Aşk İlişkileri konusunda 10,4b cevap paylaştı. Birbirinize karşılıklı olarak güven kalesi olmazsanız ilişkiniz kavgayla tartışmayla kötü bitecek. Kendisi de haber verecek sende. Gizlemekte iyi bişey değil. Eğer sana karşılığını vermiyorsa onu uyar. Baktın yapmaya devam ediyor bu sefer sen asla söyleme. Aradığı yazdığı zaman dışardayım de. Öfkelenip bana niye haber vermiyorsun derse sende vermiyorsun aynı şeyi sana yaptım de. Eğer hatasını anlayıp hala üzerine kızgınlıkla geliyorsa ayrıl. Çünkü kendisi de bu konuda suçlu. Ama bu konuda empati kur senin istemediğin bir yere gitseydi bunu da bir şekilde öğrenseydin sende sinir krizi geçirirdin. Ben ex le bu aynı konuyu güzel idare ediyorduk. Nereye gidersek gidelim birbirimize haber veriyorduk. İçimizde asla kaygı şüphe tedirginlik olmuyordu. Hatta arkadaşının başka şehirdeki düğününe benden izin istemişti bende tabi gidebilirsin baban da izin verirse git diyip güvenmiştim onun çok hoşuna gitmişti ve babasından önce bana sorması da ayrı bir değer katmıştı bana. Bu konuları karşılıklı olarak oda sende anlaşmanız gerek. Bunu niye yapıyorsunuz biliyor musunuz çünkü içinizde tedirginlik kaygı olmasın diye bazı insanlar böyle çözerler güven problemini.
036 Yorumla
Soran+1 yılBana kötü davrandı iş yerimdekiler ve ona güvenip omuzunda Ağladığım o gece ayrılmamı istedi. Sebebi Şu an kıskançlık mı ya da bana zara verdikleri için mi böyle istemediğini bilmiyorum gitmicem diye söz vermiştim ama benim bir konuda Takıntım var bana dokunan insandan baska yere gitmem bakımımı yapmaya gidicem çalısan kadın ama istemiyor oraya gittiğim gibi söz vermişsin duyarsam kötü olur demişti ben baskasına kendimi dokundurmayı sevmiyorum karakterim böyle değişiklik hayatımda çok sevmiyorum ama o hayatımı 2 ayda aniden değiştirdi ben tepetaklak olmus gibi hissediyorum.. Umarım anlıyorsunuzdur beni
Soran+1 yılHayır aldatma 3. Kişiler kesinlikle yok kavgalarımız birbirimizi yemek dısında olmuyor karakterlerimiz asırı zıt sadece. Ben duygusalım o ketum o deve ben cüce.. Kısacası o + ise ben - yim hiçbir sey mi birbirine uymaz tek ortak yanımız birbirimizi seviyor olmamız. O asırı düzenli kusursuz ben hep anı yasar dağınık eğlenceliyim. Beni o girdiği karanlık kutuya koydu burası bana endise veriyor ama onuda çok seviyorum
- +1 yıl
İş yerindekiler sana kötü davrandığı için gitmeni istemiyor kıskandığı için değil bu durum benim de ex le başıma gelmişti ex in çalıştığı iş yerindekiler psikolojik baskı uyguluyorlardı buda bana yansıyordu kızın psikolojik sorunları oluyodu ya ordan ayrıl ya da bu durumu babana anlatırım diyodum çünkü psikolojisi giderek daha da kötüye gidiyordu. Ben niye bunu söyledim ona çünkü hem sorunları sıkıntıları stresleri ilişkime yansıyordu hemde bazen ağlıyodu kıyamıyordum parası batsın maaşını ben vereyim gerekirse çalışma ya da başka işe gir diyodum. Napim.
