2 senelik sevgilim 5 gün konuşmadık diye başka kızla yakınlaşmış. O kızla mutlu olduğunu söyleyip ayrıldı, ne yapmalıyım?

Bu duyguyu nasil asarim bilmiyorum 2 gundur uyku uyumuyorum lutfen yardim edin acik acik onu arayip tekrar denemek istedim ve bana ben bir kizla yakinlastim iyi hissettim ve onunla konusuyorum bundan da mutluyum bitti dedi

2 senelik sevgilim 5 gün konuşmadık diye başka kızla yakınlaşmış. O kızla mutlu olduğunu söyleyip ayrıldı, ne yapmalıyım?
Cevapla