♾️ Sevgili olduğunuz kişiyle başlarda karakteriniz/kişiliğiniz çok benzer olsa ve ortak ilgi alanlarınız olsa bu ona güvenmenizi kolaylaştırır mı? sevgililiğin ya da flörtün ilk günleri gibi düşünün.

♾️ Sevgili olduğunuz kişiyle başlarda karakteriniz/kişiliğiniz çok benzer olsa ve ortak ilgi alanlarınız olsa bu ona güvenmenizi kolaylaştırır mı? sevgililiğin ya da flörtün ilk günleri gibi düşünün.

Uyum mevzusu önemlidir, fakat sevgi kadar değil. İlişki bir denge oyunudur aslında. Her ilişki bir süre sonra kendi denge noktasını bulur. Bir taraf eksildiğinde, ya farkına varırız ve dengeyi sağlamak için çaba gösteririz, ya da dengesizlik devam ederken beklemeye devam ederiz. İlişki dengeyi bulamadığı an zaten son bulur.
Sonradan sevmeye çalışmak falan, bunlar safsata. "Ben bu kızla/erkekle mükemmel bir uyumdayım, hadi şimdi sevmeye çalışayım" dedik mi hiç? Hayır, kendimizi kandırmayalım.
güvenin benzerlikle alakası olduğunu düşünmüyorum. Bir zamanlar hayatımda olan biri “biz seninle çok benziyoruz birbirimize” derdi fakat ben onun bana yaptığını ona asla yapmazdım :) ama o yapabildi. Demek ki, bir çok huyumuz benzese dahi sadakat veya dürüstlük söz konusu olduğunda değişiklikler görebiliyoruz.
Teşekkür ederim canoşki 🥳
Rica ederim güzellik 🥳✌️
Hayır bana benzer karakterler zaten beni çekmez. Çekse dahi güvenimi kolaylaştırmak ancak koşulsuz şartsız dürüstlük ile sağlanır. Her dediğime ben de evet diyen biri bana ancak yalaka gibi görünür
Hayır güvenle karakterin ilgisi pek yok bana göre. Ama karakter olarak çapkın biriyse güven problemi hiç aşılamaz zaten, öyle birini de ben istemem
<3
<3
Cevap
13Cevap
Ne kadar kolaylaştırır nasıl olur bilmiyorum ama iki cambaz bir ipte oynamaz demişler.
Bununla bir ilgisi olmaz güvenin
Güvenmek çok farklı bir şeydir ve fazla kolay değildir
Ne kadar karakterler benzerse benzesin mutlaka ayrım noktası vardır. Her insanın iç dünyası aynı olamıyor maalesef; çocukluk döneminde yaşadığı travmalar varsa korkuları ve endişeleri şiddete mailliyse; ortak noktalar olsada güvenilmez kolay kolay;
Tabiki benzerlik doğal olarak çekici ve uyumlu olmak da beraberinde güven hissettirir. Ben sevgililerin birbirlerine uyumlu ve benzer olmalarına önem veririm her daim. Güven de çok önemli. Benzerlik güveni beraberinde getiriyor kesinlikle🍀
Güvenmek bambaşka bişey Bu benzerlikle alakalandırılacak bişey değil bence
Güvenmek için zaman birde o kişinin kendini doğrultması gerek
Başlarda güven almam zordur. Sonradan olan bı şey o unutma her insanın parmak izi bile farklıdır. Ayni diye bı şey yok.
Kolaylaştırır. Karşımdaki insanı kendime benzetirim, onu kendim gibi görmeye başlarım. Ve ben en çok kendime güvenirim.
Her şeyimiz de benzemesin ya, sıkılırım. Güvenmek bence bununla ilgili değil.
Kesinlikle birbirimize benzememiz güven açısından olumlu olur
Hayır güven çok farklı bir kavramdır çünkü bence...
Yakın hissettirir uyum olacağını düşündürür. Bu da ilişkiye güveni artırır.
Evet kolaylaştırır. İki kişinin de aynı konularda düşünmesi düzgün düşünmesi önemlidir.
Bu ilişkiyi daha eğlenceli yapar ama güven vermez yinede
Benziyor isek kesinlikle evett bu güven olustumada yardımcı olur
Alakası güvenin temeli dürüstlük ve şeffaflıktır bu olgular eksikse göçer gider güven olgusu
Evet. Benim özelliklerim de birisinin olması çok iyi olurdu.
Her huyumuz benziyorsa ebette ona guvenebileceğimi bilirim
Hayır güven konusu başka. Güvenmek için de zaman gerekiyor.
Ben artık gölgeme bile güvenmem
Biraz da olsa kolaylaştırır.
Hiç alakası yok
evet kolaylaştırır
Fark etmez
Evett kolaylaştırır
kolaylaştırır
Kesinlikle
Tabii ki de evet.
Evet
evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?