Fakülteye doğru yürüyordum. Bunlar da binanın önünde durup sigara vs içiyorlardı. Dikkatli bir şekilde bakmadım ben başta. İçlerinden biri beni eliyle gösterdi diğerlerine. Sonra üçü birden baktı ve aralarında fısıldaşmaya başladılar. Sınıfa geçtiğimde de dönüp dönüp bakıyordu bir tanesi. Hani suyunu çıkardılar desem yeri.
Hani durduk yere neden öyle yaptılar anlamadım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Aralarında biri senden hoşlanıyor bu kadar basit cevap aslında.
İçlerinden biriyle 10 küsür gün önce tartışmıştım. O yüzden pek hoşlanma durumu gibi gelmedi. Ama bu olayın da dedikodusu şimdi mi yapılır ondan da emin olamadım
Bilemedim erkeklerin kafa çok farklı çalışıyor. Benle tartıştı benden hoşlanıyor diye düşünebilirler bile.
Yok artık. Laboratuvar dersinde saçmalayıp durdu. O ders perşembeydi. Ben de o gün mesaj atıp yarın ders çıkışı bir konu hakkında konuşabilir miyiz demiştim. O da işte şehir dışına vs gidiyorum konu neydi dedi o gün. Ben de telefonda tartışmak istemedim. Yüz yüze konuşsak daha iyi dedim. Sonra pazartesi konuşalım diye anlaştık. Ama ben konuyu sırf gıcıklık olsun diye söylememiştim. Arkadaşlarım da kesin beklentiye girecek dediler. Pazartesi çok normal bir şekilde geldi. Hani düzgün bir dille sorunu anlattım. O da kötü düşünerek böyle yapmadım falan dedi. Konu kapanmıştı. Hani hararetli bir tartışma yoktu ortada
Ne yapmış olabilirsin ki
Ben de anlamadım. 10 gün civarı önce içlerinden biriyle tartıştım ama hani o da çok tartışma gibi olmadı. Rahatsız olduğum şeyleri dile getirip bir daha tekrarlamaması gerektiğini ifade ettim. Hani bunları da uygun ve sakin bir dille söyledim. Bunun dedikodusu bu kadar geç döner mi sence
Yani kendi aralarında biraz abartıp konuşuyorlardır seni konu ne tam olarak yaz istersen bana
Ya laboratuvar dersinde ilk hafta hoca onunla bizim grubu birleştirdi. 6 kişilik bir grup yaptı ama hani benim o gün ellerim titriyordu. Derse de profesör girince daha kötü oldum. Bunu uygun bir dille anlatıp hassas ölçümü siz yapın bana başka bir görev verin çünkü ellerim titriyor yanlış ölçebilirim dedim. Bunun üzerine dalga geçmeler gülmeler vs oldu. O ölçümü bana yaptırdılar. Üstüne o gruptan biri de emir veriyordu herkese. Zaten gerici bir ortam varken ekstra gerici hale getiriyorlardı. Ben de bu yüzden grubu değiştirdim bir hafta sonra. Bu çocuk da ders boyu yok sattınız bizi vs demeye başladı. Onu görmezden geldim ama yeni grubumda çok çalıştığımı onlarlayken bütün işi onların üstüne yıktığımı söyledi yanındakilere ve bunu abartıp abartıp benim kulağım duyacak şekilde devam ettirip durdu. Ben de o dersten sonra bu konu hakkında konuştum ve hani çok rahatsız olduysa gelip bana söylemesi gerektiğini söyledim. O an duymadığımı düşünerek konuştun ama hepsini istemeden de olsa duymak zorunda kaldım dedim. İkimiz de kaç yaşında insanlarız bu kadar çalışmadığımı düşünüyorsan gelip söylemeliydin bunu bir şekilde raporlarda telafi ederdim diye ekledim. Hani bence bu normal bir konuşma.
Belki bir arkadaşları senden hoşlanıyordur
Pek sanmıyorum. İçlerinden biriyle laboratuvar dersinde sorun yaşamıştım. Sonrasinda bi konu hakkında konuşabilir miyiz dedim ve hani rahatsız olduğumu , aynı davranışları tekrarlamaması gerektiğini söylemiştim. Ama hani bu olayın üzerinden 10 küsür gün geçti neredeyse iki hafta olacak. O yüzden bunun hakkında da konuştuklarını sanmıyorum
Çok mu açık giyinmiştin
Hayır tesettürlü biriyim
O zaman seni beğenmiş olabilirler
harbi tesetturlumüsun
Evet neden şaşırdın ki
Biri beğeniyormu acaba
İşte içlerinden biriyle önceden tartışmıştım o yüzden buna pek ihtimal vermiyorum
He o zaman o olayı anlatmıştır
Ama o olayın üstünden 10 gün geçti. Bu yeni mi konuşulur?
Evet olur seni förğnce aklına gelmiş
Rahatsızlar çünkü