Soran+1 yılBenimkide öyle Şu an ama ayrıldığım ilk gün bir atak yasadım bununda telefon kapalı dısarı attım kendimi saçma gelecek belki iş aramaya kapıya gidip konusmadan döndüm ama yengeme gidiyorum dedim buda yalan dedi bana söyledin sonradan açıkladığım halde. Hissettiklerimi sanki anlamadığını düşünüyorum o kızıcak diye diye galiba ne yapsam kızdığı seye geliyor sonunda. Ve hep nasıl oluyorsa sonunda güzel giden ilişkisini ben mafvediyormusum.. Çok yıprandığım doğru ama ona arkasını dönse bile ben baskasına ona baktığım gibi bakmam önemli olan bu değilmi? Ben aldatmıyorum ailesen gelen baskı yüzünden basit seylerde o kadar yalan söyleyince ilişkiye yansıyor evet bazı seyler yansıyor
- +1 yıl
Güven problemi takıntı olmuş onda. Sosyal medyada çevrimiçi kalmaların falan onda tedirginlikte yaratabilir. Bence bu sorunu kökünden çözmek için ona onu ömür boyu aldatmayacağına yemin edebilirsin 1 seferlik. Oda yemin etsin sonra içinizdeki tedirginlikler son bulur. Güven meselesi sorununu sadece siz yaşamıyorsunuz herkes yaşıyor. O aldatılmaktan ödü kopuyor ama böyle de ilişki yürümez sürekli psikolojik baskı olur buda seni bir süre sonra bıktırır psikolojini bozar. Yapabileceğin en iyi şey onu çok seviyorsan madem ömür boyu aldatmayacağına yemin et bu konuyu 1 kez konuşacağım başka da konuşmak istemiyorum için rahat olsun ben seni seviyorum asla öyle bişey olmaz ben karaktersiz bir insan değilim de değiştiğini göreceksin. Oda aynı şekil yapsın.
Soran+1 yılO aldatılmış en yakın arkadasıyla yatmıs kız arkadası uzun bir süre travma olmus ona tek ortak yönümüz zaten aynı dersanede karsı cinsle çok içli dıslı değildik ve ailevi olarak benzer seyler yasıyoruz. Söyle söyleyeyim aldatılan insan bunun acısını en derinden yasamazmı? 2 ay sonra 7 yıldır beklediğim adam beni baskasına tercih etti evleniyor 3 yıldır aldatılmaya bende maruz kaldım ve bunu onada söylemiştim Tabikii..
Soran+1 yılPeki özel değilse siz neden ayrıldınız? Anlattıklarınızdan kıza değer verdiğinizi görüyorum ben cinsellik olarakta bu adamın ilkiyim büyük ihtimalle de ileride beni hep böyle özel olarak hatırlıcak
Soran+1 yılYarıda kaldı bazı zamanlarda ben yapamadım ikimizde birbirimizden öğreniyoruz hayatı.. Önümüzde uzun bir yol var seninle ciddi düşünüyorum diyor her gün dersane çıkışında görüşüyoruz sevgimiz hiç eksilmedi ama tartışmalar bizi yoruyor
- +1 yıl
Kaderiniz ortak yani. Aynı şeyler yaşamışsınız ve birbirinizi daha iyi anlıyorsunuz aslında. Ama zıt olmanızın nedeni 2 şey var birisi insan ayna gibidir kırılınca eskisi gibi göstermez geçmişinizdeki çürük domates sizi öyle bir insan haline getirir ki geçmişten kalan psikolojik kalıntıları hayatınıza giren insanlar çekmek zorunda kalır. Sizde de travma olmuş. İkinci nedeni burç olarak uyumsuz olabilirsiniz. İkinizin burcu nedir huy hus analizini yapalım. Benim geçmişime gelecek olursak 4 yıllık uzak mesafe yüzüklü ilişki yaşadım ve bitti. Çok fazla detay var buraya sığmaz. Tek diyeceğim şu senin yaşadığına benzer ailesi nedeniyle beni ailesinin bulduğu zengin parası olan birini tercih edeceğini söyledi yani mevzu maddiyattı düğüne 4 ay kala yüzük attık 120000 TL zarar ettim. Uzun hikaye.
Soran+1 yılBen akrebim o ikizler
Soran+1 yılOff çok kötü olmus ama ben ona kurban olurum tek göz yasına tahamülüm yok. Sevgizlik nedir iyi bilirim bana kızdığı esnada ıslanmıstım yağmurun altında titriyordum üşüyormusun diye sorunca bile inatla hayır demiştim ama buz gibi olmustum ki su durumda bile benimle inatlasıyosun dedi beni evden kovduğu günün ertesi sabahı gitmiştim benden nefret ediyordu o esnada ama baktı eliyle falan çok üşümüssün dedi battaniye getirdi saçımı kuruttu onunda ailesi varlık içinde yokluk yasatıyor ona. Sokakta kalmıs günlerce yasadığı seyleri anlayabiliyorum onun ve saçının teline zarar gelse bende kafayı yerim. Akrep olma içgüdülerimle onu korumak istiyorum herşeyden ve söyle düşünüyorum babam bile beni böyle önemsemez iken o her zerremi biliyor kızmasına rağmen düşmeme üzülmeme acı çekmeme izin vermiyor ne kadar göstermesede refleksle arkamda sağımda solumda varlığını hissediyorum. Benim için bu sorunlu ailesinin yanına doğuya geldi oda aslen batıda elit bir yerde yasıyordu
- +1 yıl
İkizler burcu duygusal olarak aşırı dengesiz burçtur kısıtlayıcıdır güven problemleri olabilir. İkizler yavaş hareket eden burçlardır zaman ister zamanla yapar hayatın ani kararlarına gelemezler, ve öyle duygusal bir insanın aldatılması onda öyle bir travma yaratır ki onu da iyi anlıyorum. Sende akrep burcusun yengeç akrep balık sınıfında duygusal seven aşk sevgi ilgi gibi maneviyatı yaşamak isteyen maddiyata çokta önem vermeyen birisin çünkü sevince fedakarsın, ama sevgi saygı aşkta bir eksiklik gördüğünde acayip derecede kin tutarsın o anda karşındaki insanı kininle sokarsın ve zehirlersin 😁 Birbirinize güven kalesi olmak için yemin etmek bir çare olabilir birbirinizi ömür boyu aldatmayacağınıza karşılıklı olarak yemin edin bu güven konusu da kapanır gider. Kıyafetine falan karışabilir ikizler çok dengesizdir aynı zamanda aşkı sevgiyi sempatik sohbeti en iyi yaşayabileceğin yani kısacası aşka dair anılar biriktirebileceğin duygusal bir burçtur. Onu fazla sıkma boğma sende kıskançsın mesafeli ol sev ilgi göster ve en önemlisi yaşadığı travmadan dolayı ona güven ver sürekli. Ona ilgi göstermen ondaki güven eksiğini de azaltacak.
Soran+1 yılNormalde ikizler erkeği ağlamaz derler ama benim yüzümden ağladı ona sarılırken. Aptalsın dedi ama seni bırakmam dedi. Hata yapsa zaten farkına varıp hemen özür diliyor o evden kovduğu günde o haklıydı ve cok apır bişey söylemiştim ilk defa benimle konusmadı o Gece 2 aydır o kadar ona alıstım ki sabahı dayanamadım gittim ilişki yasaadık gecesi yine ben Mafvettim olanları ufacık meseleler oluyor birbirimize iğne sokuyoruz adeta laflarla..
Soran+1 yılEvet yengeç ama nerden bildiniz? Duygusal değilim ben ağlamam asla annemde ikizler. Dırdırı hiç sevmem ama banaa ikizler burcu insanları ömrümden ömür alıyor basladımı vur Ama sus diyorum. Bir kadın olarak benim bu durumdan muzdarip olmam çok sorun yani o yüzden haklı veya haksız olmasını umursamadan kurban olurum sus sen haklısın söylemedim bunu say diye adeta kaçıyorum he kaç tame işine gelmiyor dimi dşye baslıyor aslında umursamaz olanda benim biliyormusunuz inatla peşimden o geliyor
Soran+1 yılTartıstık mı içime kapanıyorum ve sinirimden ağlıyorum öfkeden ağlıyorum bende çok manipüle ediyorum onu.
- +1 yıl
Annen ikizlerse oda çok duygusal genelde hep sohbet etmeyi sever karşılıklı olarak evladından eşinden ilgi bekler herkesi kendisi gibi iyi zanneder yaptığı hata da o zaten herkese iyi gözle bakması. Ama ikizler erkeği kadınından daha farklı. Sen fedakâr bir burç olduğun için yükselenin de yengeç olduğu için çok çok çok fazla fedakarlık gösterip insanları sevdiğin için hep alttan alıyorsun. Ama karşılığını yeteri kadar göremiyorsun. İnsanlara karşı mesafeli duruşunu sergile. Sürekli kendinden fedakarlık gösterirsen karşındakinden aynı şeyi göremezsin. Burç harici sevdiğinin geçmişte yaşadığı travmatik olaylar yüzünden güven eksikliği tartışmalarınız var. Bunu bence sakince sen ona kin gütmeden oda inatlaşmadan karşılıklı olarak sohbet edip çözebilirsiniz.
Soran+1 yılBenim hisler o tarafın burcu yengeç ve akreple 6. Hissim çok kuvvetli fal da bakabiliyorum kalp gözüm açık diyorlar😅 onu ilk dersanede gördüğümden beri kaçıyordum nedenini bilmiyordum asla onunla olabiliceğimi düşünmedim kız arkadasımdaa sordu tüm dersanedeki kızlar buna asıktı yarası vardı en yakın arkadasımla çıktılar ben içten içe bakıyordum ama umursamıyordum beni takıntı etmiş ve o sırada sevgilim vardı kafasında bitirdi ve sınava girdikten birkaç hafta sonra konusmaya basladı benim için 2 araç değiştirdi yanıma gelmek için memleketini bıraktı vs herşeyini bıraktı dönmemek üzere gittiği doğuya geri geldi yobaz bir sehre :D sen nasıl kızsın seni yemiyorum beni gördüğünden beri nasıl fark etmezsin dibine düşüyordum sen beni gördükçe kaçıyordun dedi
Soran+1 yılSevgilimden ayrıldım zaten geldiği sırada hoslanıyordum ama farkında değildim bundan bastada ikimizde garipsedik ama İlişkiye girdim ve onunla gerçek anlamda aramda bir bağ olustu Şu an . Bende evet kimciyim kafamda kuruyorum coğu seyi bu ikizmide de var
Soran+1 yılBenim dedikodumu bunla çıkardılar hatta ben gülüp bunlar Cocuk ya dersanede ask mı arıyorum diye dalga geçmiştim seste bunun kulağına gitmiş duydum dedi evet 😂
- +1 yıl
İyi bir karşılaşma olmuş inşAllah mutlu olur anlaşırsınız ama geleceğinizdeki engel olan geçmişinizden kalan yaralarınıza merhem olmayı başarabilmeniz gerek. Ve asıl en önemli olan şuna dikkat edin birbirinizin yarasını asla deşmeyin yani geçmiş konuları açmayın ex şöyleydi böyle yaptı falan bak kinine yenik düşüp sakin onun geçmişini ağzına bile alma oda yapmasın.
Soran+1 yılMaalesef bazen yapıyoruz işte.. Alınganlık kafada kurma ikizmide de var işin tuhaf yanı dikkatimi çekmek için kız arkadasımın duygularıyla oynamıs.. Ama beni unutamamıs. Kızla takılmak zorundaydı kızın arkadasını arkadası seviyormus bunlar takıldıkçada kız ona asık olmus. Geldi bana açıkladı zaten kızlada konusunca anlattıklarından tek taraflı olduğunu anladım öncesinde benim sevgilimin doğru söylediğini biliyorum. 2 ay hayatımda ama 1 yıldır da didişmeleri hesaba katarsak hayatımda tanımam için yeterli bir süredir vardı
Soran+1 yılSöyleyin söyleyin 🙂) sanırım iyi tanıyorsunuz ya da ikziler burcu olduğunuz için buda onda olur mu kafasına girmemden çekiniyorsunuz ama ben onu iyi tanıyorum bizim güven problemi kıskançlık en azından benim kendi adıma yok tek hatasında onun hayatına sıcıcağımı bildiği için benden çekiniyor
Soran+1 yılPeki öyle olsun bakalım. Yorumunuz , güzel sohbetiniz için Tesekkür ederm
Soran+1 yılVe sorularına baktımda yengeç gibi duruyorsun yengeç erkekleri biraz hassas oluyor. Akrep kadınları ikili ilişkilerinde gerçekten çok zor bende bunun farkındayım ben dominant bir kadınım insan sarrafı diyorlar ya aldatıldığım sıralarda 7 yıl emek verdiğim adamda boğa erkeğiydi akreple anlasır derler sözde ama anlasmazdık yükseleni de aslan çıktı ben hep zot ve zor olanı sevdim peşimden düşen beni umursayan iyi davranan biriyle beraber olamadım kusursuz değilim fakat kusurlarımı düzeltmek için de çaba göstermiyorum işime geldiğim gibi davrandığım içinde kızda olsun erkekte benimle pek anlasamıyo buzdolabı diyorlar. İnsan hem çekici olup hemde nasıl asosyal olabilir egolusun diyen mi dersin asosyalmisin diyen mi.. Asıl mesele ne biliyormusun insan sevmemem ve karanlığa asık bir kızım huzuru sessizliği yalnızlığı seviyorum herkes birbiri ile kaynasırken derste ben kendi çapımda yalnızken insanlar benimle konusmaya çalısıyordu hasetleri biliyordum bu yüzden kimseye içimi açmayı sevmiyorum sevgilime bile bir duvarım var içimde. Ama asla sevgisine nankörlük etmiyorum o bir gelse ben hakkını 5 veriyorum geliyorum ö söylesenize su devirde parası olupta yokluk çeken adama içini açmıs maddiyat anlamında sıkıntılı iken kaç kız der iban at diye paraya tipine asık olsam sivilcesi çıksa ya da hasta olsa gitmem yanına ya da parası yokken durmam ama yeri gelir parası yok ben yol sorunum yokken ona ayak uydurup yürürüm parkta oturmak bile benim için yanımdayken bana huzur veriyor
Soran+1 yılVe ben aldatıldığımı rüyamda defalarca gördüm onun bana döneceği aralarda hissettim desem İnanırmısın?
Soran+1 yılBuzdolabı diyorlar ama sevdiğim insana daa 3 yasındaki masum kız cocuğu gibi hassas ve alınganım..
- +1 yıl
Doğru yengeç burcuyum 🦋 Onca burç arasından bu kadar fedakâr bu kadar seven bu kadar aşka yönelik burç araştırdım aslında her burcun kendine has özellikleri var fakat maalesef çoğuyla uyumsuzum çünkü ben yengeç burcuyum duygusalım karşılık olarak sadece sevgi ilgi değer kıymet özellikle güven beklerim onun haricinde hicbişey beklemem, oğlak boğa başakta duygu yok parayı severler boğa ve yay erkeğiyle kolay kolay kimse anlaşamaz zaten özellikle boğa erkeği çapkındır fakat kavgacıdır kendisine hesap sorulmasını istemez çok fazla bunalıma girerse yalanlar bile söyleyebilir herkes için geçerli değil fakat çoğu için öyle. Akrep burcu kadını da yengeç burcu gibi duygusal ve kinci bir burç aşk isteyen bir burç şu zamana kadar akrep kadınıyla tanışmadım özellikleri çok dikkatimi çektiği için KS da sormak istedim. Bende ikizler kadını tarafından aldatıldım ikizler burcu 2500 kişiye aşık olabilen dengesiz duygusal olduğu için bana da güven vermiyordu. Kalbin temiz olduğu için Allah rüyada insanlara gerçekten aldatıldıklarını gösteriyor bunun gibi ibretlik duyumlar aldım biri de sensin aldatıldığını gördüğünü söyledin başka insanlar da gördü ve ayrıldılar ama bazen de gerçek çıkmayabiliyor rüya yüzünden kimsenin ayrılık yaşamasını istemem. Hani demişsin ya peşimden koşan iyi davranan biriyle beraber olamadım diye ben hep birilerinin peşinden koştum bu yüzden kaybettim 2 senelik aynı şehirde fakat uzak mesafe sayılabilecek bir sevgililik döneminde aldatıldım hemde 2 kez aynı kişi tarafından. Affettim yine aldatıldım. 4 senelik yüzüklü uzak mesafe ilişkisi oldu başka şehirlerdeydik öyle acılar çektim ki buraya sığmaz sonu ayrılıkla bitti.
Soran+1 yılÇok üzüldüm sizin adınıza ve evet yengeç burcları bağlanıyorlar benimde bir yarım yengeç Burcu biliyorum yani kaptırmak var bizde ama akrep tarafım güçlü durmak zorunda. Ama burctan çok karaktere göre konusursam ne kadar zayıf olursan ezmeye çalısır hayat ve insanlar.. İkizler bastada belirttiğim gibi ikizlerle alakalı yorum yapmadığında anladım az çok birşeyleri ve evet ikizler burcunu annemden de olsa biliyorum duygu yok onlarda mantık odaklı oluyorlar. Çıkarları uğruna yasıyorlar istedikleri olmadığında da çıldırıyorlar. Hiçbir zaman zaten ikizler insanlarıyla anlasamadım..
