Yillarca erkeklerden uzak durdum, çok mutsuzum internetten tanistigim biriyle bir deneyim yaşamak neden yanlış oluyor?

burada bir soru sordum çoğu yapma bekle yapma yanlış diyor

Siz olsaniz bu durumda hani empati yapacak olursak ne yapardiniz

Yillarca erkeklerden uzak durdum, çok mutsuzum internetten tanistigim biriyle bir deneyim yaşamak neden yanlış oluyor?
Cevapla