Sevgilim sınava hazırlandığı için benimle pek ilgilenmiyor?

sevgilim dgs sınavına hazırlanıyor ayrıca şantiyeye babasının yanına gidiyor işi kavramak için galiba stajını orada yapıyor.. ama bu süreçte beni biraz ihmal etti.. sadece günaydın, napıyorsun, iyi geceler hep bu fasıl dönüyor.. tamam anlıyorum yorgun zaten sürekli söylüyor bunu.. ben de çalışıyorum ama onu bu kadar ilgisiz bırakmıyorum. geçen yıl ben de üniversite sınavına yeniden hazırlanıyordum ama yine de ilgisiz bırakmkıyordum onu.. dün işe başlamadan arayım dedim pek istekli konusmuyordu ders çalıştığı için.. geçen yıl vize ve finallerde böyle oluyordu bana karsı, şimdi 1 yıl boyunca dgs için ders çalışacak ve 1 yıl boyunca bana karsı hep ilgisiz mi olacak? bir fikriniz var mı bu konuyla ilgili?

Sevgilim sınava hazırlandığı için benimle pek ilgilenmiyor?
Cevapla