de yaşanabilir. Evliyle daha kötü olur böyle bişey
Soran+1 yılBiliyorum
Cevap sahibi+1 yılBelki de istiyosun onu ama işler daha da karışıyor sonrasında inan bana
Gizli Üye(36-45)+1 yılKendi hayatını kur senin yok mu
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKızına söyle anlatmasın, senin orada olanı da ona anlatır. Unutamazsın hiç
Cevap sahibi+1 yılSen öğretmen miydin
Soran+1 yılOgretmen degilim
Cevap sahibi+1 yılKarakter yoksunu adam yarın yine aldatır hala niye onu düşünmektesin
Gizli Üye(36-45)+1 yılSen istiyor musun evlenmek?
05 Yorumla
Soran+1 yılIstemiyorum
Cevap sahibi+1 yılNeden?
Soran+1 yılOyle iste
Cevap sahibi+1 yılSöyle söyle dilersen özelden
Cevap sahibi+1 yıl?
Gizli Üye(25-29)+1 yılKaç yaşındasın , eski eşin kaç yaşındaydı
05 Yorumla
Soran+1 yıl27yim esim ise 29
Soran+1 yılSimdiki yaslarimiz
Cevap sahibi+1 yılBiraz erken bir evlilik olmuş sanki
Soran+1 yıl20 yasinda evlendim 21 yasi da anne oldum o da 23yasindaydi
Soran+1 yılGorucu usulu evlendik
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiten bitmiş kanka noşver
01 Yorumla
Soran+1 yılKizim hafta sonu ona gidiyor diyor ki babam ve x abla ile suraya gittik sunlari bunlari yaptik diye sonra diyorum icimden kizim bunlari uvey annesi ve babasi ile degil babasi ve benimle yasamasi gerekiyordu
Gizli Üye(36-45)+1 yılSende hayatina birini al o da kiskanir
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılE devam et
Bodanmisin neden kiskanion
07 Yorumla
Soran+1 yılCunku hala seviyorum onu
Soran+1 yılBaskasini seviyordu
Soran+1 yılKizimiz var ama bizim
Soran+1 yılNeden
+1 yılAra ara görüşüyor musunuz sizde
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet kizimiz var bize geliyor bazen bazende disarida buluyoruz
- +1 yıl
Benzer durumuz bizde ama bazısı farklı algılıyor biraz alttan alan sen misin
Soran+1 yılBen neden alttan alayim ki o beni alttan alacak hemde essek gibi beni aldatan o beni boynuzlayan o metresine nikah kiyan o ez cumle soz hakki bende yani
- +1 yıl
Ama size gelmesi peki ipler kimde oluyor. Ben yazın tüm tatil masraflarını dahi karsıladım anlatıyım
Soran+1 yılO da bizim herseyimizi karsiliyor essek gibi de mecbur
- +1 yıl
Bizde biraz farklı durum anlatırım fikir verir misin.
sen sevgili yapmadın o yaptı değil mi?
04 Yorumla
Soran+1 yılBeni aldattigi ile evli simdi
Soran+1 yılBaskasini istemiyorum
+1 yılKıskanma bence sıktır et yani bu kadar basir
014 Yorumla- +1 yıl
Görücü usulü mü evlenmiştin
Soran+1 yılEvet
Soran+1 yılBana zaten hic asik degildi ki...
- +1 yıl
Kaç yıl evli kaldınız ve kızın kaç yaşında
- +1 yıl
Hmm.
- +1 yıl
?
Soran+1 yılKizimiz 6 yasinda 5 yil evli kaldik
- +1 yıl
Dertleşmek ister misin
Soran+1 yılBurasi iyi bence
- +1 yıl
Neden
Soran+1 yılOyle iste
- +1 yıl
Gel olsun
Soran+1 yılBurasi iyi
- +1 yıl
Peki sen bilin
Aşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı. Çivi çiviyi söker
10 YorumlaGecici bi his cok üstüne düşme kendi hayatına bak
00 YorumlaO sorun bende de var
00 Yorumla
+1 yılseviş rahatla unutursun bu şekilde
00 Yorumlanormal. takma
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılBosluktan
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. Takinti oldu demekki
01 Yorumla
Soran+1 yılAlakasi yok
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeverek mi evlendiniz siz
05 Yorumla
Soran+1 yılGorucuu usulu evlendik
Cevap sahibi+1 yılYaş kaç senin
Soran+1 yıl27.
Cevap sahibi+1 yılOnu istiyor musun?
Cevap sahibi+1 yılCevap verr
Gizli Üye(25-29)+1 yılSiz neden hayatınıza birilerini almıyorsunuz
010 Yorumla
Soran+1 yılIstemiyorum cunku
Cevap sahibi+1 yılNeden istemiyorsun biri ile kadınlığını yaşa senden vazgeçeni düşünme seni hakedecek başka birini bul
Soran+1 yılOyle iste istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılHangi şehirde yaşıyorsun
Soran+1 yılİstanbul
Cevap sahibi+1 yılBende İstanbulluyum konuşalım mı
Soran+1 yılHayir sagolun
Cevap sahibi+1 yılDertleşiriz derdinizi anlatırsınız
Cevap sahibi+1 yılSana sahip olacağı için mutlu olacak birini istemiyor musun
Cevap sahibi+1 yılnasılsın
- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer