Hoşlandığım erkeğe "bir kahve içelim mi" yazdım, sizce ayıp etmiş miyim?

Yoksa hiç yazmamalımıydım off çıkmazdayım 😔
Hoşlandığım erkeğe "bir kahve içelim mi" yazdım, sizce ayıp etmiş miyim?
Cevapla