Sevgilim zor dönemden geçiyor beni yanında istemiyor ne yapmalıyım?

Merhaba direkt konuya gireyim sevgilimden iki gün önce ayrıldm sürekli kavga ettiğimiz için ayrıldğmzda bana ben artık ölüyüm sevme beni haksızm ben benden uzak dur gibi cümleler kurdu. Ertesi gün amcasını yoğun bakıma almışlar. Kendini kötü hissettiği için yanında olmak istedim gerçekten iyi değildi çünkü ama bana kimseyi istemediğini kimseyi sevmediğini yanlız kalmak istediğini söylüyor herkes için geçerli diyor. Sizce ne yapmalıyım onu dinlemeyip yanında mı olayım yoksa boş mu vereyim. Erkeklerin yorumuda önemli bir erkek gözüyle bakınca ne yapmaya çalışıyor sizce istemiyor mu beni
Sevgilim zor dönemden geçiyor beni yanında istemiyor ne yapmalıyım?
Cevapla