Sevgilim zor zamanımda yanımda olmuyor ne yapmam gerek?

1.5 yıllık bır ılışkım var dun aılemle baya buyuk bır tartışma yaşadım eve gelmedım sokakta oturdum kaldırıma ağladım bunu aradım konuştu sakınleştirdi sonra gıtmem lazım ısım var dedı ama ben hala ağlıyordum sonra arayacam dedı ve tabıkı aramadı bahanesıde çok yorgunmuş yemek yıyıp uyumuş benle 18 de konustu 22 de uyumus. hep boyle yapıyor sakınlestırıyor baktı ağlamam yavaşladı bıraz sakınlestım ısım var deyıp kaçıyor gercekten işi var ve yorgun oluyor ama yıne de zaman yaratması gerekmez mı
Sevgilim zor zamanımda yanımda olmuyor ne yapmam gerek?
Cevapla