Soran+1 yılBenim rüyalarım birebir çıktı. Bana rüyamda hissettiği seyleri bile anlattı geri geleceğini o kadar hissettim ki özlüyordum derinden belki de Allah gösteriyordu bazı şeyleri bilmem için bilmiyorum..
Soran+1 yılSeninde.. Tesekkür ederim yorumun için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
+1 yılaa tabi mutlaka haber ver. annen baban da kimmiş. sen sevgiline karşı sorumlusun. kaşarlık falan yaparsın aman sakın ona haber ver
06 Yorumla
Soran+1 yılNe saçmalıyorsun?
- +1 yıl
Benmi saçmalıyorum senm i :) o kimmiş ki ona haber veriyorsun
Soran+1 yılCiddi ilişki düşündüğünü benim Cocuk gibi davrandığımı söyleyen biri
- +1 yıl
Öyle söylerler zaten. Hemen ciddiyim , anama seni anlattım, annemle ablamla tanış , gittiğin yeri bana söyle. evlilik hayalleri vs
bunlarn hepsi sevişmek için. ailen varken nereye gittiğini sormak onun haddine mi? o çişli de kimmiş?
Soran+1 yılSevişince malı mı oluyorum onun? O zaman nşye hayatıma karısıyor?
- +1 yıl
Rol bunlar. sana sahiplenilmiş duygusu veriyor , sende kocam gibi falan diyip meraklanacaksın gibi :) o çişli seni haffi görüyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSevgli olaynı abarmatyın hayatınızın merkezine kaymayın kısıtlama olayına gitrmeyin
02 Yorumla
Soran+1 yılO giriyor iste
- +1 yıl
Hayatından çıkart yoluna baksın
Gizli Üye(18-24)+1 yılNefes almak içinde izin isteyin bir de. Tabi ki de olmaz. Ayrilik sebebi için saygısızlik, şiddet, aldatma tarzı şeyler olmalı ki ayrılık olsun
06 Yorumla
Soran+1 yılYapma benden habersiz biley yapma dedikçe inadına yapıyorum zaten ve çok gerginiz. Aldatma yok belki ama psikolojik siddet var gibi daha 2. Ayda.. Bilmiyorum saygısızlıkta var eleştiri hakaret manipüle
Cevap sahibi+1 yılSana psikolojik şiddet uygulayan biriyle devam ediyorsan senin kendine de saygın yoktur zaten psikolojik şiddet başlı başına ayrılma sebebi. Kendi sınırlarınizdan taviz vermeseydiniz keşke
Soran+1 yılBasında verdim maalesef
Cevap sahibi+1 yılVermeyeceksiniz verince kukla gibi görüyor erkekler. Bence psikolojik olarak nasıl hissediyorsunuz onla bunu düşünüp ona göre bir yol çizin
Soran+1 yılKavga edicez yine biliyorum ne zaman bişey söylesem o istediği anlamı çıkarıyor sonunda
Cevap sahibi+1 yılManipuleci insanlardan uzak durmak en iyisi yoksa siz mahvolursunuz
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılHayatınızı şimdiden bir insana bağlı bıraktırmayın
Eşin olsa anlarım07 Yorumla
Soran+1 yılSözde ciddi ilişki düşündüğünü söylüyor
- +1 yıl
Ciddi düşünse bile seni kısıtlayamaz
Baba evindeki kızı
Soran+1 yılHaklısınız.. Öfke problemi var fakat. Refleksten falan korumaya çalıştığı esnada birkaç kere canımı da yaktı söylemedim ona
- +1 yıl
Canımı yaktı derken fiziki mi duygusal mı
Soran+1 yılHer ikiside. Bir ara sinirlenip beni kolumdan tutup dısarıda attı. Yanlıs bişey söylediğim için
Soran+1 yılDün araba çarpmasın diye gücüyle kolumu sıkıp kendine doğru çekti araba ezecekti seni dedi bağırınca aile ile kavga ettiği için uzatmadım ama canım çok yandı ben 47 kilo kızım 70 kilo adamın gücüyle bir değilim
- +1 yıl
Konuş ak istersen tkp edebilirsin
Gizli Üye(36-45)+1 yıls. çarkende izin izte sevgilinden izin vermezse sakın s. çma
01 Yorumla
Soran+1 yılAz kaldı yani..
+1 yılSadece haber ver karışır ise ayrıl
01 Yorumla
Soran+1 yılKarısmaz efendim burnumdan getirir..
Bişey olmaz
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer