Erkeklerin ilişkisi olsa da başka kızlara gözü neden kayar?

Uzun süreli ilişkimiz vardı ayrıldık sonra tekrar ağlayarak hayatımda olmak istedi kabul ettim. Sonra dahada soğuk davranmaya başladı ayrıldım bende sonra baktım hayatında biri varmış üstelik sözlüsünden yeni ayrılmış bir kız aynı yerde çalışıyorlarmış uzun süre bunu benden gizledi sonrada hayatımdan çık istemiyorum seni demelere başladı aldatıldığımı söyleyince... bana aldığı her şeyi onada alıyor bana kullandığı kelimeleri onada kullanıyor ve gram içi sızlamıyor hayatındaki insanla isimlerimiz bile aynı yani bunlar gerçekten miğdemi bulandiriyor artık

Erkeklerin ilişkisi olsa da başka kızlara gözü neden kayar?
Cevapla