1 yıllık sevgilim sürekli küsüyor, ayrılık mı geliyor?

Benim 1 yıla yakın ilişkim var son 2 haftadır soğuk yapıyor sordum bişey yok vs dedi devam etti hitabı kesti ama en son ciddi şekilde sordum benden mi soğudun ilişkide iyi gitmeyen bişey mi var o Zaman içini döktü kız arkadaşımda Instagram hesabım açıktı insanlarla olan mesajlarımı okumuştu zaten bende bazılarını takipten çıkmıştım veya Instagram kullanıcısı olarak olanların mesajlarını sildim bi arkadaşım da gönderi atmıştı bakmadan sildim görmemek için sevgilim de bunu görmüş benden mi rahatsız oluyorsun diye bana karşı tavır almış kendimi açıkladım senden gizlediğim veya rahatsız olma durumum yok dedim ama bişey ifade etmiyor diyor. ben yazmasam yazmıyor soğuk yapmaya devam ediyor 5 6 gündür senini bile duymadım Kendi Instagramında insaları sessize almış kimse ile konuşmuyor ben yazınca tek cevaplar veriyor 2 haftaya yakın oldu hiç yazmadı ben yazınca da sanki röportaj yapar gibi konuluyor diğer insanlara karşı ilk zamanlar soğuktu ama onlara kariı düzeldi bana aynı devam ediyor ayrılmak isteyen insan 2 hafta bu şekilde davranır mıydı 10 gün sonra yanıma gelecek okul için o zaman düzelir miyiz yoksa ayrılmak mı istiyor sizce ben yazmaya devam edeyim mi bende iletişimi keseyim mi?

1 yıllık sevgilim sürekli küsüyor, ayrılık mı geliyor?
Cevapla