burada bir soru sordum çoğu yapma bekle yapma yanlış diyor
Siz olsaniz bu durumda hani empati yapacak olursak ne yapardiniz
burada bir soru sordum çoğu yapma bekle yapma yanlış diyor
Siz olsaniz bu durumda hani empati yapacak olursak ne yapardiniz
Ben bizzat, her ne kadar zamanında uzaktan ilişkileri olsa da tamamen sevgili olmak anlamında bir kıza bile elim değmemiş bir insanım. Bu nedenle bu konuda empati kurmamı gerektiren bir durum yok. Tek yapılması gereken, hayırsız insanlara olabildiğince güvenmeyip kendi hayatımıza odaklanmak, hatta inanç varsa mümkünse Allah'a yönelmektir. Allah, cümlemizi kendisine yönelenlerden eylesin.
Cevap
7Cevap
Kendi secimin kendi beklentin kendi yasayacaklarin senin secimindir secimini iyi kotu karsilayabileceksen istediğini yapabilirsin
Ben yaptım nesi yanlış deneyim yaşadık sonra herkes yoluna
Bilmiyorum baya psikolojim bozuldu soru sorduguma pişman ettiler
neden yanlıs olsun amac dogru insanı bulmak degilmi
Gerçekten tanıyıp güveniyorsan sorun olmaz
Gerçekten tanimiyorum
İnternette olanların hepsi dengesiz
Güvenileceğim seni anlayacak biri olmalı
neden uzak durdun
Ne istiyorsan yap
Ne istedigimden emin olmadığım için nasıl yapabilirim diye sordum
Valla psikolojim bozuluyor benim artik
20
Yani lisede sevgilim olmadı onu demek istemistim
Olmali ya ben çekici olmalıyım uni öğrencisiyim bi daha bu zamanlar enerji geri gelmicek
Kendimi gelistiririm de nasıl desem yetersiz hisediyorum
Ve bunu tatmak istiyorum
Biri var Şu an
Ama nedense ona güvenmiyorum mu desem hazır değilim mi desem bilemiyorum
Kaygılarım var
Yapmak bu şeyden kurtulmak istiyorum
Ama her seferinde nedense kendimi geri çekiyorum ve bundan sıkıldım artik
Bilmiyorum
Korkuyorum gibi
Çekiniyorum falan
Olsun dimi beni begenmeli ya o an yoksa kötü olurum bir de hastalık kapmak istemiyorum
Hm emin misin sürekli seks yapan biri yani bu yanlış oldu dur😅😂
Fb takılan biri one night falan
Yani şöyle yabancı kadınlarda da oluyor ilişkileri böyle fb si de var
Yani belki tekrar bulusuruz işte eğer bir kez yapabilirsem o da istiyorum ya artık beni begendi bide yani ben onu zaten begeniyorum
Ama cinsel cekim var mı bilemem uzaktan nasıl bilcem yanımda degilki
Uzakta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?