6 yıllık eşim aldatti mecburen affetim çok pişman oldugnu söylüyor nasıl davranmalıyım ?

6 yıllık evliyiz eski sevgilisi ile aldattı ama kız tarafından red edildi ben evliliğime devam ediyorum eşim pişman oldugnu ve defteri kapattığını söyledi şimdi bu dönmeden sonra çok iyi davranıyor affetmek zorundaydım çocuğum için ama ona bu mecburiyetligmi hisetirmedim bazen bana iyi ki bırakmadın beni diyor ve bırakıp gitme diyor bana bağlı deyil iken neden bağlanmış olabilir? ve ben eşime nasıl davranmalıyım

Güncellemeler
+1 yıl
Eşim kıza saplantili olmuş ben kızla arkadan arkaya iletişim kurdum ve kız acısından hiç bir şey yok eşim tamamiyle bu hislere kapılmış ve evlimizde yer yer konu edindi kızla arkadaş olduk birde eşimle benim iznim olaraktan bor kere buluştular ve masaya açık koydu kız ben telefondan konuşmalarını dinledim kız olamayacağını ve evliyle dönmesi gerektiğini söyledi benim varlığımı eşime hissedilmeye çalışdı ve bu arada kız evlenip boşandı 3 yaşında kizi var evliliğime nasıl bir yön vermeliyim?
6 yıllık eşim aldatti mecburen affetim çok pişman oldugnu söylüyor nasıl davranmalıyım ?
Cevapla