Arkadaşız ama yine de ilk buluşmada hesabı erkeğin ödemesi gerekmez mi?

Arkadaşlar öğrenciyiz, ikimizde ailemizden uzaktayız falan evet ama bana çok itici geliyor. İlk buluşmada hesabı erkeğin ödemesi bence jest, çok tatlı bir şey, eril bir şey. Evet ben kendi hesabımı ödeyebilirim. Ama yani ne biliyim kasada "Sana iban atarım" demesi itici bence ya. Bu kişiyle arkadaş olmak bile istemiyorum artık flört veya sevgiliyi geç dkdkckaksks

Aynı arkadaş grubunda ve aynı sınıftayız ben bu kişiden nasıl uzaklasirim skxmxmxmx

Arkadaşız ama yine de ilk buluşmada hesabı erkeğin ödemesi gerekmez mi?
Cevapla