Kızlar, kız arkadaşımı sevdiğim için ona anlayışla yaklaşıp güvenmem doğru değil mi?

Kız arkadaşım başka şehirde okuyor. Kimseyi tanımadığından ilk sene çok zorlandı. Okuldan bir çocukla tanışmış, kafa dengi biriymiş. "Aramızda asla duygusal bişey yoktu, sadece fiziksel bir çekim oldu. Seni çok seviyorum ve bunu sana söylemeden devam edemezdim" dedi. Şaşırdım ama empati yapıp anlayışla yaklaştım. Onu çok seviyorum ve ayrılmayı asla istemiyorum. Şimdi okullar açıldı ve tekrar döndü. Yaptığımın doğru ve olması gereken olduğunu düşünüyorum. Lütfen nazikçe fikirlerinizi paylaşır mısınız?

Kızlar, kız arkadaşımı sevdiğim için ona anlayışla yaklaşıp güvenmem doğru değil mi?
Cevapla