Sevgilim "kabullenemediğim travmalarım var, ara ve zaman verelim" diyor, ne yapmalıyım?

Butun kiz erkek kardeslerim rica ediyorum bi akil falan verin kafayi yicem Biz 1 senedir tanisiyoruz once ki ayrilikta ablasi yuzunden olmustu sonrasinda ben tekrar yazdim uzun zaman sonra ozledigim icib benden bizmn sonra bi iliskiye baslamis cocuk bunu baya yormus bana dedigi sey iste zaten sevmiyordum sevdigimi saniyordum ama konu travmaya gelince unutamiyorum yaptiklarini kabullenemeiyorum onu ben adam ettim gibi seyler soyluyor merak ettigim ben yara bandimiyim bosluk dolduranmi ama beni cok sevdigini ilk asik oldugum sensin diyor ask caba emek sarf vermek gayret etmek degilmi asik oldugun için herseyi duzeltmezmi insan askere gidicem simdi 6 ay yokum yaninda ve kafayi yicem bilmiyorum cokmu kuruyorum ben guvensizlik degil aslinda benimki kisaca soyle soyliyim son zamanlarda masa da telefon ekrani ters doner telefonuna bakmaya kalktigimda neden herseferinde karistiyorsun der bisileri yerine koymak icin cabalamaz piskolojik sorunlarim var ozur dilerim dediklerimden sonradan pisman oluyorum diyor beni sanki iliski icin sanki tek tarafli savasan benmisim gibi hisssettiriyor lutfen acil yardim edin
Sevgilim "kabullenemediğim travmalarım var, ara ve zaman verelim" diyor, ne yapmalıyım?
Cevapla