Onu sevdiğimi söyledim. Ama beraber olamayız dedim sevgili yaptı. 1 senedir beraberler. Kıza instasını sildirmiş sonra da?

Sonra da kendi bir vakit sonra hesabını sildi. Ve sosyal medya kullanmayı seven insan bıraktı. Aşırı üzgünüm 😢 aşırıı 😭 başta sadece bana inat diye düşünmüştüm. Ama anlaşılan o ki zamanla aşka dönüştü. Ciğerim parçalanıyor tarifi yok. Lütfen yardım edin. Askere de gitti. Tecilini bozdurmuş. Kızla evlenmek için yaptı belki de. şu an aşırı yıkığım aşırı
Onu sevdiğimi söyledim. Ama beraber olamayız dedim sevgili yaptı. 1 senedir beraberler. Kıza instasını sildirmiş sonra da?
Cevapla