Flörtten soğumak sonra normale dönmek sonra yine soğumak normal mi?

Bir şey yaptığında veya dediğinde (çok küçük bir şey olsa bile) kısaca hoşuma gitmeyen bir şey olduğunda ondan soğuyorum sonra biraz zaman geçtikten sonra normale dönüyorum sonra bi şey olduğunda yine soğuyup flörtleşmeyi kesiyorum arkadaşlığa çekiyorum. Niye böyle oluyor anlamıyorum böyle olan var mı başka?

Flörtten soğumak sonra normale dönmek sonra yine soğumak normal mi?
Cevapla