Fabrikada iki erkek arkadaş bana bakarak bi şey konuşuyordu. Neden sizce?

Şu an 1 ayım dolacak ama İlk geldiğim zamanlar daha kimse adımı bilmezken yaşları benden büyük iki erkek arkadaş bana bakarak konuştuklar. Farkettiğimi görünce arkasını döndüler. (Bu arada erkeklerle muhattap olmayan biriyim fabrika içinde)

Şu an bu iki erkek arkadaş bu aralar birbiri ile takılmıyor muhattap olmuyor. Bu iki erkek arkadaştan en büyük olanı ben bugün merdivenlerden aşağı inerken ardımdaydı kendi kendine şarkı mırıldanıyordu "Sevdiğim kız başkasını varmış dayanabilirsen dayan ali cabbar " diyordu. Sonra ben hafiften gülümsedm kendi kendime. Sonra şarkıyı bu şekil söylemeye başladı. "Sevdiğim kız başkasını gülmüş dayanabilirsen dayan ali cabbar"

Fabrikada iki erkek arkadaş bana bakarak bi şey konuşuyordu. Neden sizce?
Cevapla