Aldatıldığımı öğrendim, eşim pişman olduğunu söylüyor. Affetmeli miyim?

Arkadaşlar merhaba lütfen trol yalan soru gibisinden düşünenler hiç yazmasın. Ben ciddiyim ve inşallah ciddi cevaplar gelir. Babamdan kalma 2 evim vardı onları geçen sene kiraya vermiştik eşimle. Kiracılarla hiç ilgilenmedim sokakta görsem tanımam her şeyle eşim ilgilendi. 2 gün önce telefonuma bir mesaj geldi kocan seni kiracın x hanımla aldatıyor aç gözünü artık diye. O an inanmadım ya da inanmak istemedim. Ama içim içimi yiyor burdan yazmak kolay en sonunda dayanamadım kocamı aldım akşama karşıma bana bir mesaj geldi böyle böyle yazıyor dedim o an bir panikledi yalan atmışlar sende safsın inandın, bana hesap mı soruyorsun dedi yüzüme bak ve böyle bir şeyin olmadığını bana söyle dedim. Yapamadı anladım o an doğru olduğunu. Evet ben çok safmışım dedim. Bir anda ağlamaya başladı çok pişmanım bir sürelik bişeydi gibisinden sözler söyledi. Bir yanım affet, gözlerinle gördün pişmanlığını seni seviyor diyor. Bir yanımda affetme çocuğun yok seni ona bağlayan bişey yok, bir kez yapan bir daha yapar diyor. Arkadaşlar velhasıl kelam böyle durumum. Siz benim yerimde olsanız nabardınız? Gerçekten insan tavsiyelerine ihtiyacım var çok
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ayrılmaya karar verdim. Kendimi oturma odasına kitlemiştim gelmesin yanıma diye çıktım salonda tv izliyor bana Nasıl oldun toparlandın mı? Dedi bende direk ben boşanmaya karar verdim dedim bir anda çıldırdı saçmalama ya sanki kadından çocuğum var da sana mı getirdim bak diye ben yedim bi halt tamam uzatma ne boşanması dedi sonra konuştu bayağı bir kararımdan caymadım caymayacağım anladı ciddi olduğumu özür dilerim dedi ama kararım net
Güncellemeler
+1 yıl
Utanmadan sıkılmadan ben mutfakta su içerken bide bana gelmiş diyor ki bari bunca yıllık kocanım evlerinden birini bana versene zaten mahkeme böler de baban biz evliyken öldü ya diğerlerinde malında mülkünde gözüm yok! başımı sokacağım bir yer olsun bari babamlarlada konuşmuyorum biliyorsun dedi utanmaz. Halen sinirden elim titriyor. Dedim sen bulursun bir yer her deliğe girersin sen. En çokta sinirden kendime ağlıyorum bu kadar karaktersiz bir insanı nasıl sevmişim nasıl evlenmişim ya.
Aldatıldığımı öğrendim, eşim pişman olduğunu söylüyor. Affetmeli miyim?
Cevapla