3 aylık süreçte ya birileri hayatına girdiyse flört bazında vs. Benle ayrıldıktan birkaç hafta sonra eski flörtünü bir yabancı kızı birde ondan önceden hoşlanan kozlarla ekleşmiş
güya onlar eklemiş onu ve benden sonra hiç kimseyle konuşmamış ya da cinsle bir şeyde olmamış. Ayrılığı kendine inandırmak içim kozları kabul etmiş, Ben pek inanamıyorum bu duruma sevgilim ısrarla yok bir şey olmadı ya da mesajlaşmadım diyor ben nerden bileceğim? Bu durum çok kafama takılıyor ya
siz olsanız sevgiliniz sizden ayrıyken birileriyle konuşsa ya da böyle bi durum olsa birleşme durumunda kafanıza takılır mıydı ben mi abartıyorum
güya onlar eklemiş onu ve benden sonra hiç kimseyle konuşmamış ya da cinsle bir şeyde olmamış. Ayrılığı kendine inandırmak içim kozları kabul etmiş, Ben pek inanamıyorum bu duruma sevgilim ısrarla yok bir şey olmadı ya da mesajlaşmadım diyor ben nerden bileceğim? Bu durum çok kafama takılıyor ya
siz olsanız sevgiliniz sizden ayrıyken birileriyle konuşsa ya da böyle bi durum olsa birleşme durumunda kafanıza takılır mıydı ben mi abartıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer